خدمات سئو رایگان با معرفی ۱۰ نرم افزار

۱۰ مورد مهم خدمات سئو رایگان برای افزایش رتبه  در موتور جستجو

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه وب سایت خود را در صفحه اول جستجو نشان دهید؟

برای چندین سال است که ما راه حل های عالی سئو برای بهینه سازی موتور جستجو را ایجاد کرده ایم، بنابراین با ارزش آنها آشنا هستیم. با این حال، یک ابزار رایگان معمولاً برای ۷۵٪ باقیمانده پروژه ها کار می کند.

اگرچه چندین ابزار رایگان سئو عالی در دسترس است، ما فقط بهترین آنها را که افزوده های ارزشمندی به  شما ارائه میدهند را ، مورد بحث قرار می دهیم. تعداد زیادی از اعضای جامعه بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو ) ابزارهایی را که در اینجا پوشش داده شده است را بررسی کرده اند. هر ابزار باید سه شرط را برآورده می کرد تا در نظر گرفته شود.

شما می توانید یک وب سایت عال ایجاد کنید، اما اگر از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو سئو استفاده نکنید، آن سایت شما را به هدف و پول نخواهند رساند.

 توضیح کوتاهی از سئو چیست؟ این راهی برای بهبود دید وب سایت شما است تا در نتایج جستجو ظاهر شود. با ایجاد تغییرات خاص در وب سایت خود، می توانید ترافیک را افزایش دهید و خدایان گوگل را خشنود کنید، بنابراین زمانی که افراد با استفاده از کلمات کلیدی خاصی جستجو می کنند، سایت شما لیست می شود.

برای کمک به افزایش رتبه خود بدون تماس با مدیر وب سایت یا سئوکار خود، در اینجا چندین خدمات رایگان سئو آمده است که از ابزار برای خدمات سئوی رایگان برای صاحب کسب و کار با محدودیت زمانی میتوانید استفاده لازم راببرید پس با جون دل یاد بگیر و از خدمات سئو رایگان که ما به شما توصیه میکنیم استفاده کنید.

بهترین خدمات سئو رایگان این ۱۰ مورد است.

Google Trends -۱

Google Trends یک ابزار کلید واژه است. وقتی افراد کلمه کلیدی شما را جستجو می کنند و کلمات یا عبارات مختلف را مقایسه می کنند تا ببینند کدام بهترین است، می توانید ببینید که چگونه عبارت های جستجو در طول زمان تغییر می کنند.

فرض کنید یک فروشگاه کیف و کفش  دارید و می‌خواهید در زمستان امسال فروش کفش ها را افزایش دهید. وقتی مردم به دنبال بوت آنلاین هستند، آیا بوت زمستانی یا کفش زمستانی  را جستجو می کنند؟ این دو را با استفاده از Google Trends مقایسه کنید. در اینجا چیزی است که خواهید دید،نمودار به شما نشون میدهد که کدام کلمه بیشترین سرچ را دارد و شما رو آن کلمه باید مانور بیشتری دهید.

google trends

۲ – Ahrefs Webmaster Tools

قبل از صرف هزینه برای کارهای طراحی داخلی، و نظم بخشیدن به ساختار سایت بسیار مهم است. همین امر برای وب سایت شما نیز صادق است. قبل از بهینه سازی سایت، باید از وضعیت فنی خوب آن اطمینان حاصل کنید.

بیاموزید که چه کسی به شما متصل است و برای کلمات کلیدی خاص در کجا رتبه بندی می کنید. می توانید خزیدن وب سایت خود را با استفاده از Ahrefs Webmaster Tools  کامل کنید و بیش از صد مشکل معمولی سئو را پیدا کنید. همچنین پیشنهادهایی برای چگونگی حل مشکل ارائه می دهد و توضیح می دهد که چرا چیزی مشکل ساز است.

 Ahrefs Webmaster Tools

۳ – Ahrefs

ahrefs برای 100 توصیه کلمه کلیدی برتر و 50 جستجوی مرتبط برتر برای هر عبارت یا عبارت معین از شما هزینه ای دریافت نمی شود. همچنین آمار مربوط به ترافیک جستجو و دشواری کلمات کلیدی نشان داده شده است. در کنار کلمات کلیدی گوگل، عبارات جستجو برای موتورهای جستجوی مهم دیگر از جمله یوتیوب، بینگ و آمازون نیز نشان داده شده است.

Ahrefs

۴ – Google Keyword Planner

ابزار سئوی مؤثر Google Keyword Planner  در ابتدا برای تحقیقات کلمات کلیدی Google Ads ایجاد شد. از آنجایی که از گوگل سرچشمه می گیرد، بسیاری از سئوکاران از قبل معتقدند که اطلاعات قابل اعتمادی هستند.

با این حال، یافته‌های ما نشان می‌دهد که GKP تنها حدود 45.22 درصد دقیق است و به طور مداوم ترافیک جستجوی «واقعی» را بیش از حد برآورد می‌کند.

همچنین، GKP فقط یک تخمین کلی از ترافیک جستجو ارائه می دهد. همانطور که در تصویر بالا می بینید. با این حال، هنوز هم ابزاری فوق العاده برای تحقیق در مورد هر اصطلاح قابل تصوری است. اکثر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، پیشنهاداتی را در رابطه با عبارت اولیه ای که وارد کرده اید نشان می دهند. به عنوان مثال، اگر «قهوه» را جستجو کنید، توصیه‌هایی مانند «کافه‌های قهوه»، «قهوه نزدیک من»، «دانه قهوه»، «قهوه»، «قهوه‌ساز Keurig» و …. ممکن است ظاهر شوند.

از طرف دیگر، GKP از semantics برای نشان دادن کلمات کلیدی مرتبط به شما استفاده می کند. «کاپوچینو»، «اسپرسو»، «باریستا» و «پرس فرانسه» چند نمونه از کلیدواژه‌های پیشنهادی GKP هستند که حاوی کلمه «قهوه» نیستند.

Google Keyword Planner

۵ – AlsoAsked

تقریباً برای همه سؤالات، گوگل گزینه People Also Ask (یا QA) را در صفحه نتایج موتور جستجو  قرار می دهد. وقتی موضوعی را وارد می‌کنید، AlsoAsked سؤالات را پاک می‌کند و سؤالات مربوط به PAA را نمایش می‌دهد. آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید سؤالات یا موضوعات مرتبطی را که می توانید در مقاله خود وارد کنید پیدا کنید.

 

 

also ask

۶ – Data Studio

هنگامی که برای ترکیب، تجسم و توزیع داده‌ها از منابع مختلف استفاده می‌شود، Google Data Studio برتر است (مثلاً کنسول جستجو و Google Analytics). لی هرست برخی از ابزارهای Google Data Studio را ارائه کرده است تا به شما ایده ای از انواع پروژه های سئو و داشبوردهایی که ممکن است بدون سرمایه گذاری ایجاد کنید، ارائه دهد.

Looker Studio

Screaming Frog -۷

محبوب ترین خزنده مبتنی بر دسکتاپ، Screaming Frog ، همچنین یکی از بهترین فیدهای توییتر را در میان سازندگان ابزار سئو دارد. اگرچه عملکرد کمتری نسبت به نسخه پریمیوم دارد، اما همچنان برای ممیزی های کوتاه سایت و پروژه های ساده مناسب است سایت های هستند که نسخه اورجینال را با قیمت مناسب به شما بفروشند.با یه سرچ میتوانید سایت مورد نظر راپیدا کنید برای مشاوره سئو با ما در ارتباط باشید.

screaming frog

۸ – کنسول جستجوی گوگل

 خدمات سئو رایگان از ابزار رایگانی به نام کنسول جستجوی گوگل شما را قادر می سازد تا میزان عملکرد وب سایت خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل بررسی و ارزیابی کنید. مقداری کد به وب سایت خود اضافه کنید یا آن را به Google Analytics متصل کنید تا برای شروع کار تأیید شود و پس از آن می توانید نقشه سایت خود را برای فهرست بندی ارسال کنید. کنسول جستجو اختیاری است.

با این حال، در مورد نحوه نمایه شدن و نشان دادن وب سایت شما در سرچ های گوگل، نظر بیشتری به شما می دهد. کنسول جستجو می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری داشته باشد و به شما بینشی در مورد نحوه تعامل گوگل و کاربرانش با سایت شما بدهد. این ویژگی برای وب سایت های جدید مفید است زیرا امکان ارسال صفحه برای فهرست بندی را فراهم می کند.

کنسول جستجوی گوگل

۹ – Moz Pro

در گفتگوها  در خدمات سئو رایگان در مورد بهترین ابزارهایی که کارشناسان سئو استفاده می کنند، نرم افزار Moz Pro است. Moz به دلیل همگامی با اصلاحات الگوریتم دوره ای گوگل از سوی خودی های صنعت تحسین شده است. برخی از کاربران ،Moz را به دلیل ظرفیت آن برای ارائه پاسخ‌های سریع و مفید به تمام سوالات تحسین کرده‌اند.

همه الزامات سئوی شما، از توصیه کلمات کلیدی گرفته تا خزیدن سایت، می تواند توسط Moz در یک مکان برآورده شود. ممکن است متوجه شوید که وب سایت شما چقدر خوب عمل می کند و کجا ممکن است بهبود یابد. علاوه بر این، آنها نوار ابزار رایگان MozBar را ارائه می دهند که می تواند در مرورگر شما نصب شود و برای مشاهده آمار و اطلاعات دیگر در مورد وب سایت شما استفاده شود. اگر به MozCon، یک کنفرانس سالانه سئو، بروید،به شما کمک خواهد کرد تا در مورد این موضوع بیشتر بدانید.

moz

۱۰ – Answer The Public 

از ابزارهای رایگان بهینه سازی موتور جستجو سئو  مانند Answer The Public برای دریافت موضوعات مقاله وبلاگ استفاده کنید. با کمک این ابزار، می‌توانیم مجموعه کوچکی از کلمات کلیدی هدف را به صفر برسانیم و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهیم. فرض کنید شما در صنعت تناسب اندام متخصص هستید. این ابزار رایگان سئو، نوشتن در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با تناسب اندام، از یوگا و دویدن تا کراس فیت و تمرینات را آسان می کند هرچند به صورت اینگلیسی هستند ولی میتوانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید.

اگر یک نویسنده  را برای انجام کار خود استخدام می کنید، این لیست را به آنها بدهید. این کار پنج دقیقه طول می کشد و یکی از سریع ترین راه ها برای ایجاد ایده های محتوای مناسب سئو برای وب سایت های جدید است.

answer the public

نتیجه:

برخی از  خدمات سئو بدون هزینه، با ابزارهای سئو معرفی شده در اینجا کاملا رایگان هستند. آنها شما را قادر می سازند مفاهیم را سریعتر  به تنهایی انجام دهید. با این حال، برای موفقیت باید تلاش کنید و استمرار داشته باشید. برای ایجاد مطالب مناسب سئو، تمام توضیحات محصول باید بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از طریق ابزارهای تحلیل سئو به روز شوند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحات زیر نگاهی بیاندازید.

سئو سایت

سئو وردپرس

آموزش سئو

سئو محتوا

و همجنین برا اطلاع از خدمات ما وارد صفحه خدمات سئو شوید.

 

 

سئودانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *