آموزش سئو صفر تا صد در یک نگاه

آموزش سئو چیست؟نگران نباشید سئودانان به شما یاد میده، دقیقاً مثل آموزش یک ظرف آش خوشمزه است! به جمله ای که نوشیم دقت کنید! یک ظرف آش خوشمزه! پس برای اینکه آش را سرو کنید در ابتدا نیاز به ظرف دارید! بدون ظرف، آش روی میز یا سفره پاشیده می شود، پس آش هرچقدر هم خوشمزه بدون کاسه مناسب به درستی استفاده نمی شود. در آموزش بهینه سازی سئو کاسه حکم همان پشت صحنه سایت است.
موضوع بعدی محتوا است! به هر حال آش باید به درستی تهیه شده باشد، خوشمزه باشد و مواد داخل آن پخته باشد، در آموزش سئو، محتوا مهمترین اصل است. محتوای بی کیفیت یعنی سایت شما برای همیشه شانس رنک گرفتن را نخواهد داشت. در واقع هر چقدر هم برای آش زحمت کشیده باشید اگر طعم و مزه خوبی نداشته باشد شاید تنها یک قاشق استفاده شود!

در نهایت نوبت می رسد به چاشنی! سیر داغ، نعنا داغ! در مورد سئو، نیز بک لینک ها حکم چاشنی را دارند و سبب می شوند تا سایت قدرت بیشتری را در بر بگیرد. اینطور که مشخص است در آموزش سئو، چاشنی مهمترین اصلی است که باید رعایت شود و البته که اهمیت خود را دارد.

آموزش سئو

اصطلاحات مهم در آموزش سئو

در آموزش بهینه سازی سایت یا سئو همه چیز باید مرحله به مرحله پیش برود و ما نیز قصد دارین همین کار را کنیم. دانستن مفهوم اطلاعات در آموزش seo سایت اهمیت زیادی دارد پس در ابتدا در قدم اول باید اصطلاحات را به خوبی بشناسیم. مثلاً گفته می شود سئوی داخلی، سئوی خارجی، کلاه سفید، کلاه سیاه، کلاه خاکستری! هر یک از موارد گفته شده در آموزش سئو و بهینه سازی سایت معنای خود را دارند و قطعاً باید شما هم بدانید که معنای هر یک چیست.

در آموزش سایت سازی اولین اصطلاح مربوط به عملیات سئوی داخلی است. یعنی شما صفحات سایت خود را بهینه سازی می کنید تا روی نتایج جستجوی ارگانیک تاثیر بگذارد. بهتر است با زبانی ساده تر این موضوع را توضیح دهیم. سئوی داخلی در واقع به فعالیت هایی گفته می شود که در دسترس بوده و تاثیر زیادی روی بهبود رتبه سایت شما دارد. مثلاً برچسب های متا، تگ ها هدینگ، نوع محتوا، بهینه سازی تصاویر و همینطور سرعت لود سایت و ساختار یو آر ال همگی در این لیست قرار می گیرند.پس در سئو کردن سایت باید سئوی داخلی در گام اول به درستی رعایت شده باشد تا اثر بخش به نظر برسد.
آموزش بهینه سازی وب سایت در گام دوم مربوط به سِئو خارجی است. سئوی خارجی به همه فعالیت هایی گفته می شود که به واسطه آنها می توانید لینک از سایت های دیگر دریافت نمایید. شما برای گرفتن بک لینک راه های زیادی در پیش روی دارید. مثلاً ارسال ایمیل، رپورتاژ آگهی، وبلاگ نویسی و فعالیت در شبکه های اجتماعی از مواردی است که برای شما در نظر گرفته می شود. از سوی دیگر می توانید با افزایش برند های مشهور و معتبر نیز ارتباط برقرار کنید تا رویکرد سئوی سایت شما بهبود یابد. پس همه این موارد پیش روی شما قرار دارد.

مفهوم کلاه سیاه در آموزش سئو

به فیلم های وسترن فکر کنید! در این فیلم ها، کلاه های سفید مخصوص آدمهای خوب و کلاه های سیاه مخصوص آدم های بد است! به این ترتیب دنیای سئو نیز سیاه و سفید است.سئوی کلاه سیاه یعنی شما محتوای مخفی ایجاد می کنید. از کلمات کلیدی به درستی استفاده نمی کنید. لینک ها را به صورت موذیانه دستگاهی می کنید. بک لینک های نامرتبط ایجاد می کنید و به طور کلی وضعیت ارسال نظرات سایت شما اسپم است. به طور کلی سئو کلاه سیاه به مجموعه ای از اقدامات غیر اخلاقی گفته می شود که قرار است سبب بهبود رتبه بندی صفحات سایت شما در گوگل شود. در واقع شما با هدف فریب موتورهای جستجو این کار را می کنید تا به رتبه مورد نظر برسید. اما سوال اینجاست! شما گوگل را چقدر ساده فرض کرده اید! حقیقت این است که تکنیک های سئوی کلاه سیاه شاید در مدت زمان بسیار کمی شما را به صدر پیشنهادات گوگل برساند اما موتورهای جستجو بسیار قوی و قدرتمند هستند و دیر یا زود وب سایت شما را شناسایی می کنند و به شدت جریمه خواهید شد. پس در آموزش سئو، روش های سئوی کلاه سیاه هیچ جایگاهی ندارد و به طور کلی بهتر است از آن دل بکنید.
آموزش سئو سایت به شکل کلاه سفید:
سئوی کلاه سفید به این معنی است که شما محتوای با کیفیت و مرتبطی ایجاد کرده اید. لینک ها طبیعی است و برندسازی به درستی صورت گرفته است. ساخت محتوا با استراتژی های درستی دنبال شده است و بهینه سازی داخلی نیز شکل گرفته است. در آموزش سئوی کلاه سفید یاد می گیرید که عبارات کلیدی مناسب را به درستی انتخاب کنی و تمرکز اصلی روی کیفیت سایت شما است.
در واقع آموزش سئوی کلاه سفید یک استراتژی بلند مدت محسوب می شود و هدف اصلی آن بهبود تجربه کاربری است. به طور کلی خوب بودن در دنیای سئو، نوعی رمز موفقیت محسوب می شود.

سئوی کلاه خاکستری در آموزش سئو سایت چه معنی دارد ؟ به نظرتون انجام بدیم ؟

آموزش seo به روش کلاه خاکستری یک سری تکنیک های کلاه سیاه است اما به اندازه کلاه سیاه خطر ایجاد نمی کند. حقیقت این است که این روش نیز ریسک بالایی دارد و شاید هزاران کاربر را به سمت سایت شما روانه کند اما امکان جریمه شدن از سوی گوگل نیز بسیار زیاد است و در نهایت رتبه سایت خود را از دست خواهید داد پس سعی کنید راه درست را آهسته و پیوسته طی کنید.

آموزش سئو1

تعریف موتور جستجو در آموزش کامل سئو

آموزش سئو2

یادگیری سئو راه نسبتاً طولانی برای شما ایجاد می کند. مثلاً باید بدانید که موتورهای جستجو چطور کار می کنند این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید ارزیابی صورت بگیرد که موتورهای جستجو چه مبنای برای رتبه دهی سایت دارند.
سئو سازی سایت بر پایه سه بخش اصلی موتورهای جستجو صورت می گیرد که شامل خزیدن، ایندکس کردن و انتخاب نتایج است!

بهتر است هر یک از سه بخش را توضیح دهیم تا ذهنمان در آموزش سئو بازتر باشد.
در سئو سازی سایت، از دید موتور جستجو، اولین گام خزیدن است! نام دیگری که برای خزیدن انتخاب می شود کراول کردن است. یعنی قرار است وب سایت شما اسکن شود! به این ترتیب بخش های مختلف سایت، محتوا و همینطور تگ های h و کلمات کلیدی به همراه تصاویر و المان های دیگر به طور دقیق اسکن می شوند. هر اطلاعاتی که از سایت شما در موتورهای جستجو نمایش داده می شود در واقع به واسطه همین خزیدن از موتور است.

 

خزنده ها بسیار دقیق عمل می کنند و همه لینک هایی که سایت ها را به همدیگر می دهند تشخیص خواهد داد. آنها بار و بارها به سایت شما ورود می کنند و به تجزیه و تحلیل سایت می پردازند. خزنده ها حکم ربات هایی را دارند که وظیفه دارند به صورت مرتب وارد صفحات وب سایت شما شوند.

مورد بعدی ایندکس کردن است. این مرحله پس از خزیدن صورت می گیرد. ایندکس کردن معمولاً از صفحات آغاز می شود. در واقع فهرستی غول پیکر از وب سایت های کل دنیا ایجاد می شود و همینطور موضوع سبب می شود که این مرحله کمی طول بکشد. اینطور که ارزیابی ها نشان می دهد ایندکس کردن بین یک الی ده روز زمان نیاز دارد.

نکته مهمی که باید بدانید این است که تا زمانی که صفحات سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد در نهایت در نتایج قابل مشاهده نیست! پس باید بدانید که چطور قرار است سایت سئو را به درستی در پیش بگیرد.

انتخاب نتایج در بهینه سازی سایت سئو

در آموزش سئو وردپرس و یا هر سایت دیگری نتایج بسیار مهم هستند یعنی نتایج برای صاحبان سایت و کاربران اهمیت زیادی دارد. در واقع کاربر یک واژه یا عبارت را جستجو می کند و با فهرست گسترده ای در سایت روبرو می شود و نتایج منطبق را مشاهده می کند. این روند به طور کلی روند بررسی انتخاب ها از بین میلیون ها انتخاب در سایت است که توسط الگوریتم های مختلف صورت می گیرد.

آموزش سئو3

فاکتورهای رتبه بندی در آموزش سئو حرفه ای

در مورد فاکتورهای رتبه بندی گوگل هنوز هم حدس و گمان بسیار است اما به هر حال یک سری از فاکتورها ثابت هستند و می توان به آنها تکیه کرد اما سایر فاکتورها رویکرد گمانه زنی دارند و شاید نتوان چندان به آنها استناد کرد یعنی گاه جواب می دهند و گاه خیر!
اولین و مهمترین فاکتور در آموزش سئو در وردپرس، محتوای هدفمند است! محتوایی که نوشته می شود باید ارزش مطالعه و بازدید داشته باشد.
فاکتور دوم وب سایت بهینه شده است یعنی قوانین کلاه سفید تا جای ممکن در وب سایت اجرا شده باشد.
سومین فاکتور شناخته شده مربوط به لینک های باکیفیت است که در سئوی خارجی بسیار اثر بخش بوده و کمک می کند تا سایت شما رویکرد بهتری داشته باشد.
در آموزش حرفه ای سئو، چهارمین فاکتور مربوط به رضایت کاربران است یعنی می بایست بررسی شود که کاربران از سایت شما و محتوا و شرایط کلی چهارچوب سایت چقدر رضایت دارند و این موضوع به نوبه خود اثربخشی بالایی دارد. دقت کنید که محتوای مورد نظر می بایست منحصربفرد و تازه باشد.
در فاکتور های دیگر از seo آموزش هایی در راستای تخصص و اعتماد مطرح می شود که می بایست به دقت ارزیابی شود. مثلاً افزایش نرخ کلیک از فاکتورهای مهم رتبه بندی گوگل محسوب می شود حتی سرعت وب سایت شما نیز بخشی از آموزش سئو است.
سایر فاکتورهایی که در رتبه بندی گوگل مدنظر قرار می گیرد شامل استفاده از https یا رویکرد امنیتی است. همینطور قدرت موضوعی و میزان خوانایی محتوا اهمیت زیادی دارد. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و عمر دامنه و حتی طرح صفحات سایت از مواردی است که باید رعایت شود.

کاربر چطور با موتور جستجو ارتباط می گیرد؟

 در آموزش سئو سایت وردپرس، یکی از موارد بسیار مهم روند تعامل کاربر با موتور جستجو است! یعنی باید بدانیم که کاربران چطور سرچ می کنند و به طور کلی روال موتور جستجو بر چه اساسی است.
1-   کاربر به طور کلی نیاز به یک راه حل، اطلاعات و یا پاسخ سوال دارد.
2-   او عبارت مورد نیاز را در فیلد جستجوی گوگل تایپ می کند و احتمالاً بر اساس سطح علمی و سلیقه خود این کار را انجام می دهد.
3-   کاربر معمولاً اولین نتایج موجود را بررسی می کند.
4-   او روی یک تا پنج نتیجه اول کلیک می کند تا سایت های مختلف را ارزیابی کنید.
5-   او برای رسیدن به هدف جستجو می بایست سایت مقصد را جستجو نماید.
6- او سعی می کند نتایج مشابه را بررسی کند.
7-   اگر به هدف مورد نظر نرسید، سعی می کند کلمات کلیدی جستجو شده را مجدداً تغییر دهد و همه این موارد بخشی از سئو محسوب می شود و باید رویکرد مناسبی داشته باشد.

آموزش سئو4

طبقه بندی کلمات جستجو در آموزش کامل سئو وردپرس

آموزش سئو5

به طور کلی در آموزش سئو یکی از موارد مهم است که کلمات جستجو طبقه بندی درسته داشته باشند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد 3 نوع کلمات یا عبارات جستجو شده توسط کاربران وجود دارد که شامل: کلمات ناوبری، اطلاعاتی و یا معاملاتی!
دسته اول که کلمات ناوبری هستند به طور کلی نمایانگر هدف جستجو خواهند بو و برای نام تجاری یا وب سایت خاصی اجرا می شوند. مثلاً کاربر به جای اینکه نام دامنه را وارد کند نام برند را وارد می کند به عنوان مثال digikala را تایپ می کند.
دسته دوم کلمات اطلاعاتی هستند، این موارد زمانی اتفاق می افتد که کاربران به دنبال اطلاعات مهمی باشند. مثلاً آنها به دنبال یک وب سایت خاص نیستند اما دوست دارند که در خصوص چگونگی یک کار اطلاعات کسب کنند: مثلاً طرز تهیه باسلوق را سرچ می کنند.
دسته سوم مربوط به کلمات معاملاتی است. به طور کلی در این راستا یا نام یک محصول قید می شود و یا یک خدمت جستجو خواهد شد. در آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو این موارد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید ارزیابی صورت بگیرد.

آموزش سئوی سایت بخش سئوی داخلی

حال که قصد ما آموزش سئو سازی سایت است قصد داریم گام به گام سئوی داخلی را برای شما توضیح دهیم. سئو آموزش های متنوعی دارد و ممکن است هر شخص بر اساس سایتی که دارد روش خاص خود را انتخاب کند. در گام اول سئو سایت آموزش سئوی داخلی بسیار مهم است.

کلمات کلیدی مورد علاقه مردم را بشناسید!

اولین گام در سئوی داخلی پیش از اینکه محتوا تولید شود، این است که بررسی کنید مردم به طور به چه صورت جستجو می کنند. حال که متوجه شدید مردم علاقه به جستجوی چه موضوعی دارند باید بررسی کنید که تحقیق شما در مورد موضوع انتخابی کامل است یا خیر؟ شما باید در محتوا از ایده های جدیدی استفاده کنید و در زمان مناسب محتوا را سئو کنید. در واقع پیش از شروع تولید محتوا باید سوالات اصلی مشخص شود. دوره آموزش سئو وردپرس حرفه ای به این موضوع به دقت پرداخته است.

آموزش سئو6

محتوای خود را برای ظاهر سایت بهینه کنید.

این مرحله تماماً در مورد این است که مطمئن شوید مطالب شما برای افراد قابل خواندن، صرف نظر نکردن از آن مطلب است.

یک برچسب عنوان بنویسید که برجسته باشه.

این مرحله همچنین جایی است که شما عناوین و توضیحاتی را می نویسید که باعث می شود افراد بخواهند روی نتیجه شما کلیک کنند … حتی زمانی که شما رتبه 1 را ندارید.

وقتی کسی نتایج صفحه اول گوگل را اسکن می کند، تا حد زیادی به برچسب های عنوان تکیه می کند تا بفهمد روی چه چیزی باید کلیک کند.

و هنگامی که یک برچسب عنوان می نویسید که برجسته باشد، می توانید تعداد زیادی کلیک (حتی بیشتر از سایت هایی که بالاتر از شما قرار دارند) دریافت کنید.

با استفاده از ابزار تحلیل سرفصل رایگان CoSchedule می توانید به راحتی ببینید که آیا عنوان شما برجسته است یا خیر .فقط تیتر خود را در ابزار قرار دهید.

از فونت بزرگ استفاده کنید.

اندازه قلم بخشی از آنچه که “محتوای عالی” را تشکیل می دهد، دست کم گرفته شده است.

به طور خاص، توصیه می کنم از فونت بدنه حداقل 15 پیکسل استفاده کنید. و حتی ممکن است بخواهید فونت 17 پیکسل یا 18 پیکسل را آزمایش کنید.

به این ترتیب، خواندن محتوای شما بدون توجه به دستگاهی که کسی از آن استفاده می کند بسیار آسان است. وقتی از فونتی با اندازه 15 پیکسل استفاده می کنید، دیگر نیازی به انحراف، کوچک کردن یا بزرگنمایی نیست. محتوا به اندازه کافی بزرگ است که اکثریت قریب به اتفاق مردم بتوانند راحت بخوانند.

محتوای خود را بخش بندی کنید.

به عبارت دیگر، از دیوارهای غول پیکر متن خودداری کنید.

 برای اطلاعات بیشتر به سئو محتوا نگاهی بیاندازید.

شناسایی تگ های Description و Headlines

آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت وابسته به یک سری تگ های مهم است. به هر حال شما باید یک متا تگ عنوان و توضیحات جذاب بسازید. عنوان تاثیر زیادی در سئوی سایت دارد و برای نوشتن آن باید کمی تحقیق کرد. به طور کلی در عنوان باید کلیدواژه مرکزی تکرار شده باشد. کاربران به همین واسطه می توانند محتوای شما را پیدا کنند.
مثلاً گوگل برای عنوان نهایتاً 70 کاراکتر را مجاز می دهد و برای خلاصه نویسی نیز به 155 کاراکتر تاکید دارد. استفاده از تگ های h1 الی h6 باید به درستی صورت بگیرد و به یک اندازه باشد.
استفاده از آدرس های سئو شده
یکی ا از مهمترین موضوعات در آموزش سئوی وردپرس استفاده از آدرس های سئو شده است. بهتر است که به طور کلی از url هایی که شامل ارقام و کاراکتر هستند استفاده نماید. به طور کلی یو آر ال در سایت شما باید مربوط به محتوا و عنوان شما باشد و هدفمند و مرتبط طراحی شده باشد.
در آموزش سئو وردپرس شرایط استفاده از permalinks یا پیوندهای یکتا در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید آدرس هر سربرگ را به صورت هدفمند طراحی کنید.

کاربران خود را درگیر کنید!

در آموزش سئو حرفه ای بهتر است که از ابزارهای چند رسانه ای نیز استفاده کنید. مثلاً تصاویر، اینفوگرافیک و نمودار و فیلم های آموزشی در این لیست قرار دارد و سبب کاهش نرخ پرش و تعامل بیشتر می شود. یکی از داغ ترین روندهای بازاریابی در سال های اخیر مربوط به انتشار ویدیو است و به طور کلی وابسته به فیلم های آموزشی نیز عمل می کند.
تصاویری که در نظر میگیرید می بایست به صورت alt بوده و حجم آن بهینه سازی شده باشد.
اگر از نمودار یا فیلم استفاده می کنید حتماً سعی کنید این موارد را در محتوا به کار ببرید.
از یاد نبرید که در داخل محتوای چند رسانه ای، متن ها می بایست به درستی ذکر شوند و در داخل کلمات کلیدی استفاده شوند.

آموزش سئو از صفر تا صد به صورت فنی

در آموزش سئو مقدماتی مواردی که در بخش های پیش گفته شده، اجرا می شود اما آموزش سئو به صورت فنی و پیشرفته وابسته به یک سری تکنیک ها است که شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما به هر حال میتواند اثربخشی خود را داشته باشد.
کنسول جستجوی گوگل: در پکیج آموزش سئو کار حرفه ای با تنظیمات کنسول جستجوی گوگل آشنا می شوید. این ابزارها مربوط به وبمستر تولز قدیمی هستند و یکی از اصول اولیه سئو محسوب می شوند به طوری که می توانید عملکرد سایت خود را به صورت دقیق نظارت و تحلیل کنید.
کنسول های جستجو به شما کمک می کند تا بتوانید رتبه بندی کلمات کلیدی را به خوبی اجرا کنید و سی تی آر و مجازات های احتمالی از سوی گوگل را تجزیه و تحلیل نمایید. در این بخش می توانید از میزان و شرایط استفاده درست از موبایل نیز کسب اطلاعات کنید و به طور کلی ارزیابی کنید که چه اطلاعاتی می خواهند ایندکس شوند یا نشوند. پیغام های خطای سایت نیز ارزیابی می شود و ارورهای ساختار یافته مدنظر قرار می گیرد.
سرعت سایت: در آموزش سئو سایت وردپرسی، سرعت سایت بسیار مهم است و ما پکیج آموزش جامع سئو را در همین راستا تهیه کرده ایم. در آموزش سئو 2022 به سرعت اهمیت زیادی داده شده است و به طور کلی طبق آمارها کاربران در نهایت 2 ثانیه برای لود شدن سایت مورد نظر وقت می گذارند. در آموزش سئو حرفه ای وردپرس تاکید شده است که سرعت سایت به واسطه ابزار سنجش سرعت گوگل بررسی شود.
آموزش سئو پیشرفته اشاره می کند که تصاویر حتماً بهینه سازی شند و به طور کلی چه خو است که فایل های js و css نیز فشرده شوند. می بایست در انتخاب هاست مناسب و کیفیت آن دقت بسیاری صورت بگیرد.
بهینه سازی سایت برای موبایل: دوره آموزش سئو شرایطی فراهم می سازد تا بتوانید سایت خود را برای موبایل ها نیز بهینه سازی کنید. آموزش مقدماتی سئو بهینه سازی سایت برای موبایل را مورد تاکید قرار نمی دهد اما در آموزش seo وردپرس حرفه ای قطعاً این موضوع بسیار مهم است. به طور کلی دنیا از سمت لپ تاپ و کامپیوتر به سمت موبایل حرکت می کند و اگر بهینه سازی به درستی صورت نگیرد هرگز رتبه خوبی ایجاد نمی شود.

تاثیر نقشه سایت در آموزش تخصصی سئو

در آموزش سئو خارجی به نقشه سایت بسیار اشاره شده است. نقشه سایت در واقع به موتورهای جستجو کمک می کند تا بتوانند محتوای مورد نظر را زودتر پیدا نمایند و ایندکس سریعتر صورت می گیرد. در سرفصل های آموزش سئو به نقشه سایت نیز پرداخته شده است و شما با تهیه دوره جامع آموزش سئو می توانید یاد بگیرید که چطور یک سایت بزرگ و سنگین با ساختاری پیچیده را به یک سایت مپ بهینه تبدیل کنید.
در دوره های آموزش سئو اشاره شده است که داشتن نقشه سایت به رشد سایت کمک می کند اما نبود آن از رتبه بندی سایت کم نخواهد کرد.
پکیج آموزش سئو به زبانی ساده نگارش شده است و به شما یاد می دهد که همه سایت ها نیاز به نقشه ندارند و البته که مدل های متنوعی از نقشه سایت وجود دارد اما تنها نسخه های ایکس ام ال صحیح هستند. مثلاً یاد می گیرید که یک نقشه سایت نباید بیش از 50 هزار آدرس را شامل شود.
آموزش سئو وبلاگ در دوره تخصصی سئو به صورت گام به گام توضیح داده شده است.

دوره آموزش سئو سایت در سال 2021 به یک سری نکات مهم اشاره کره است. مورد اول این است که سعی کنید حالت ریسپانسیو سایت خود را به واسطه ابزار mobile-friendly test ارزیابی کنید. نیاز است که رتبه های عبارات کلیدی مهم در تایج جستجوی موبایل بررسی شوند. اطمینان حاصل کنید که نسخه موبایل شما عملکرد حرفه ای و درستی دارد.
در آموزش سئو وبلاگ در گوگل اشاره به صفحه های شتاب دهنده موبایل نیز شده است. در واقع یک سری کد های اچ تی ام ال با ویژگی های سفارشی و کدهای اختصاصی برای نمایش سریعتر محتوای استاتیک اجرا می شوند.
Amp از مهمترین پروژه های گوگل محسوب می شود و در جستجوی موبایلی مدنظر قرار می گیرد.

آموزش سئو7

آموزش سئو فروشگاه اینترنتی 2022

آموزش سئو محتوا کار ساده ای به نظر می رسد اما اینطور نیست! به طور کلی فکر می کنید که محتوا و سئو دو اصطلاح مستقل از هم هستند و یا شامل یک ترکیب ایده آل می شوند. بسیاری از بازاریابان تصور می کنند که محتوا و سئو دو اصطلاح مستقل از هم هستند و زوج ایده آل محسوب نمی شوند. یعنی اعتماد دارند که سئو برای موتورهای جستجو است و محتوا برای انسان ها خواهد بود.
این تصور به کل اشتباه است و هم در دوره آموزش سئو مبتدی به ان اشاره شده است و هم در دوره آموزش سئو حرفه ای در مورد آن به تفصیل توضیح داده شده است. محتوا و سئو مکمل هم هستند. شما می بایست محتوای یکتایی را تولید کنید و سپس آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید یعنی این دو کار باید به صورت موازی انجام شود. مشاوره سئو کمک می کند تا موقعیت ها را به درستی بسنجید.
آموزش سئو به زبان ساده به شما کمک می کند تا بدانید که چه محتوایی باید تولید کنید. اولین چیزی که در آموزش بالا بردن سئو سایت به واسطه محتوا به آن اشاره می شود یکتا بودن محتوا است. ما در فیلم آموزش سئو شرایط نوشتن محتوای اورجینال و جذاب را برای شما توضیح داده ایم و شما می توانید با تهیه بهترین دوره سئو، شروع بی نظیری برای رتبه دهی به سایت خود داشته باشید. خدمات سئو برای همه کسب و کارها مناسب است.

آموزش سئو داخلی برای وبلاگ ها نیز اثر بخش است اما آموزش سئو داخلی سایت شامل دوره جامع سئو می شود که به شما یاد میدهد چطور سایت فروشگاهی خود را به رشد بالایی برسانید.
آموزش سئو تضمینی
یک سری نکات وجود دارد که در پکیج های آموزش سئو ووکامرس و  آموزش سئو سایت فروشگاهی به آن پرداخته می شود. در این زمینه باید یاد بگیرید که به هیچ عنوان دروغ پردازی نکنید. محتوا باید صحیح و بی حاشیه باشد پس آموزش سئو کلمات کلیدی حتماً به کمک شما می آید. بهتر است که تحقیقات خود را در زمینه تولید محتوا تکمیل کنید. در واقع نوشتن محتوای طولانی اثربخش خاصی ندارد و باید به فکر افزایش ارزش آن باشد.
آموزش سئو تکنیکال به شما یاد می دهد تا بتوانید برند برتر و قوی شخصی داشته باشید، و با سایت ها و وبلاگ ها فعالیت خود را افزایش دهید.

آموزش تکنیک های سئو

در پکیج آموزش های تکنیک های سئو یاد می گیرید که چطور با سایت ها و وبلاگ ها عرصه فعالیت خود را گسترده تر کنید. شما می توانید با انتخاب موضوع صحیح روی وبلاگ خود بیشترین اثرگذاری را داشته باشید و بهترین موضوعات را انتخاب کنید. در سال های اخیر بارها دیده شده است که وب سایت ها از نظر سئو موقعیت مناسبی دارند و این رویکرد سبب می شود تا کیفیت سئو بیشتر شود.
مثلاً وقتی صحبت از فروشگاه اینترنتی است، سادگی صفحات بسیار ضروری است و باید محصول به درستی توصیف شود و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز خریداری شود. به طور کلی نیاز است که از عکس های حرفه ای برای محصولات استفاده کنید و پیش از انتشار از جذاب بودن آنها مطمئن باشید. امروزه سرعت سایت و طراحی گرافیکی اهمیت بالایی دارد و باید مدنظر قرار بگیرد.
قابلیت بررسی و نظر سنجی در آموزش سئو تاثیر زیادی می گذارد. سعی کنید نظرات کاربران را جویا شوید این کار باعث می شود تا برای آپدیت سایت خود راه جدید و درستی انتخاب کنید. مثلاً می توانید یک موضوع خاص را انتخاب کنید و ارزش و اعتبار سایت را بیشتر کنید. محتوا باید بر اساس استاندارد سایت شما انتخاب شود و چه ضعیف باشد و چه قوی بسیار مهم است که نوع استانداردی برای آن لحاظ شده باشد.
شما می توانید همه شرایط برای تبدیل شده به یک برند قوی را داشته باشید پس تلاش خود را بیشتر از قبل پیش بگیرید و همه جزییات را مدنظر قرار دهید.
در آموزش سئو خجالتی بودن کنار گذاشته می شود نیاز است که داده ها به صورت شفاف ارائه شوند و صداقت بخش مهمی از سایت را شامل شود. به طور کلی مردم علاقه ای به داستان های الکی و غیر واقعی ندارند پس صادقانه از واقعیات صحبت کنید این رویکرد سبب می شود تا سایت شما رتبه خوب بگیرد.

جمع بندی


در پکیج ها و دوره های آموزش سئو به اینفوگرافیک نیز اشاره زیادی شده است و اینفوگرافیک ها هنوز هم جذابیت زیادی دارند و با پتانسیل بالایی همراه هستند. به طور کلی بهتر است از مهمترین داده ها استفاده کنید و سعی کنید از نمودار و تصاویر به صورت داستانی نیز کمک بگیرید. اینطور که مشخص است تصاویر باید در موقعیت درست خود اجرا شوند. مثلاً خزنده ها نمی توانند به سادگی متن داخل تصاویر را مطالعه کنند پس این موضوع را جدی بگیرید و سعی کنید همه شرایط را برای آن ارزیابی نمایید.
در سال های اخیر پکیج ها و دوره های آموزشی به صورت حرفه ای دنبال شده اند و این موضوع بخش مهمی از سئو را شامل می شود. ساخت یک اینفوگرافی به زیبایی و کاربرد بیشتر سایت شما بسیار کمک خواهد کرد. سئو دانان صفر تا صد سئوی سایت را برای شما توضیح خواهند داد.