خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت

درباره سئودانان

به فضای کاری ما خوش آمدید

با انتخاب سئودانان شما به رتبه های اول فکر کنید،شما با انتخاب ما به رتبه برتر در گوگل میرسید و فروشتان را از صفر به صد میرسانید، ما همواره به فکر بررسی و آپدیت در سئو کردن سایت هستیم و  اگر روش های جدیدی  در سئو سازی در سطح بین المللی باشد ما هم  سطح آپدیت های جهانی پیش میرویم. پس با ما بودن نگرانی نداره.

ما که هستیم

که شما را به رتبه دلخواه تان برسانیم

ماموریت ما

از بین بردن نگرانی و رساندن  شما به درآمد و پیشرفت عالی

آنچه انجام می دهیم

برای لینک های برتر در صفحه یک

داستان ما

سئودانان با ایجاد فضایی امن برای بهبود رتبه و بالا بردن امنیت سایت شما ایجاد شد.
ما این افتخار را داریم که با همکاری با شما، به بهتر شدن نتایج سایت شما کمک کنیم.
ما توانستیم بر اساس سال ها تجربه در ضمینه طراحی سایت و سئو کردن در سایت های مختلف تجربه خوبی به دست بیاوریم و آن را با شما به اشراک بگذاریم.

روند 6 بعدی ما

مشخص کردن را نقشه

ما طبق پروژه شما یک نقشه ایجاد میکنیم وطبق برنامه ریزی جلو میرویم.

جستجو کلمات کلیدی

کلمات کلیدی پیشنهادی شما را هدفمنتر میکنیم

آنالیز رقبا

ما رقبا را آنالیز میکنیم و از آن ها پیشی میگیریم.

محتوا سازی

و محتوا هایی که کاربر بهآن احتیاج دارد ایجاد میکنیم.

زمانبندی

و طبق زمانبندی درست پروژه را به شما تحویل میدهیم

ارائه

و در نهایت پروژه با پشتیبانی اگر شما بخواهید به شما تحویل داده میشود.

سوال هایی که شما از ما پرسیده اید

بهینه سازی موتورهای جستجو، عمل رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو برای افزایش دیده شدن آن هنگام جستجوی کاربران برای کلمات کلیدی و پرس و جوهای مرتبط است.

از آنجایی که می توانید رتبه یک سایت را در طیفی از کلمات کلیدی افزایش دهید، شاهد افزایش ترافیک ارگانیک دریافتی آن خواهید بود. ترافیک ارگانیک آن چیزی است که از فهرست‌های طبیعی گوگل به‌جای تبلیغات پولی می‌آید.راهنمای کامل سئو چیست؟

  • اطمینان حاصل کنید که این موتورهای جستجو متوجه می شوند که شما چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می دهید.
  • آنها را متقاعد کنید که شما معتبرترین گزینه برای کاربران آنها هستید.
  • محتوای خود را قابل ارائه کنید.

اما درک این نکته مهم است که گوگل نتایج را بر اساس بهترین گزینه برای جستجوی جستجو رتبه بندی می کند. 

بله، کسب و کار شما باید روی سئو سرمایه گذاری کند. بهینه سازی موتورهای جستجو راهی برای افزایش ترافیک بدون پرداخت هزینه برای هر کلیک ارائه می دهد.
هنگامی که تبلیغات PPC را اجرا می کنید، به ازای هر کلیکی که از طریق آن کانال به وب سایت شما می آید، هزینه دریافت می کنید. با این حال، اگر وب سایت شما به طور ارگانیک در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند، این ترافیک اساسا رایگان است (حداقل از نظر هزینه به ازای هر کلیک). البته، برای رتبه بندی یک وب سایت در SERP ها، سرمایه گذاری روی مهارت ها و منابع لازم است.

سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. اما سئو چگونه کار می کند؟

گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه‌بندی استفاده می‌کند ، و اینها به الگوریتم‌های موتور جستجو اجازه می‌دهند تا وب‌سایت‌ها را بر اساس ارتباط و اعتبار صفحاتشان رتبه‌بندی کنند. همانطور که جیسون بارنارد می گوید:

گوگل در تلاش است تا مرتبط ترین پاسخ را از معتبرترین منبع در مناسب ترین قالب برای کاربر خود توصیه کند.

برای موفقیت در سئو، باید مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط ترین نتیجه برای یک جستجوی خاص است و وب سایت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد دیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بهینه سازی سایت خود اگر مبتدی هستید، می توانید راهنمای ما در مورد سئو سایت را بخوانید.

اگر وب سایت شما در گوگل رتبه ای ندارد، چند دلیل وجود دارد که می تواند این باشد. اما ابتدا به گوگل سر بزنید و یک سایت را اجرا کنید: وب سایت خود را جستجو کنید.

به عنوان مثال، “site:digikala.com”

اگر صفحات وب سایت خود را در لیست مشاهده کردید، می دانید که سایت شما ایندکس شده است. دلایلی که چرا وب سایت شما رتبه بندی نمی شود می تواند این باشد:

  • سایت شما جدید است و اعتبار کافی برای رتبه بندی برای جستجوهای جستجوی رقابتی ایجاد نکرده است. شما نمی توانید یک وب سایت راه اندازی کنید و انتظار داشته باشید که یک شبه برای جستجوهای هدف خود رتبه بندی کنید. شما باید نشان دهید که شایسته رتبه بندی هستید.

  • محتوای شما با هدف جستجوگر مطابقت ندارد یا در مقایسه با صفحاتی که برای جستارهای مورد نظر شما رتبه بندی می کنند، فاقد تحلیل یا کیفیت عمیق است. شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که ارائه می‌دهید حداقل به خوبی، در حالت ایده‌آل بهتر از آنچه قبلاً رتبه‌بندی شده است، هستند. 

اگر هیچ یک از صفحات وب سایت خود را در لیست نمی بینید، به این معنی است که ایندکس نشده است. دلایل این امر می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • وب سایت شما موتورهای جستجو را از خزیدن آن (معمولاً در فایل robots.txt) مسدود می کند یا به آنها دستور می دهد که آن را ایندکس نکنند (معمولاً از برچسب های noindex استفاده می کنند). این بلوک ها را حل کنید و باید سایت خود را ایندکس شده ببینید.

  • سایت شما اخیرا راه اندازی شده است (در عرض چند روز)، و شما سایت را به گوگل ارسال نکرده اید یا از جایی به آن لینک نکرده اید، یعنی هنوز ایندکس نشده است. کنسول جستجوی گوگل را راه اندازی کنید و درخواست نمایه سازی کنید.

  • سایت شما یک جریمه دستی در سراسر سایت به دلیل نقض دستورالعمل های وبمستر گوگل دریافت کرده است. این نادر و بعید است. با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید از برخی تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه استفاده می‌کردید.

خوب، همانطور که پاسخ بسیاری از سئوکاران است: بستگی دارد .
روزهای راه اندازی یک وب سایت، بهینه سازی برچسب های عنوان و رتبه بندی در چند هفته گذشته است. شما نمی توانید یک وب سایت راه اندازی کنید و انتظار داشته باشید که یک شبه برای جستجوهای رقابتی رتبه بندی شود. زمان می برد تا یک وب سایت به صورت ارگانیک عمل کند زیرا گوگل سایت های مرتبطی را که دارای اعتبار هستند رتبه بندی می کند.

شما باید راه خود را برای رسیدن به بالای گوگل کسب کنید و لیاقت حضور در آنجا را داشته باشید. 

یک پاسخ خوب بین شش ماه تا یک سال است، اما این بسیار بر اساس سطح منابعی است که شما به استراتژی خود اختصاص می‌دهید، سطح رقابت، و آنچه دیگرانی که برای همان جستارها رقابت می‌کنند انجام می‌دهند.

ممکن است تنها چند ماه طول بکشد تا برای یک اصطلاح محلی رتبه بندی شود (مثلاً لوله کش در [محل])، در حالی که رتبه بندی یک وب سایت جدید، مثلاً، اصطلاح «لپ تاپ» ممکن است سال ها طول بکشد.

 
پروژه ها به پایان رسید
مشتریان خوشحال
K+
خطوط کد
Scroll to Top