با استفاده از خدمات سئو، می‌توانید به رتبه و درآمد عالی برسید :

رقابت قوی‌تر: با بهره‌گیری از خدمات سئو و بهبود رتبه وبسایت خود در مقایسه با رقبای خود، می‌توانید در بازار مورد نظر خود رقابت قوی‌تری داشته باشید. رتبه بالاتر در موتورهای جستجو، باعث جلب اعتماد مشتریان

افزایش ترافیک وبسایت: با بهبود رتبه وبسایت خود در نتایج جستجو، ترافیک وبسایت شما افزایش می‌یابد. بازدیدکنندگان بیشتری به وبسایت شما هدایت می‌شوند که این امر می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای فروش، تبلیغات و یا موارد دیگر ارائه کند.

خدمات سئو،سئودانان
همین العان با مشاوره تخصصی سئو ماتماس بگیر

09190972566

پایه

8 میلیون تومان انتخاب ۳ کلمه کلیدی با سختی ۱ تا ۱۰
  • افزایش ترافیک سایت
  • بهبود رتبه کلمات کلیدی
  • رتبه گرفتن کلمات هدف در گوگل
  • تحلیل و بررسی فصلی رقبا
  • گزارشات تحلیلی ماهانه
  • گزارشات جایگاه کلمه کلیدی
  • ماهانه ۸ عدد محتوای سئو شده
  • پشتیبانی از طریق تماس و تیکت
  • قرارداد و پرداخت منصفانه ماهانه
  • تمدید براساس رضایت مشتری
سفارش کار

حرفه ای

12میلیون تومان ماهانه انتخاب ۳ کلمه کلیدی با سختی ۱۰ تا ۲۰
  • افزایش ترافیک سایت
  • بهبود رتبه کلمات کلیدی
  • افزایش رتبه کلمات هدف + مترادف در گوگل
  • تحلیل و بررسی دو ماهه رقبا
  • گزارشات تحلیلی ماهانه
  • گزارشات جایگاه کلمه کلیدی
  • ماهانه ۱۴ عدد محتوای سئو شده
  • قرارداد و پرداخت منصفانه ماهانه
  • تمدید براساس رضایت مشتری
سفارش کار

vip

15میلیون تومان ماهانه انتخاب ۳ کلمه کلیدی با سختی ۲۰ به بالا
  • افزایش ترافیک سایت
  • بهبود رتبه کلمات کلیدی
  • رتبه گرفتن کلمات هدف در گوگل
  • تحلیل و بررسی فصلی رقبا
  • گزارشات تحلیلی ماهانه
  • ماهانه ۲۰ عدد محتوای سئو شده
  • مشاوره (سئو + افزایش فروش)
  • پشتیبانی VIP از طریق تماس و تیکت
  • قرارداد و پرداخت منصفانه ماهانه
  • تمدید براساس رضایت مشتری
سفارش کار
مزایای خدمات سئو سایت
  • افزایش رتبه وبسایت شما

    با بهبود سئو، رتبه وبسایت شما در جستجوی ارگانیک بالاتر می‌رود و شما بهبود قابل توجهی در مشاهده‌پذیری وبسایت خود در موتورهای جستجو خواهید داشت.
  • جذب ترافیک

    با بهبود سئو، وبسایت شما قابلیت جذب ترافیک آلی و کیفی بیشتری را دارا می‌شود.
  • افزایش شناخت برند

    با بهبود سئو، شما می‌توانید شناخت برند خود را در موتورهای جستجو افزایش داده و برای کاربران به عنوان یک برند معتبر و قابل اعتماد ظاهر شوید.
  • بازگشت چندین برابر سرمایه

    با بهبود سئو، وبسایت شما قادر خواهد بود ترافیک بیشتری جذب کند که به تبلیغات پرداختی نیاز کمتری دارد. این موضوع می‌تواند بازگشت سرمایه‌گذاری شما را چندین برابر کند.
  • چند برابر شدن سود

    با بهبود سئو، وبسایت شما می‌تواند ترافیک آلی و کیفی بیشتری جذب کند که منجر به افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد. این افزایش در فروش می‌تواند سود شما را چند برابر کند.
  • گسترش کسب و کار

    با بهبود سئو، وبسایت شما رشد کرده و کسب و کارتان گسترش می‌یابد.
فرایند سئو سایت آژانس سئودانان
تحلیل و بررسی کلمات کلیدی:
انتخاب و بهینه‌سازی کلمات کلیدی مناسب برای وبسایت از جمله اولین مراحل سئو است. این کلمات، کلماتی هستند که کاربران در موتورهای جستجو برای پیدا کردن محتوای مرتبط با آن‌ها استفاده می‌کنند.
انتخاب کلمه کلیدی مناسب نصبت به سختی آن (diffculty) :
انتخاب کلمه کلیدی نسبت به ابزارهای سئو که ما میتوانیم بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کنیم سختی کلمه از ۱ تا ۱۰۰ است.
بررسی میزان سرچ کاربران :
نسبت به کلمه کلیدی هرچی آن کلمه کلیدی سرچ بیشتری دا سرچ بالاتری داشته باشیه بهترین انتخاب محسوب میشه و با مشورت شما آن کلمه برای سذو انتخاب میشود.
ببرسی رقبا:
برای اینکه از رقباتون جلو بزنید نیاز داریم که با ابزار های مختلف بررسی وآنالیز کنیم در جهت های مختلف.
بهینه‌سازی محتوا
این فرایند شامل بهبود محتوای صفحات وبسایت از نظر کیفیت، ارائه اطلاعات مفید و جذاب برای کاربران و استفاده از کلمات کلیدی در متن، عنوان‌ها، عناوین فصل‌بندی و تگ‌های مرتبط می‌شود.
بهبود ساختار و لینک بندی داخلی و خارجی:
ساختار منطقی و آسان برای ناوبری در وبسایت، استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی مناسب و ایجاد منوها و لینک‌های راحت برای دسترسی به صفحات مختلف از دیگر جنبه‌های سئو است.
بهینه‌سازی تکنیکال:
پشتیبانی از طریق این فرایند شامل بهبود عوامل فنی مانند زمان بارگیری سریع صفحات، بهینه‌سازی تصاویر با استفاده از تگ ALT، ایجاد نسخه‌های قابل خواندن برای موتورهای جستجو (مانند نقشه سایت و فایل robots.txt) و بهینه‌سازی ساختار URL ها می‌شود.
فعال سازی اسکیما یا امتیاز ستاره دهی :
اسکیما گذاری یعنی نشانه دار کردن صفحات برای موتور های جستجو گوگل، اسکیما انواع مختلفی دارد. از رایج ترین آنها می توان به اسکیما Rate (ستاره) و اسکیما FAQ (سوالات متداول) اشاره کرد.
بهبود تجربه کاربری:
بهبود تجربه کاربری: این شامل ایجاد یک طراحی واکنشگرا و سازگار با دستگاه‌های مختلف، بهینه‌سازی صفحات برای موبایل، افزایش سرعت. برخی از فرایندهای سئو هستند و همچنین می‌توان بسیاری از جزئیات و تکنیک‌های دیگر را در نظر گرفت. این فرایندها به طور معمول ترکیبی از بهینه‌سازی محتوا، بهبود فنی و تجربه کاربری، ساختار و لینک‌بندی و رعایت الگوریتم‌های موتورهای جستجو هستند. واضح است که سئو یک فرایند پیچیده است و نیازمند تحقیقات دقیق و آگاهی از آخرین تغییرات الگوریتم‌ها و معیارهای موتورهای جستجو است. همچنین، سئو یک فرایند پایدار و مستمر است که نیازمند پیگیری و به‌روزرسانی مداوم است تا وبسایت در رتبه بالا و قابل دیده شدن باقی بماند.
ایجاد عنوان و متا کاربر پسند:
با ایجاد عنوان و متادیسکریبشن عالی و جذاب میتوانیم کاربران زیادی را به خودمان جذب کنیم.
بروزرسانی صفحات و هم چنین ایجاد محتوا جدید :
بروزرسانی منظم و مداوم سایت باعث می شود که خزش ربات های موتور جستجوی گوگل روی سایت بیشتر شود و اصطلاحا بیشتر به سایت ما سر بزند. هر چقدر که خزش (crawl) ربات های گوگل روی وبسایت بیشتر باشد بهتر است و بالا بودن بودجه خزش سایت یک فاکتور مثبت به حساب می آید. علاوه بر این گوگل به محتوای بروز ارزش بیشتری قائل است.
نصب ابزار Google Search Console و رفع ارور های آن :
ابزار سرچ کنسول یکی از مهم ترین ابزارهایی است که یک سئو کار با آن سرو کار دارد. سرچ کنسول دیتا و اطلاعات مفیدی را در خصوص ورودی های ارگانیک سایت در اختیار ما می گذارد. یکی از قسمت های مهم این ابزار بخش Coverage آن است که ارور ها و ایرادات تکنیکالی را گزارش می کند، در خدمات سئو وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان کار نصب سرچ کنسول هم انجام می شود.
نصب سایت به گوگل انالتیکس :
با نصب گوگل آنالتیکس میتوانیم دیتای خوبی برای پیشرفت سایت به دست بیاوریم.
پشتیبانی از طریق تیکت
پشتیبانی از طریق تیکت
بهینه‌سازی سرعت بارگیری:
سرعت بارگیری صفحات وبسایت بسیار مهم است و می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر تجربه کاربران و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو داشته باشد. این شامل فشرده‌سازی تصاویر، کاهش استفاده از اسکریپت‌های غیرضروری، بهینه‌سازی کش و استفاده از سیستم‌های CDN (شبکه توزیع محتوا) می‌شود.
بهبود برچسب‌ها و توصیف‌ها:
استفاده از برچسب‌های HTML مانند برچسب‌های عنوان (H1-H6) به منظور سازماندهی محتوا و استفاده از توصیف‌های متا (meta descriptions) جهت توضیح کوتاهی از محتوای صفحه می‌تواند در بهبود سئو کمک کند.
بهبود و رعایت الگوریتم‌های موتورهای جستجو:
برای بهبود رتبه و قابلیت دیده شدن وبسایت در نتایج جستجو، باید الگوریتم‌ها و قوانین موتورهای جستجو را در نظر گرفته و روی آن‌ها کار کرد. این شامل مواردی مانند استفاده از استانداردهای ساختاری مانند Schema.org، رعایت قوانین لینک سازی و ارتباطات اجتماعی، بهبود نرخ ترکیب وبسایت و تعامل کاربران با آن می‌شود.
پشتیبانی از طریق تیکت
پشتیبانی از طریق تیکت
ایجاد رپورتاژ و بک لینک
برای هر کلمه کلیدی نیاز هست ماهانه چندین رپورتاژ انجام دهیم که به اعتبار سایت شما افزوده بشه.

سئو سایت فروشگاهی را  باید انجام بدهید برای سایتتان اگر اجناسی برای فروش دارید،زیرا حتی در خواب هم مییتوانید پول در بی آورید.

یکی از خدمات سئو سئودانان سئو سایت فروشگاهی است.، برای دریافت از خدمات سئو  با ما تماس بگیرید.

اگر محصولاتی را خرده‌فروشی می‌کنید و می‌خواهید به گسترده‌ترین مخاطبان ممکن دسترسی پیدا کنید، داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی سئو و بهینه‌شده الزامی است.

چرا خوب سئو سایت فروشگاهی؟

یک وب سایت فروشگاهی عالی به شما کمک می کند تا اصول اولیه مشتریان خود را درک کنید، به عنوان مثال، جمعیت شناسی مانند مکان، گروه های سنی، و نحوه یافتن شما.

با استفاده از ردیابی، سپس می توانید از اطلاعات بازدیدکنندگان خود برای تجزیه و تحلیل رفتار استفاده کنید تا حتی بهتر با آنها آشنا شوید.

اگرچه یک وب سایت فروشگاهی بیش از این کار می کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کجای کارها اشتباه است. به عنوان مثال، کدام منبع ترافیک کار نمی کند، کدام پیشنهاد جذاب نیست، و مسائل رها کردن سبد خرید و علل بالقوه آنها.

البته، دلیل واضح‌تری که می‌خواهید سایت خود را کاملاً بهینه کنید، رشد تجارت الکترونیک در سراسر جهان است. سال به سال، تجارت الکترونیک همچنان در حال رشد است و به نظر می رسد این الگو ادامه خواهد داشت .

اگر قبلا آنلاین هستید، عالی است. با این حال، اگر اقدامات پیشگیرانه ای برای افزایش دید انجام ندهید، این خطر را دارید که برای مشتریان بالقوه و سرنخ های جدید نامرئی بمانید.

چطوری این کار را انجام میدهی؟ به اندازه کافی ساده است: با سئو سایت فروشگاهی؟

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

سئو سایت فروشگاهی یک استراتژی است که به خرده فروشان وب کمک می کند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. یک وب سایت خوب طراحی شده و بهینه شده با محتوای باکیفیت، رتبه بهتری در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد داشت و باعث افزایش دید فروشگاه شما و افزایش ترافیک می شود.

به عبارت دیگر، سئو برای تجارت الکترونیک و آنلاین بر بهینه سازی سایت شما متمرکز است، که به دست آوردن سرنخ و تبدیل آسان تر می شود.

با این حال، بر خلاف سئو برای وب سایت های متمرکز بر محتوا، سئو برای تجارت الکترونیک چیزی فراتر از افزودن کلمات کلیدی، نوشتن پست های وبلاگ و به دست آوردن لینک است. شما باید بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و به چه چیزی پاداش می دهند.

این بدان معناست که دانش کاری سئو برای تجارت الکترونیک، در نظر گرفتن دستورالعمل های گوگل ، تجزیه و تحلیل قصد خریدار و اجرای استراتژیک آن است.

بهترین روش های سئو سایت فروشگاهی

تجارت الکترونیک برای سئو یک زمینه پیچیده است، و با وجود میلیون ها سایت خرده فروشی آنلاین ، برجسته کردن سایت شما همیشه آسان نیست.

اگرچه ممکن است ایجاد رتبه بندی سئو چالش بزرگی به نظر برسد، می توانید با به کارگیری برخی از بهترین شیوه ها شروعی مثبت داشته باشید . با گذشت زمان، این شانس شما را برای دیده شدن و به دست آوردن مشتریان و مشتریان ارگانیک بیشتر افزایش می دهد.

برای افراد ناآشنا، بهترین روش ها برای سئو  سایت فروشگاهی چگونه است؟ خوب، شما می توانید با پرداختن به اصولی مانند:

جهت یابی

لینک های داخلی

اجتناب از بهم ریختگی

ایجاد محتوای منحصر به فرد

از جمله متن جایگزین برای تصاویر

با این حال، کارهای بسیار بیشتری می توانید انجام دهید. در زیر، فهرست سئوی ما را برای بهترین شیوه‌های سئو سایت فروشگاهی که امروز می‌توانید پیاده‌سازی کنید، بررسی کنید.

1. تحقیق کلمات کلیدی را به روش صحیح انجام دهید

راه های مختلفی برای بهینه سازی سایت فروشگاهی شما وجود دارد و هر رویکردی برای هر سایت یا محصولی مناسب نیست. با این حال، برخی از دستورالعمل ها برای هر خرده فروش آنلاین اعمال می شود، و یکی از آنها انجام درست تحقیق کلمات کلیدی است.

بله، شما مرتبط ترین و محبوب ترین کلمات کلیدی در صنعت خود را می خواهید، اما باید قصد خریدار را نیز درک کنید.

هدف کلمه کلیدی هدفی است که در پشت یک عبارت جستجو قرار دارد. شما می توانید با نگاه کردن به عبارات و اصطلاحات خاصی که افراد هنگام جستجوی یک مورد آنلاین استفاده می کنند، آن را شناسایی کنید.

دو نوع اصلی از هدف کلمه کلیدی وجود دارد که اغلب می بینید.

هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی

هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی در سئو برای توصیف نوع اطلاعاتی که جستجوگر به دنبال آن است استفاده می شود.

این نوع جستجوها معمولاً عبارتند از:

چگونه کارها:اینها جستجوهایی هستند که حاوی سؤالاتی مانند “چگونه می توانم؟”

خرید مستقیم:این شامل جستجوهایی با کلمات کلیدی مانند “خرید این” است.

جستارهای واقعی:وقتی جستجوگر جزئیات بیشتری در مورد یک موضوع می خواهد، از کلماتی مانند “واقعیت” و “اطلاعات” استفاده می کند.

هدف کلمه کلیدی تجاری

هدف کلمه کلیدی تجاری زمانی است که مردم به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در خرید کمک کند. این بدان معنی است که آنها می خواهند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و در سریع ترین زمان ممکن آن را خریداری کنند.

مصرف کنندگان معمولاً زمانی از اهداف کلمه کلیدی تجاری استفاده می کنند که بدانند چه می خواهند اما هنوز نمی دانند کجا آن را پیدا کنند. این را زمانی می بینید که در حال تایپ عبارات خاصی در گوگل هستید مانند «خرید دوربین دیجیتال» یا «پیدا کردن معاملات جدید لپ تاپ».

کاربران کلمات کلیدی تجاری معمولاً قصد خرید بیشتری دارند و کمتر احتمال دارد که اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات را جستجو کنند تا اینکه صرفاً جستجو کنند کجا آن را پیدا کنند.

تعیین هدف کلمه کلیدی

تصمیم گیری در مورد هدف کلیدواژه مصرف کنندگان چالش برانگیز به نظر می رسد، اما می توانید آن را برای خودتان آسان تر کنید. به عنوان مثال،( آموزش سئو) آن را به چند مرحله تقسیم می کند.

تجزیه و تحلیل موتور جستجوی گوگل :توجه ویژه ای به تبلیغات پولی، نتایج نمودار دانش و فهرست های ارگانیک داشته باشید.

به تبلیغات گوگل برای مقاصد تجاری نگاه کنید:دیدن قیمت پیشنهادی برای کلمات کلیدی، ایده رقابتی بودن کلمات کلیدی را به شما می دهد.

تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید:به دنبال محتوایی با نرخ پرش بالا باشید زیرا ممکن است به این معنی باشد که با هدف جستجوگر مطابقت ندارد.

همچنین می توانید از ابزارهای کلمات کلیدی مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید. موارد دیگری که می توانید امتحان کنید عبارتند از:

Ubersuggest,kwfinder و ….

به مردم پاسخ دهید

پاسخ عمومی یک ابزار عالی است. این به شما امکان می دهد کشف کنید که مردم در سراسر جهان در مورد چه چیزهایی کنجکاو هستند و از آن رنج می برند.

پاسخ عمومی نیز بصری است. فقط کلمه کلیدی خود را در صفحه اصلی وارد کنید تا دقیقا متوجه شوید که مردم چه می پرسند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا در هر زمان مشخص کنید کدام موضوعات محبوب‌تر هستند، که ممکن است به عنوان ابزار دیگری برای تحقیق کلمات کلیدی مفید باشد. با این حال، اگر راهنمایی بیشتری می‌خواهید، مجموعه‌ای از آموزش‌ها در دسترس است.

استفاده از آن رایگان است، اما می توانید برای ویژگی های بیشتر به حرفه ای ارتقا دهید. مثال زیر از “مولتی ویتامین” استفاده می کند.

نتایج تصویر دقیقی از نوع سوالاتی که افراد می پرسند ارائه می دهد و ایده بهتری از قصد ارائه می دهد.

2. بهینه سازی صفحات محصول برای بهبود رتبه

اگر می خواهید مشتریان جدیدی را جذب و به دست آورید، به بهینه سازی کاربر در صفحه خود نگاه کنید این مهم است زیرا به سایت شما رتبه بالاتری می‌دهد ، یعنی جریان‌های تازه‌ای از ترافیک ارگانیک و تبدیل‌های بیشتر.

هر بخش از سایت تجارت الکترونیک شما نیاز به بهینه سازی ندارد، بنابراین در این بخش، بیایید روی مواردی تمرکز کنیم که برای خرده فروشان آنلاین بیشترین اهمیت را دارند: توضیحات محصول، تصاویر و نظرات.

توضیحات محصول خود را بهینه کنید

یک صفحه محصول جالب است زیرا دارای بسیاری از ویژگی های مختلف است که همه نیاز به توجه دارند. شما همچنین می خواهید چند چیز را از صفحه متمایز کنید تا تعامل بازدیدکنندگان را جلب کنید و آنها را وادار به کلیک کردن کنید.

برای شروع بهینه سازی صفحات محصول تجارت الکترونیک خود، باید سه جنبه کلیدی را در نظر داشته باشید:

مهمترین چیزها در صفحه چیست؟

چگونه می توانید دید و تاثیر را با این عناصر به حداکثر برسانید؟

چگونه می توانید از این اطلاعات برای بهبود اثربخشی توضیحات محصول خود استفاده کنید؟

اکنون، شروع کنید به اینکه چه کاری می توانید انجام دهید تا تأثیر توضیحات محصول خود را به حداکثر برسانید. این می تواند مواردی از این قبیل باشد.

افزودن تصاویر متعدد، با کیفیت بالا و منحصر به فرد

از جمله کلمات کلیدی

از جمله توضیحات مفصل و غنی از کلمات کلیدی

افزودن فراخوان به اقدام (CTA)

از جمله توصیفات

تصاویر خود را بهینه کنید

یکی از حوزه‌هایی که گاهی اوقات از سئو برای تجارت الکترونیک نادیده گرفته می‌شود، تصاویر است. عکس ها روشی عالی برای انتقال پیام و جلب نظر مخاطب هستند. با این حال، آنها همچنین می توانند حواس مردم را از پیامی که می خواهید منتقل کنید منحرف کنند، بنابراین مراقب باشید که از تصاویر زیاد استفاده نکنید و توضیحات خود را شلوغ نکنید.

اگرچه تصاویر باکیفیت برای نشان دادن کالاهای شما در بهترین حالت حیاتی هستند، اما چیزهای بیشتری در این مورد وجود دارد. بهینه سازی تصاویر شما برای سئو رتبه بندی موتورهای جستجوی بالاتر و ترافیک بیشتری را از سوی مشتریان بالقوه به شما می دهد و ممکن است ترافیک کانال های رسانه های اجتماعی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی تصاویر وجود دارد:

تصاویر مناسب برای پلتفرم خود انتخاب کنید. میزبان شما معمولاً اندازه های بهینه تصویر و سایر دستورالعمل های تصویر را مشخص می کند.

برای عکس‌ها زیرنویس‌هایی با برچسب‌های alt ارائه دهید.

از کلمات کلیدی مناسب در نام فایل استفاده کنید.

بررسی ویژگی ها

بررسی‌ها بخشی از اطلاعات را ارائه می‌دهند که به خریداران کمک می‌کند تا با یک محصول یا فروشگاه خاص انتخاب کنند.

بررسی ها برای موفقیت در تجارت الکترونیک حیاتی هستند، زیرا بسیاری از افراد به آنها اعتماد دارند. علاوه بر این، آنها به شما کمک می کنند تا با مشتریان بالقوه خود اعتماد ایجاد کنید و نرخ تبدیل را بهبود بخشید.

می‌توانید مشتریان را تشویق کنید که در هر زمان خرید، با ارسال پیام‌های خودکار، نظرات خود را ارائه کنند. همچنین می‌توانید کمپین‌های ایمیلی را برای ارسال یادآوری‌ها یا پیشنهادات پس از بررسی در سایت شما تنظیم کنید.

قبل از حرکت، در اینجا نکات بهینه سازی بیشتری وجود دارد:

از برچسب‌های متعارفبرای پیوند دادن صفحات محصول تکراری و محصولات گروهی مشابه با یکدیگر استفاده کنید.

یک صفحه خوش نوشته ایجاد کنید که شامل اطلاعات لازم در مورد محصول، تصویری از محصول و ویدیویی از آن در حال عمل است.

حداقل یک CTA را در صفحه محصول خود قرار دهید. برای مثال، «افزودن به سبد خرید» یا «بررسی در دسترس بودن».

اطمینان حاصل کنید که جزئیات و سیاست‌های حمل و نقل را از قبل درج کرده‌اید تا مشتریان از همان ابتدا بدانند چه چیزی می‌پردازند.

3. مطمئن شوید که سایت شما کاربر پسند است

UX مخفف تجربه کاربری است. شما می توانید UX را با طراحی خوب تقویت کنید و زیبایی شناسی را از نظر بصری جذاب تر کنید.

با این حال، این فقط در مورد خوب جلوه دادن یک وب سایت نیست. این در مورد این است که آن را به خوبی کار کند. UX شامل همه چیز از ناوبری، سهولت استفاده و “احساس” کلی وب سایت است.

UX همچنین در مورد اطمینان از اینکه افراد می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، درگیر نگه داشتن آنها در هنگام مرور و ارائه بهترین تجربه ممکن به بازدیدکنندگان است.

ممکن است فکر نکنید که UX بر SEO تأثیر می گذارد، اما تعامل بین این دو سال ها پیش آغاز شد ، و UX نیز برای قابل کشف بودن ضروری است.

علاوه بر این، تغییرات اخیر به این معنی است که UX به زودی به یک فاکتور رتبه بندی گوگل تبدیل می شود. با توجه به Search Engine Land ، این بدان معناست که اگر گوگل فکر می کند وب سایت شما تجربه بدی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، ممکن است رتبه پایین تری داشته باشد. گوگل رتبه بندی جدید را با “Core Web Vitals” اندازه گیری می کند و دستورالعمل های خود را به صورت آنلاین تنظیم کرده است.

بسیاری از چیزها می توانند بر UX تأثیر بگذارند، اما چند عامل کلیدی آشکار است:

تبلیغات نباید در دید کاربر از محتوا تداخل ایجاد کند.

سایت شما باید سریع بارگذاری شود و سازگار با موبایل باشد.

هر وب سایتی باید بدون شلوغی باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد.

شما باید CTA را بگنجانید تا مشتریان بدانند در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.

در نهایت، از یک استایل ثابت در سراسر استفاده کنید و آن را در دسترس قرار دهید .

4. کلمات کلیدی طولانی را فراموش نکنید

شما معمولاً کلمات کلیدی طولانی را در سمت راست صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می بینید.

کلمه کلیدی دم بلند اصطلاحی است که معمولاً حجم جستجوی کمی دارد اما هنوز معیارهای مربوط به کسب و کار شما را برآورده می کند. آنها همچنین تمایل به تبدیل خوبی دارند زیرا با آنچه جستجوگر به دنبال آن است مطابقت بهتری دارند و معمولاً ترافیک بیشتری را ارائه می دهند.

به این دلایل، شما نباید از رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی بترسید زیرا آنها منبع ارزشمندی برای ترافیک هستند.

کلمات کلیدی طولانی برای موارد زیر عالی هستند:

جایگاه های رقابتی ، افزایش نرخ تبدیل ، رتبه بندی سایت های جدید راحت تر

5. از یک ساختار URL ساده استفاده کنید

راهنماهای دقیق تری در مورد ساختار URL وجود دارد، اما این بخش اصول اولیه را در اختیار شما قرار می دهد.

یک ساختار URL ساده نه تنها تجربه کاربر را افزایش می دهد، بلکه تلاش های تجارت الکترونیک سئو شما را نیز تا حدی بهبود می بخشد.

علاوه بر این، زمانی که سایت تجارت الکترونیک شما دارای ساختار URL ساده باشد، اشتراک گذاری محصولات در رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت ها آسان تر است و می تواند سئو سایت فروشگاهی را بهبود بخشد زیرا داده های مرتبط تری را برای موتورهای جستجو فراهم می کند.

برای بهترین نتایج، URL ها باید تا حد امکان خوانا و قابل فهم باشند.

به عنوان مثال، در اینجا نمونه ای از کارهایی است که نباید انجام دهید: https://www.example.com/article-about-hiking/

استفاده از این ساختار URL بسیار بهتر است: https://www.example.com/hiking-articles

گوگل همچنین توصیه هایی برای بهبود ساختار URL دارد.

علاوه بر این، شما می توانید:

۶. از کلمات کلیدی استفاده کنید

موتورهای جستجو URL را اسکن می کنند و از کلمات کلیدی موجود در URL استفاده می کنند تا تعیین کنند که آن صفحه باید در چه رتبه ای در SERP ها قرار گیرد. کلمات کلیدی موجود در URL “متاتگ” نامیده می شوند و به موتورهای جستجو کمک می کنند که محتوا یا موضوع آن صفحه چیست.

به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری در مورد ساختار URL، باید مدتی به فکر کلمات کلیدی خود باشید.

هنگامی که مردم برای کسب و کار شما به صورت آنلاین جستجو می کنند، اغلب کلمات دقیقی را که به دنبال آن هستند تایپ می کنند. به عنوان مثال، شخصی ممکن است «فروشگاه آنلاین کفش» را در موتور جستجو تایپ کند.

بنابراین، وقتی شخصی در «فروشگاه آنلاین کفش» تایپ می‌کند، بسیار مهم است که این کلمات در ساختار URL شما وجود داشته باشند.

۷ . از پودر سوخاری استفاده کنید

Breadcrumbs یک ابزار ناوبری است. آنها به بازدیدکنندگان وب سایت اجازه می دهند تا مراحل قبلی را دوباره دنبال کنند و به جایی که شروع کرده اند بازگردند. Breadcrumbs فقط یک تکنیک قابل استفاده نیست، بلکه مزایای اضافی سئو را نیز ارائه می دهد.

به عنوان مثال، اگر از یک پست وبلاگ از صفحه اصلی خود بازدید می کنید، نان خرده نان برای آن پست «صفحه اصلی > وبلاگ > این پست» خواهد بود.

در بسیاری از ابزارهای طراحی وب، خرده‌های نان را پیدا می‌کنید و می‌توانید آنها را با استفاده از برچسب‌های نشانه‌گذاری یا از طریق جاوا اسکریپت اضافه کنید .

۸. از نشانه گذاری های طرحواره برای کمک به گوگل و کاربران در درک محتوا استفاده کنید

نشانه گذاری های طرحواره تگ های HTML هستند که اطلاعات بیشتری در مورد محتوای صفحات وب ارائه می دهند. با استفاده از این نشانه گذاری ها ، می تواند سئوی شما را برای تلاش های تجارت الکترونیک بهبود بخشد.

وقتی از نشانه گذاری طرحواره استفاده می کنید، قطعه های غنی تولید می کند. اینها راهی برای موتورهای جستجو برای نشان دادن اطلاعات بیشتر در مورد موارد خاص در نتایج جستجو هستند.

آنها همچنین با نشان دادن انواع مختلف اطلاعات به افراد کمک می کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند سریعتر و آسان تر بیابند.

انواع مختلفی از ریچ اسنیپت ها وجود دارد، مانند:

قطعات نشانه گذاری محصول ،قطعه های موسیقی ،تکه های بررسی

انواع طرح های سئو سایت فروشگاهی عبارتند از:

طرحواره محصول:این طرح توسعه ای برای محصولات، خدمات و سازمان ها است. با ارائه اطلاعات غنی از محصول مانند تصاویر، قیمت و در دسترس بودن، امکان کشف محصولات و خدمات جدید در جستارهای جستجوی وب را فراهم می کند. طرح محصول همچنین امکان نمایش تبلیغات محصول را در SERP ها فراهم می کند.

طرح بررسی:این امکان بررسی آنلاین را فراهم می کند. فیلترهای نویسنده و عنوان به شما این امکان را می‌دهند که افراد خاصی را که در وب‌سایت یا پست وبلاگ شما نظر نوشته‌اند پیدا کنید و جستجوگران بتوانند نظرات محصول را پیدا کنند.

طرح در دسترس بودن محصول : طرحدر دسترس بودن محصول فهرستی از محصولاتی است که برای خرید در دسترس هستند. این می تواند یک صفحه باشد یا می تواند در یک فروشگاه آنلاین باشد. چنین لیست هایی معمولاً نام محصول، توضیحات، قیمت، تصاویر و انواع آن را شرح می دهند.

طرحواره ویدئو: طرحوارهویدئویی نوعی ابرداده است که برای توصیف محتوا و قالب استفاده می شود. به عنوان مثال، طرحواره ویدیویی ممکن است شامل زبان صوتی، وضوح تصویر، یا رتبه بندی سنی ویدیو باشد.

طرح قیمت: طرحقیمت تکنیکی برای قیمت گذاری محصولات یا محدوده قیمتی است.

۹. از صفحات و محتوای تکراری خودداری کنید

آیا تا به حال از یک وب سایت بازدید کرده اید و این احساس را داشته اید که قبلاً همه آن را در جایی خوانده اید؟ وقتی خرده‌فروشان آنلاین از کاتالوگ‌ها و تصاویر محصولات تکراری استفاده می‌کنند، این در توضیحات تولید و توضیحات دسته‌بندی بسیار رایج است.

قابل درک است که چرا فروشندگان تجارت الکترونیک همان توضیحات را بازنشر می کنند. معمولاً به این دلیل است که آنها منابع لازم برای تولید محتوای تازه را ندارند.

با این حال، حتی اگر زمان لازم برای بازنویسی همه چیز را ندارید، باز هم می توانید میزان تکراری بودن سایت خود را در توضیحات محصول و سایر زمینه ها به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

به عنوان مثال، توسط

استفاده از یک CMS با ریدایرکت‌های 301 در سراسر سایتیا افزودن تگ‌های متعارف در هر صفحه‌ای که می‌دانید ممکن است تکراری باشد (صفحه‌هایی با عناوین مشابه، صفحاتی که URL یکسانی دارند و غیره)

اضافه کردن پسوند به URL

با استفاده از تصاویر محصولات مختلف

اضافه کردن کلمات کلیدی منحصر به فرد در صفحات دیگر

۱۰. اجازه ندهید سرعت صفحه رتبه شما را از بین ببرد

سرعت بارگذاری صفحه وب سایت اندازه گیری مدت زمانی است که کاربر اینترنت برای باز کردن یک صفحه وب نیاز دارد. می‌توانید آن را با اضافه کردن زمان دانلود همه دارایی‌های پنهان مانند تصاویر، اسکریپت‌ها و شیوه نامه‌ها اندازه‌گیری کنید.

سرعت صفحه یک عامل رتبه‌بندی است و نظرسنجی پس از بررسی نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان حاضر نیستند در حین بارگیری سایت منتظر بمانند.

کاربران وب می گویند سرعت سایت ایده آل آنها فقط دو ثانیه است، اما هر چه سریع تر، بهتر است. اگر از سرعت فعلی خود مطمئن نیستید، می توانید آن را در Cloudflare آزمایش کنید یا ابزار Google را امتحان کنید .

اگر سایت شما خیلی کند باشد چه باید کرد؟ ابتدا باید دلیل را پیدا کنید. میتوانست باشد:

سایت شما به سادگی دارای محتوای بیش از حدی است که سرور شما نمی تواند آن را مدیریت کند.

تعداد زیادی از اسکریپت ها زمان بارگذاری را کاهش می دهند.

بارگذاری تصاویر زمان زیادی می برد.

مشکلی در میزبان وب شما وجود دارد.

در حالی که همه صاحبان سایت های تجارت الکترونیک نمی توانند 100 درصد کامل را در PageSpeed ​​Insights Google تضمین کنند ، می توانید سعی کنید زمان بارگذاری را با موارد زیر افزایش دهید:

داشتن تصاویر کمتر در صفحات ، فشرده سازی فایل ها ، استفاده از ویجت های رسانه های اجتماعی کمتر ، بهینه سازی تصاویر شما ، اجتناب از بهم ریختگی و استفاده از فضای سفید زیاد ، محدود کردن تغییر مسیرها و درخواست های HTTP ، تثبیت زمان پاسخگویی سرور شما ، علاوه بر این، ممکن است بخواهید در مورد تغییر میزبان وب یا ارتقاء بسته میزبانی خود برای پاسخگویی بهتر به نیازهای خود فکر کنید.

۱۱. محتوا برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد

تجارت الکترونیک فقط در مورد تصاویر و کلمات کلیدی نیست. محتوای نوشتاری نیز باید بخشی از استراتژی سئوی شما برای تجارت الکترونیک باشد.

ارسال محتوای منظم نه تنها ترافیک ارگانیک را جذب می کند. این می تواند اعتماد مشتریان شما را جلب کند، رتبه بندی وب سایت شما را افزایش دهد و شهرت شما را به عنوان یک متخصص در جایگاه خود نیز مستحکم کند.

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید:

به اشتراک گذاری قطعات و پاسخ به سوالات متداول ، معرفی محصول جدید و هر چیزی که ارزش خبری دارد ، یک صفحه واژه نامه ، از جمله محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ، توصیفات و راه اندازی ، تظاهرات ویدئویی و Q و As ، وبینارها

برای ایده‌های بیشتر، قدمی فراتر بردارید و مخاطب خود را بشناسید تا نگرانی‌ها و مشکلات اصلی آنها را درک کنید. این به شما امکان می‌دهد محتوایی بنویسید که دغدغه‌های روزمره آنها را برطرف کند و محصولاتی را ارائه دهید که این مشکلات را حل کند.

اکنون ایده هایی برای محتوا دارید. با این حال، محتوا بدون داشتن یک استراتژی ارزشمند نیست. بیایید آن را تجزیه کنیم:

مشتریان خود را با شخصیت های خریدار بهتر بشناسید .

محتوای مورد علاقه آنها را درک کنید. اگر داده‌های محتوای خود را ردیابی می‌کنید، باید ببینید کدام نوع محتوا بیشترین بازدید را دارد. علاوه بر این، می‌توانید از طریق نظرسنجی‌ها یا گروه‌ها از مشتریان و مشتریان احتمالی بپرسید.

یک تقویم محتوا ایجاد کنید و محتوا را ایجاد کنید.

محتوای مناسب برای مراحل مختلف چرخه خرید رامنتشر کنید.

از تست A/B در زمینه های کلیدی مانند عناوین استفاده کنید.

نتایج را اندازه بگیرید و تغییر دهید.

۱۲. ایجاد پیوند برای تجارت الکترونیک

لینک بیلدینگ یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. لینک های با کیفیت به گوگل می گویند که سایت شما دارای اعتبار است. بک لینک ها همچنین بر نحوه رتبه وب سایت شما برای کلمات کلیدی تاثیر می گذارند.

عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما چگونه می توانید این بک لینک های بسیار مهم را ایجاد کنید؟

چند راه برای انجام این کار عبارتند از:

ایجاد بک لینک داخلی

نوشتن پست های مهمان

با استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی

به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

صدور بیانیه های مطبوعاتی

نوشتن نظرات وبلاگ و اشتراک گذاری در انجمن ها (در صورت امکان)

ایجاد اینفوگرافیک و به اشتراک گذاری آنلاین آنها

صدور وایت پیپر و مطالعات موردی

اینها همه راه های قانونی برای ایجاد لینک های با کیفیت هستند. اگرچه ممکن است زمان ببرد، اما نباید با خرید لینک از میانبر استفاده کنید. برخی از لینک‌های پولی دستورالعمل‌های Google را نقض می‌کنند و اگر لینک‌های ارزان می‌خرید، معمولاً کیفیت آن مشکوک است. لینک های بی کیفیت منجر به کاهش رتبه SERP و کاهش ترافیک و همچنین تأثیر منفی بالقوه بر شهرت سایت شما می شود.

۱۳. یک نقشه سایت اضافه کنید

نقشه سایت یک نمایش بصری از وب سایت یا محصول دیجیتال شما است. به بازدیدکنندگان دید پرنده ای از وب سایت ارائه می دهد و صفحات مختلف را کاوش می کند.

نقشه سایت شما باید تمام صفحات سایت شما، از صفحات دسته‌بندی گرفته تا صفحات محصول را با جزئیات مشخص کند. همچنین باید تمام زیرمجموعه‌ها، محصولات و سایر محتوای آن بخش‌ها را شامل شود.

شما می توانید نقشه سایت را به صورت دستی توسعه دهید یا از یک ابزار خودکار مانند Google’s Webmaster Tools برای تولید آن استفاده کنید. نقشه های سایت از هر دو XML و HTML استفاده می کنند، اگرچه نقشه های سایت HTML برای بازدیدکنندگان مفیدتر است.

ابزارهای دیگر برای ایجاد نقشه سایت عبارتند از:

سازنده نقشه سایت شفاف

مولد نقشه سایت نمودار شفاف ابزاری کاربرپسند است که ایجاد یک نقشه سایت برای وب سایت شما را آسان می کند. دارای ویژگی های زیادی مانند اضافه کردن دسته ها و زیر مجموعه ها است.

Powermapper

Powermapper ابزاری با کاربری آسان برای ایجاد و به‌روزرسانی نقشه‌های سایت است و به شما امکان می‌دهد تا پرداخت‌های یک کلیک ایجاد کنید.

این یک ابزار مبتنی بر وب بدون نیاز به تخصص کدنویسی است. با این حال، هزینه ای وجود دارد.

۱۴. اشتراک گذاری اجتماعی را آسان کنید

مت کاتس از گوگل زمانی گفت که اشتراک گذاری اجتماعی بر سئو تاثیر نمی گذارد، اما بسیاری با آن مخالف هستند.

در حالی که به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی ممکن است مستقیماً بر سئو شما تأثیر نگذارد، به اشتراک گذاری محتوای شما در رسانه های اجتماعی باعث افزایش قرار گرفتن در معرض برند می شود و مردم را با کسب و کار شما بیشتر آشنا می کند.

علاوه بر این، هر چه تعداد ذکرهای بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کنید، تأثیر بیشتری بر سئوی شما می‌گذارد :

رانندگی ارگانیک و افزایش دید ، بهبود سئوی محلی ، گسترش دسترسی به محتوای خود و افزایش شناخت برند ،افزایش بک لینک

اگر می‌خواهید راه آسانی برای افزایش اشتراک‌های خود در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید، ابزاری مانند Buffer یا Hootsuite را در نظر بگیرید تا به‌طور خودکار محتوای سایت شما را در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی در فواصل زمانی برنامه‌ریزی‌شده پست کند.

سوالات متداول در مورد سئو سایت فروشگاهی

چگونه کلمات کلیدی مناسب را برای فروشگاه آنلاین خود پیدا کنم؟

چندین منبع رایگان وجود دارد که می‌توانید از آنها برای یافتن ایده‌های کلیدواژه استفاده کنید، مانند kwfinder, Google AdWords، ، و ابزار کلمات کلیدی Google. شما همچنین باید به آنچه رقبای شما برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای مخاطبان خود استفاده می کنند نگاه کنید.

در نهایت، از استفاده از کلمات کلیدی گسترده که کلیک های زیادی ایجاد می کنند، اما ارزش تبدیل زیادی ارائه نمی دهند، خودداری کنید. تا جایی که می توانید از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید.

هزینه سئو برای تجارت الکترونیک چقدر است؟

هزینه سئو به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله تعداد کلمات کلیدی مورد نظر، چشم انداز رقابتی، و میزان تلاشی که برای بهینه سازی هر صفحه برای رتبه بندی نیاز دارید.

تعیین برچسب قیمت برای سئو کار آسانی نیست زیرا بستگی به این دارد که چه تعداد منابع را اختصاص می دهید و به چه چیزی می خواهید برسید. برای کمک به شما در بودجه، Search Engine Journal یک ماشین حساب بودجه SEO را ارائه می دهد .

سئو برای فروشگاه آنلاین چیست؟

سئو برای فروشگاه آنلاین فرآیند بهینه سازی وب سایت است تا بتواند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو داشته باشد. عوامل متعددی بر میزان رتبه وب سایت در SERP تأثیر می گذارد، مانند کیفیت و ارتباط محتوا، استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت و سرعت بارگذاری سایت.

هزینه سئو سایت فروشگاهی چقدر است؟

هزینه سئو سایت فروشگاهی بستگی به تعداد محصولات و سختی کلمات کلیدی متفاوت است،اما در seodanan قیمت بسیار منصفانه است برای اطلاع از قیمت ها مشاوره سئو شوید .

آیا شما خدمات سئو سایت فروشگاهی انجام میدهید؟

بله ما سئو سایت در تمام ضمینه ها انجام میدهیم.

نتیجه گیری سئو سایت فروشگاهی:

سئو سایت فروشگاهی به افزایش دید وب سایت شما کمک می کند، پرس و جوها و مشتریان جدید را به ارمغان می آورد و به ایجاد مخاطبان وفادار شما کمک می کند.

ممکن است به نظر برسد که چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. با این حال، با تمرکز بر روی بهترین شیوه‌های اصلی سئو و بهینه‌سازی بخش‌های حیاتی وب‌سایت خود، لازم نیست آنقدر که به نظر می‌رسد پیچیده باشد.

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که سئو برای تجارت الکترونیک یک شبه اتفاق نمی افتد. در عوض، این یک استراتژی مداوم است که برای دریافت نتایج بهینه نیاز به به روز رسانی دارد.

تجربه شما از سئو سایت فروشگاهی چیست؟ در قسمت نظرات به ما بگویید؟

خدمات سئو سایت شرکتی چرا مهم است؟

سئو یکی از مهمترین موارد در رشد تجارت آنلاین باقی مانده است و یکی از دلایل آن است که تقاضا برای خدمات سئو سایت  شرکتی افزایش یافته است.

خدمات سئو سایت شرکتی چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟

در این دوره مردم همه چیز را در اینترنت جستجو می کنند. ما می دانیم که حضور آنلاین برای رشد مناسب هر کسب و کاری حیاتی است. با این حال، فقط حضور آنلاین کافی نیست، کسب‌وکارها همیشه سعی می‌کنند مطمئن شوند که محصولات و خدمات آن‌ها در صفحه اول موتور جستجو ظاهر می‌شوند، زمانی که یک کلمه کلیدی مرتبط جستجو شده است.

و چگونه وظیفه را انجام دهیم؟ در اینجا اهمیت خدمات سئو مطرح می شود. ممکن است تعداد کمی بگویند که اجرای تبلیغات پولی می تواند بلافاصله یک وب سایت را در بالای صفحه خزیدن قابل مشاهده کند، اما برای مشاهده ارگانیک طولانی مدت، هیچ گزینه ای بهتر از سئو وجود ندارد.

چرا به خدمات سئو نیاز دارید؟

عبارت راه حل “سئو” یک استراتژی بازاریابی پیچیده است و برای اجرای صحیح آن نیازمند تلاش مداوم است. سئو شامل عوامل زیادی است که صاحبان مشاغل نمی توانند به تنهایی سئو را انجام دهند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، شخص باید روی کسب و کار و محصولات خود تمرکز کند. همیشه توصیه می شود که خدمات سئو را برای تجارت استخدام کنید.

آیا می توانم سئوی وب سایت خود را به تنهایی انجام دهم؟

وقتی صحبت از حضور دیجیتالی به میان می‌آید، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای نوپا به تنهایی وب‌سایت‌های خود را باز می‌کنند. پلت فرم وردپرس سفارشی سازی وب سایت را بسیار آسان کرده است. با این حال، هزاران وب سایت برای یک محصول وجود دارد و تنها چند رتبه در SERP ها وجود دارد. فقط حضور دیجیتالی، اصلا کافی نیست. اگر افراد وقتی برای یک عبارت مرتبط جستجو می کنند نمی توانند وب سایت شما را پیدا کنند، هیچ فایده ای ندارد. رتبه در صفحه بیستم هیچ ارزشی ندارد، هیچ نوع تجارتی از دنیای دیجیتال برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

با بهترین دوره آموزش سئو رایگان اصول سئو را یاد بگیرید.

تفاوت اساسی بین داشتن حضور آنلاین و انجام سئو وجود دارد. و اکثر صاحبان کسب و کارهای نوپا از درک آن ناتوان هستند در نتیجه در خدمات سئو سرمایه گذاری نمی کنند و هیچ سودی از دنیای دیجیتال به دست نمی آورند.

بنابراین، به این سؤال می رسیم که آیا می توانید سئوی وب سایت خود را به تنهایی انجام دهید یا انجام دهید – پاسخ این است:  اگر از یک پیشینه بازاریابی دیجیتال نیستید، نمی توانید سئو را انجام دهید. حتی اگر تلاش کنید، در پوشاندن همه قسمت ها، برخی از قسمت های اصلی نیز شکست خواهید خورد.

اما لازم نیست مرا باور کنی در این مقاله قبل از پرداختن به خدمات سئو، من به شما تجزیه و تحلیل دقیقی از تمام عوامل سئو می دهم و تصمیم گیری را بر عهده خوانندگان می گذارم که آیا می خواهند به سراغ خدمات سئو بروند یا می خواهند سئو را به تنهایی انجام دهند.

سئو چیست؟

به زبان ساده، سئو که مخفف عبارت Search Engine Optimization است، عملی برای بهینه‌سازی یک وب‌سایت یا صفحه وب برای افزایش دیده شدن آن با بالا بردن رتبه آن در موتور جستجو است. سئو گزینه بدون پرداختی است که به شما کمک می کند رتبه بهتری را به صورت ارگانیک به دست آورید.

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ همیشه برای ارائه بهترین نتایج جستجو به کاربران خود پیشرفت می کنند و به همین دلیل، آنها به طور ناگهانی هیچ صفحه وب را در صفحه اول نتایج موتور جستجو از آسمان خارج نمی کنند، به این امید که به تمام سؤالات جستجو پاسخ دهد. شخصی که عبارت مرتبط را جستجو کرده است.

موتور جستجو هرگز اینگونه کار نمی کند. بلکه از یک الگوریتم بسیار پیچیده استفاده می کند که تعیین می کند کدام صفحه شایسته رتبه بهتر است و کدام صفحه نه. صفحاتی که الگوریتم را بهتر برآورده می کنند، رتبه بهتری خواهند داشت.

روند ثبت درخواست پروژه

خدمات سئو سایت شرکتی ۴
خدمات سئو سایت شرکتی ۳png
خدمات سئو سایت شرکتی ۲

خدمات سئو سایت پزشکی بسیار اهمیت دارد،امروزه شما در هر حوزه ای که فعالیت میکنید نیاز به سایت دارید، و برای اینکه از رقبای خودتان برتر باشید نیاز به سئو و بهینه سازی سایت دارید،یکی از مشاغلی که احتیاج دارند مشاغل پزشکی هستند برای اینکه مشتریانی از دنیای آنلاین به دست اورید، و همچنین با نوبت دهی آنلاین دیگر نیاز به استخدام منشی برای نوببت دهی  تلفنی نیست،سئودانان  با خدمات سئو سایت پزشکی به شما کمک میکنیم که در دنیای دیجیتال از همکاران خود برتر باشید،و درآمد حود را چندین برابر کنید

مشکلات امروز شما: هر تلاشی برای بهبود حضور دیجیتال شما تفاوتی ایجاد نکرده است. شما سئوی پزشکی (بهینه سازی موتور جستجو) را به تنهایی امتحان کرده اید یا آژانسی را برای انجام آن استخدام کرده اید، اما وب سایت شما هنوز در جستجوی گوگل رتبه ای ندارد.

بیماران امکانات دیگری را انتخاب می کنند، زیرا آنها در سطح آنلاین بالاتر هستند.

شاید برخی از تاکتیک‌های پیشرفته‌ای را که در مورد آنها تحقیق کرده‌اید، مانند تقویت کلمات کلیدی، بازنویسی محتوای خود، و تلاش برای درک اینکه چگونه به‌روزرسانی‌های الگوریتم پیچیده گوگل بر وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد، امتحان کرده باشید. شاید حتی یک گام فراتر از آزمایش A/B صفحات وب، ایجاد صفحات فرود سفارشی، استفاده از کلمات کلیدی طولانی و بک لینک و همچنین انجام کمپین های رسانه های اجتماعی رفته باشید ،همه اینها برای اینکه سعی کنید رتبه خود را بالاتر ببرید.

اما علیرغم تلاش همه این استراتژی‌ها، شما هنوز در Google Page One رتبه خوبی ندارید و همچنان می‌بینید که رقبای شما از شما جلوتر هستند.

راه حل های ما:  خدمات سایت  سئوی پزشکی seodanan مطمئناً جذابیت شگفت انگیزی را در جستجوی گوگل به شما می دهد که منجر به افزایش چشمگیر ترافیک وب سایت شما می شود. ترافیک بیشتر به معنای سرنخ های بیشتر برای سازمان مراقبت های بهداشتی شماست!

تیم سئوی بسیار با تجربه ما سابقه اثبات شده ای در کمک به مشتریان خود در رتبه بندی بسیار بالاتر در موتورهای جستجوی مختلف دارد. این به دلیل تخصص سئو و دانش گسترده ما در صنعت مراقبت های بهداشتی است.

خدمات سئو سایت پزشکی ما بر اساس درک عمیق از اصول سئو و ایجاد محتوای پزشکی ساخته شده است. محتوای پزشکی قوی و جذاب مهم است زیرا تجربه کاربری بهتری ایجاد می‌کند و احتمال تبدیل شدن سرنخ‌ها به بیماران را افزایش می‌دهد.

داشتن تیم متخصص ما به عنوان شریک شما، بهترین فرصت را برای رتبه بندی بالاتر به شما می دهد، بنابراین بیماران بالقوه بیشتری شما را آنلاین پیدا می کنند.

داشتن تجربه گسترده در مراقبت های بهداشتی، به تیم ما این توانایی را می دهد که در زیر سطح سئو جستجو کند. بسیاری از آژانس‌های سئو وجود دارند که می‌توانند سئوی استانداردی را که معمولاً برای هر کسب‌وکاری کار می‌کند، انجام دهند، با این حال انجام سئوی مراقبت‌های بهداشتی داستان دیگری است.

تیم ما بینش هایی در مورد آنچه که بیماران به دنبال آن هستند، از چه کلمات کلیدی استفاده خواهند کرد، چه سوالاتی از گوگل خواهند پرسید و چه محتوای پزشکی را برای آنها قانع کننده خواهد یافت، دارد. تخصص مراقبت های بهداشتی ما و بهترین شیوه های سئو در کنار هم منجر به نتایج قابل اندازه گیری عالی می شود که در گزارش های سئو پویا ما قابل مشاهده است.

استراتژی های سئو پیشرفته ما

بهینه سازی درون صفحه
محتوای بهینه شده صفحه وب
تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
توسعه فراخوان برای اقدام
ایجاد وبلاگ

بهینه سازی خارج از صفحه
تجزیه و تحلیل رقبا
استراتژی های لینک سازی
استراتژی های رسانه های اجتماعی
توسعه برند
توزیع محتوا

گزارش و تجزیه و تحلیل
برنامه ریزی استراتژیک
تجزیه و تحلیل عمیق
توسعه مشارکت

هنگامی که سئودانان بازاریابی دیجیتال پزشکی شما را در اختیار می گیرد، ما فقط به نقاط بالایی مانند اضافه کردن چند کلمه کلیدی یا ایجاد نمایه فیس بوک شما نمی رسیم.

ما از زمین شروع می کنیم و ایجاد می کنیم، و یک استراتژی سئو پزشکی را بر اساس هویت برند شما، اهداف شرکت شما، و نقاط قوت فعلی و ضعف های رقبای شما ایجاد می کنیم. استراتژی های ما مشخص می کند که کجا می توانید رشد کنید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

هنگامی که سایت شما ترافیکی را که باید دریافت نمی کند و تبدیلی را مشاهده نمی کنید، به متخصصان بازاریابی درسئودانان اجازه دهید تا با تاکتیک های قدرتمند سئو پزشکی به سایت شما کمک کنند، که به طور موثر برای افزایش حضور سایت شما به صورت ارگانیک کار می کند.

استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی ما به این دلیل کار می‌کنند که صنعت مراقبت‌های بهداشتی را درک می‌کنیم. این تمام کاری است که ما انجام می دهیم. برای بیش از چندین سال، ما درک عمیقی از آنچه یک بیمار بالقوه هنگام جستجو در وب به دنبال آن است، ایجاد کرده ایم. ما می دانیم که چگونه این اطلاعات را در مقابل آنها قرار دهیم تا به برنامه شما کشیده شوند.”

سئو سایت پزشکی چیست؟

سئو پزشکی اصطلاحی است که برای توصیف خدمات بهینه سازی موتور جستجو سئو ارائه شده به مشاغل مراقبت های بهداشتی مانند مطب ها و کلینیک ها استفاده می شود. سئوی پزشکی که سئوی مراقبت های بهداشتی نیز نامیده می شود، برای کمک به افراد برای یافتن مشاغل مراقبت های بهداشتی در گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می شود.

چرا پزشکان به خدمات سئو سایت پزشکی نیاز دارند؟

پزشکان می توانند از سئوی پزشکی سود زیادی ببرند. سئوی پزشکی باعث می شود که پزشکان در صفحه اول گوگل ظاهر شوند. هنگامی که افراد به دنبال نوع خاصی از پزشک هستند، مانند “جراح چاقی در تهران”، سئوی پزشکی می تواند به پزشک کمک کند تا برای آن جستجوها ظاهر شود.

چگونه یک شرکت سئو پزشکی را انتخاب می کنید؟

ابتدا به نتایجی که به مشتریان ارائه کرده اند نگاه کنید. ما یک لیست طولانی از مشتریان راضی برای سئوی پزشکی ما دارد. ما توانسته‌ایم رتبه‌بندی پزشکان را در سراسر ایران افزایش دهیم، و می‌توانیم همین کار را برای شما انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!

سئوی پزشکی چگونه می تواند یک وب سایت را بهبود بخشد؟

سئوی پزشکی یافتن کسب و کار مراقبت های بهداشتی شما را در موتورهای جستجو برای افراد آسان می کند. افراد زیادی در حال جستجوی عبارات مختلف مرتبط با پزشکی هستند و افراد زیادی نیز به طور فعال به دنبال یک پزشک هستند که خدمات خاصی را ارائه می دهد. سئوی پزشکی می تواند به شما کمک کند تا به این افراد دسترسی پیدا کنید.

شما میتوانید با دریافت خدمات سئو به نتیجه مطلوب خود برسید.

سوالاتی که شما میپرسید
عنوان پیشفرض
چه مدت طول میکشد سایت من رتبه بگیره؟
بستگی به نوع کلمه کلیدی دارد، اما بازه زمانی اگر کار درست انجام شود حدودا بین ۶ تا ۸ ماه مستمر.
تعرفه سئو سایت چقدر هست؟
بستگی به نوع انتخاب کلمه کلیدی یا خدمات سئو پلن ریزی میشود، وهزینه سئو سایت شما در نهایت برآورد میشود.
چه طور می‌توانم کلمات کلیدی مناسب را برای وبسایتم انتخاب کنم؟
پاسخ: برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب، شما می‌توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، SEMrush یا Ahrefs استفاده کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا حجم جستجو و رقابت کلمات کلیدی را بررسی کنید و کلماتی را انتخاب کنید که مرتبط، پرجستجو و در عین حال رقابت کمتری دارند.
سوال: آیا (بک‌لینک‌ها) به وبسایت تأثیری در سئو دارند؟
پاسخ: بله، لینک‌های ورودی به وبسایت (بک‌لینک‌ها) تأثیر زیادی در سئو دارند. لینک‌های ورودی با کیفیت و از وبسایت‌های معتبر و مرتبط، بهبود رتبه و اعتبار وبسایت شما را در نتایج جستجو کمک می‌کنند. اما لازم است به لینک‌های کیفیتی توجه کنید و از لینک‌های نامرتبط و ناکارآمد خودداری کنید
: آیا (محتوای تکراری) در وبسایت تأثیر منفی دارد؟
بله، محتوای دوباره (محتوای تکراری) در وبسایت تأثیر منفی دارد. موتورهای جستجو ممکن است به دلیل تکراری بودن محتوا، صفحات تکراری را شناسایی کنند و برخی از صفحات را در نتایج جستجو حذف کنند.