با بهینه سازی سئو سایت، به صدر نتایج گوگل بروید!

با پیشرفت علم و تکنولوژی، و سئو سایت روش های فروش و خدمت رسانی آنلاین از محبوبیت بسیاری برخوردار شده اند، اما مهم ترین روش فروش و خدمت رسانی آنلاین استفاده از وب سایت است ، سئودانان این علم را در اختیار شما قرار میدهد. همانطور که میدانید موتور های جست و جو دریایی پر از مشتری هستند، بنابراین کسب رتبه و جایگاه در موتور های جست و جو، اعم از گوگل از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما کسب جایگاه ممتاز در نتایج موتور های جست و جو مستلزم رعایت اصولی با عنوان، سئو سایت است.

جایگاه اول و رتبه عالی در موتور های جست و جو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و میتواند مشتری های بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد، بنابراین بهینه سازی سایت و رعایت اصول بالابردن سئو سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سئو سایت

روش های بسیاری در جذب مشتری وجود دارد، اما مهم ترین روش جذب مشتری، جذب مشتری از موتور های جست و جو است و مهم ترین عامل تعیین کننده جایگاه سایت شما در موتور های جست و جو، رعایت اصولی با عنوان کلی سئو سایت است. اما سئو چیست؟

سئو سایت چیست؟

همانطور که میدانید برای رسیدن به درک عمیقی از هر مسئله ای، بهتر است در ابتدا به ریشه و مفهوم آن مسئله پی ببریم، بنابراین بگذارید در ابتدا با معنی کلمه سئو یا SEO آشنا شویم، سئو یا SEO، مخفف Search Engine Optimization است که معنای فارسی آن برابر است با ” بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ” ،  اما بهینه سازی سایت بر اساس موتور های جست و جو به چه معناست؟

همانطور که میدانید تعداد بیشماری وب سایت در دنیا وجود دارد و هر کلمه ای را در موتور های جست و جو سرچ کنید با تعداد بسیار زیادی وب سایت روبرو خواهید شد، برای اثبات این موضوع تنها کافیست یک سرچ کوتاه کنید تا به پاسخ این سوال دست پیدا کنید.

قطعا صفحه نمایش هیچ وسیله هوشمندی، آنقدر ظرفیت ندارد که بخواهد تمامی سایت های نتایج جست و جا را نشان دهد، از این رو نتایج جست و جو باید به صفحات متعدد تقسیم بندی شود، بنابراین تعداد صفحات بسیار زیادی ایجاد خواهد شد، اما سایت ها را چطور باید در این صفحات دسته بندی کنیم و نمایش دهیم؟

بر اساس سلیقه که نمی توان این کار را انجام داد، زیرا بسیاری از وب سایت ها دارای محتوا بی معنی و فاقد ارزش هستند و کاربران موتور های جست و جو را به هدف خود نمی رسانند.

از جهتی دیگر بر طبق تحقیقات، بسیاری از کاربران به هیچ وجه به صفحات دوم و سوم جستجو، نمی روند و تنها در صفحه اول به دنبال نتیجه میگردند، بنابراین، 99 درصد بازید ها برای وب سایت های صفحه اول نتایج جستجو، موتور های جست و جو است.

از آنجایی که بازدید وب سایت ها ارتباط مستقیمی با درآمد آنها دارد، تمامی وب سیات ها می خواهند در صفحه اول نتایج باشند، پس رقابت تنگاتنگی در جهت  کسب جایگاه اول شکل خواهد گرفت و بسیاری از وب سایت ها در پی کسب جایگاه در این صفحات خواهند بود.

بنابراین برای اینکه رقابت عادلانه ای بر اساس لیاقت وب سایت ها شکل بگیرد و هر وب سایتی که محتوا با کیفیت تری با توجه به نیاز کاربران دارد، باید در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد، بنابراین موتور های جست و جو از جمله گوگل، تصمیم به ساخت الگوریتم های پیچیده ای زدند، این الگوریتم ها را بر اساس معیار های مورد نیاز یک وب سایت خوب و با کیفیت ساخته و طراحی شده است.

این الگوریتم شامل بیش از 200 معیار است که هر روز با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز کاربران در حال تغییر است، این معیار ها را تحت عنوان کلی، سئو نامگذاری کرده اند. بنابراین هر وب سایتی که محتوا با کیفیت تری بر اساس این معیار ها داشته باشد و سئو سایت بر روی آن انجام شده باشد، در صفحات نتیجه جست و جو جایگاه بالاتری قرار خواهند گرفت و در این صورت رقابتی سالم در بین وب سایت ها شکل خواهد گرفت.

سئو سایت 1

معیار های سئو و بهینه سازی وب سایت چیست؟

همانطور که گفته شد بیش از 200 معیار سئو را تشکیل می دهند، این تعداد معیار عدد بزرگیست، بنابراین سئو را به سه بخش تقسیم میکنند تا راحت تر بتوان آن را را بررسی کرد و به انجام رساند.

نکته ای که حائز اهمیت است این است که این سه بخش از بهینه سازی سایت بر اساس اصول سئو سایت، کامل کننده یکدیگر هستند و مانند پازلی سه تیکه عمل می کنند، تنها در صورت قرار گیری این سه بخش در کنار یکدیگر است که سبب میشود تا بهینه سازی و سئو سایت شما با موفقیت انجام شود و سبب بهبود جایگاه سایت در گوگل خواهد شد.

این سه معیار شامل:

۱- سئو داخلی

۲- سئو خارجی

۳ – سئو فنی

می باشد، بنابراین بهينه سازي وب سايت، باید بر اساس این سه معیار صورت پذیرد تا سبب سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو شود.

سئو داخلی

همانطور که از اسم این سئو پیداست، این نوع سئو مربوط به اجزای داخلی سایت است، اما منظور از اجزای داخلی سایت چیست؟

تمامی صفحات، نوشته، المان ها، لینک های داخلی و… همه و همه، جزو سئو داخلی هستند، از مهم ترین عضو سئو داخلی می توان به سئو محتوا اشاره کرد، دیگر موارد سئو به طور معمول لازم نیست که به صورت دقیق بررسی و انجام شود و تنها کافیست یک بار در بازه های زمانی مختلف بر اساس سئو بررسی و چک شود تا بهینه سازی سئو به نحو احسنت انجام شود.

اما سئو محتوا به هیچ وجه اینطور نیست و باید در هر محتوا جدیدی که در سایت قرار میدهید چک و حفظ شود و محتوا شما بر اساس اصول سئو بهینه سازی شود. زیرا گوگل، وب سایت ها را بر اساس کلمه کلیدی درون محتوا در صفحه نتایج جست و جو نشان میدهند. ممکن است مقداری گیج شده باشید، بنابراین بگذارید با مثالی شما را بهتر به درک سئو داخلی برسانیم.

 

سئو سایت 1

تصور کنید شما محتوایی با عنوان خرید گوشی موبایل دارید و این نوشته را منتشر کرده اید، هم اکنون این نوشته را در گوگل جست و جو می کنید، وقتی نتایج جستجو نمایش داده می شود سایت شما در جایگاه اول در صفحه اول است.

حال محتوایی دیگر با عنوان خرید لپ تاپ دارید و هم اکنون عنوان این محتوا را در گوگل جست و جو می کنید و پس از نمایش نتایج جست و جو، مشاهده خواهید کرد که نه تنها سایت شما در جایگاه اول در نتایج جست و جو قرار ندارد بلکه در صفحه اول نیز نیست و به صفحه دوم ارجاع داده شده است، اما چرا؟

هم اکنون دست به تحلیل سئو سایت به وسیله آنالیز سئو وب سایت و سنجش سئو میزنیم، پس از بررسی مشاهده خواهیم کرد که محتوا مربوط به خرید گوشی موبایل از سئو بسیار قدرتمند تری نسبت به محتوا خرید لپ تاپ برخوردار است، از جهتی دیگر وقتی به بررسی رقبا در این دو نتیجه جست و جو می پردازیم، مشاهده خواهیم کرد که سئو محتوا خرید گوشی موبایل نسبت به دیگر رقبا، بهینه تر است، بنابراین در صدر نتیجه های جست و جو نمایش داده میشود.

اما محتوا مربوط به خرید لپ تاپ نه تنها سئو بسیار عالیی ندارد، بلکه نسبت به دیگر رقبا در نتیجه جست و جو از سئو بسیار ضعیف تری برخوردار است، بنابراین در صفحه دوم نتایج نمایش داده میشود. از این رو این محتوا نیاز دارد با بررسی seo سایت، سبب افزایش سئو سایت شود.

اما بهبود رتبه در گوگل تنها مربوط به بهینه سازی سئو است؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا تنها راه موفقیت، صدر نشین شدن در نتایج جست و جو و بهینه سازی سئو سایت و دریافت خدمات سئو است؟ خیر تنها راه کسب جایگاه اول گوگل داشتن محتوای سئو شده و قدرتمند نیست، اما تنها راه دائمی کسب جایگاه اول گوگل بهینه سازی سایت بر اساس اصول سئو است، اما روش دوم چیست؟

به تصویر زیر دقت کنید، همانطور که مشاهده می کنید وب سایت اول دارای کلمه آگهی در کنار عنوانش است، اما این کلمه به چه معناست؟ گوگل در سال های گذشته سرویسی را با عنوان google ads ارائه کرد، در این سرویس می توانید به میزان مبلغی که می پردازید مدتی را در کلمه کلیدی انتخابی، در صدر لیست نتایج جست و جو مربوط به کلمه کلیدی انتخابی باشید، اما این راهکار تبعاتی نیز دارد.

اولین ضعف این راهکار، دائمی نبودن جایگاه شما در نتایج جست و جو است، زیرا شما در حین استفاده از این سرویس به میزان مبلغی که پرداخت می کنید، آگهی شما در صدر لیست نمایش داده خواهد شد، از دیگر ضعف های این روش، نمایش کلمه آگهی در کنار عنوان سایت شما است و به کاربران این موضوع را بیان
میکند که محتوا شما تنها یک آگهی است و کیفیت آن را نمی توان تضمین کرد.

چرا وقتی می توان جایگاه اول را با پرداخت هزینه کسب کرد، سئو سایت را بهبود ببخشیم؟

تصورکنید وب سایتی دارید و اصلا اصول سئو را رعایت نکرده اید و خدمات سئو بهینه سازی
را نیز دریافت نکرده اید، تنها با استفاده از پرداخت هزینه در تمامی نتایج جست و جو مربوط به سایتتان

جایگاه اول را کسب کرده اید، اما بودجه شما نا محدود نیست و به محض اینکه بودجه شما به پایان برسد، وب سایت شما به قعر نتایج خواهد رفت.

اما حال تصور کنید شما هیچ هزینه ای را برای کسب جایگاه اول به وسیله پول نکرده اید و با آنالیز سئوی سایت فروشگاهی و سپس تحلیل سئو سایت، دست به دریافت خدمات سئو به جهت افزایش سئو زده اید، درست است ممکن است در این روش شما متحمل هزینه هایی شوید، اما نه، بهتر است به جای کلمه هزینه سئو سایت از کلمه  سرمایه گذاری سئو استفاده کرد.

زیرا این روش این سرمایه گذاری بلند مدت بر روی وب سایت شما است و نه تنها هزینه نیست! بلکه سبب افزایش قدرت شما می شود و از هزینه های اضافی در آینده جلوگیری می کند. پس این کار یک سرمایه گذاری بلند مدت است!

بنابراین پیشنهاد میشود با دریافت خدمات سئو سایت از سئو دانان بر روی وب سایت و کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید و آینده درخشانی را برای وب سایت و کسب و کار خود به ارمغان بیاورید.

سئو خارجی

رابطه از گذشته تا کنون از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است و هر چه هر شخصی از روابط بیشتری برخوردار باشد از جایگاه بالاتری در بین دیگر افراد برخوردار است، تصور کنید شخصی تازه وارد به بازار می آید و برای فروش محصولی دارد، قطعا محصول آن فرد نسبت به فرد دیگری که از قدیمی های بازار است و سالیان سال است که در بازار فعالیت دارد، کمتر به فروش خواهد رسید. اما چرا؟

نمی توان گفت محصول فرد قدیمی بازار از کیفیت بیشتری برخوردار است و بنابراین محصول او بیشتر فروش می رود، خیر ممکن است بعضی محصول فرد تازه وارد از شخص قدیمی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار باشد، اما بازاریان به دلیل اعتماد و سابقه شخص قدیمی به شکل راحت تری از وی دست به خرید می زنند.

بهینه سازی سایت در گوگل نیز این چنین است و ارتباط ما به دیگر سایت ها و رسانه از اهمیت بسیاری برخوردار است، سئو خارجی شامل تمامی اطلاعات و سوابق شما خارج از وب سایت شما مانند موارد زیر می شود:

۱ – سایت های شبکه های اجتماعی

۲- تولید محتوا

۳- بازاریابی محتوا

۴ – لینک سازی

۵ – شبکه های فروش آنلاین

۶ – و….

افزایش رنک گوگل با فعالیت در شبکه های اجتماعی

امروزه هر شخصی با هر سن و سالی، حداقل در یکی از شبکه های مجازی روز دنیا فعالیت دارد و بعضا شبکه های اجتماعی به لایف استایل بعضی افراد تبدیل شده است و روزمرگی آنها بدون استفاده از شبکه های اجتماعی نمی گذرد.

بنابراین از مهم ترین معیار های سئو خارجی، فعالیت هوشمندانه و مداوم سایت و کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی است. بنابراین پیشنهاد میشود برای رشد و کسب و کارتان تا آنجا که می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید.

از جهتی دیگر شبکه های اجتماعی بستر رایگانی را برای تبلیغ کسب و کار شما فراهم خواهند کرد، بنابراین استفاده از شبکه های اجتماعی قطعا سبب سود شما خواهد شد.

پیشنهاد میشود با دریافت پکیج سئو از خدمات سئو برای وب سایت خود بهره مند شوید و با استفاده از مشاوره های ویژه تلفنی و آنلاین، در شبکه های اجتماعی نیز رشد کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید و سبب بهبود رنک گوگل شوید.

لینک سازی از مهم ترین عوامل سئو خارجی

داد و ستد از مهم ترین روش های بازاریابی از گذشته تا کنون بوده است، اما این موضوع چه ارتباطی با سئو خارجی دارد؟

در سئو سایت دو نوع سئو از نوع لینک سازی داریم:

۱- لینک سازی داخلی

۲- لینک سازی خارجی

لینک سازی داخلی همانطور که از نامش پیداست مربوط به سئو داخلی است و باید در محتوا های تولید شده، انجام شود، لینک سازی داخلی به این صورت است، که شما در محتوا خود نام یک و یا دو محتوا دیگر خود را میبرید و آن دو محتوا را نیز در این صفحه لینک می کنید در این صورت گوگل با خزیدن بر روی سایت شما وقتی به لینک این دو محتوا برود، به خود محتوا اصلی ارجاع داده می شود و این موضوع سبب افزایش اعتبار محتوا شما در سئو گوگل خواهد شد و به این جهت سبب افزایش بازدید سایت در گوگل میشود.

حال تصور کنید مانند مثال بالا شما فروشنده ای تازه وارد به بازار هستید، اما با این تفاوت که یکی از فروشندگان قدیمی بازار شما را میشناسد و شما را به همراه خود به مغازه های بازار میبرد و شما را به بازاریان معرفی می کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

قطعا شما به سبب کلام و اعتبار آن شخص قدیمی، شما نیز دارای اعتبار و جایگاه میشوید، در این صورت، راهی طولانی که قرار بود شما به جهت کسب اعتبار در بازار کسب کنید، به یکباره نصف خواهد شد و شما از اعتبار بسیار ویژه ای برخوردار خواهید شد.

در دنیای مجازی نیز، اینطور است و وب سایت های دارای اعتبار می توانند شما را به گوگل معرفی کنند و سبب افزایش اعتبار شما در گوگل شوند، زیرا این وب سایت ها دارای اعتبار در نزد گوگل و تمامی موتور های جست و جو هستند، بنابراین با اینکار ضمانت شما را در نزد گوگل خواهند کرد و گوگل به واسطه آنها به شما اعتبار خواهد داد. اما چطور باید اینکار را انجام داد؟

این کار را به طور معمول رپورتاژ آگهی مینامند و در این روش وب سایت دارای اعتبار مقاله شما را در داخل سایت خود میگذارد و آن را به سایت شما لینک میدهند، در این صورت شما دارای اعتبار ویژه ای خواهید شد و گوگل با خزیدن در آن سایت و مشاهده لینک شما، به واسطه لینک گذاری اعتباری را به شما اهدا خواهد کرد.

ریپورتاژ آگهی را نمی توان به تنهایی انجام داد، بنابراین پیشهاد میشود با دریافت پکیج سئو، از تمامی خدمات بهره مند شوید و در کنار انجام سئو سایت، از رپورتاژ آگهی بهره مند شوید و اعتبار سایت خود را به این واسطه افزایش دهید و سبب بهينه سازي سايت شوید و به موفقیت های چشمگیری در آینده ای نزدیک برسید.

سئو سایت 2

 سئو فنی

باطن افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اما جالب است بدانید نه تنها برای انسان ها بلکه برای ربات های گوگل نیز باطن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. گوگل با بررسی مو به مو دقیق کد نویسی یا به اصطلاح باطن سایت شما، وب سایت را کاملا زیر نظر میگیرد.

سئو فنی از مهم ترین قسمت های سئو است که پیش از راه اندازی وب سایت باید در نظر گرفته شود تا از هزینه های اضافی در آینده جلوگیری کند، از رو پیشنهاد می شود از ابتدا تاسیس سایت با دریافت خدمات سئو وب سایت، همراهی مطمئن را به همراه خود داشته باشید.

سئو فنی شامل کدنویسی و باطن سایت شما است، در واقع سئو و طراحی سایت، ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند، از این رو شما باید فردی را به جهت کدنویسی وب سایت خود استخدام کنید که به اصول کد نویسی بهینه آشنا باشد و همچنین کد های خود را به  جهت رفع باگ در آینده تمیز و خوانا بنویسید.

قطعا شما به اصول کدنویسی صحیح و بررسی سئو فنی سایت آشنا نیستید و ممکن است نتوانید صحیح بودن کدنویسی باطن سایت را تشخیص دهید، بنابراین توصیه میشود حتما و حتما از یک مشاور سئو حرفه ای سایت به جهت دریافت مشاوره و آنالیز سئو سایت استفاده کنید.

همچنین شما می توانید با درخواست بررسی سئوی سایت و تحلیل رایگان سئو سایت، سئو خود را بسنجید و با استفاده از خدمات رایگان سئو و دریافت مشاوره رایگان سئو وب سایت خود را افزایش دهید و جایگاه ارزشمندی را در گوگل کسب کنید و سبب افزایش ورودی گوگل و افزایش بازدید گوگل شوید.

سئو و بهینه سازی وب سایت چیست؟

همانطور که می دانید، موتور های جست و جو از جمله گوگل مانند دریایی وسیع، پر از کاربر و بازدید کننده هستند، بنابراین موفقیت وب سایت شما و جذب مشتری، ارتباط مستقیمی با موتور های جست و جو دارد، تصور کنید موتور جستجویی مانند گوگل وجود نداشت، چه اتفاقی می افتاد؟

اگر موتور های جست و جو نباشند، کاربران چطور می خواستند در بین این مقدار سایت، وب سایت شما را یافت کنند و از خدمات شما بهره مند شوند، و یا مقاله و آموزش مورد نیاز خود را از سایت شما مطالعه کنند؟

پس قطعا موتور های جست و جو از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و جلب رضایت موتور های جست و جو، با موفقیت شما ارتباط تنگاتنگی دارد، پس جلب رضایت موتور های جست و جو از اهمیت بسیاری برخوردار است، بنابراین ما با رعایت اصول سئو در وب سایت خود سبب جلب رضایت موتور های جست و جو میشویم.

اما  جلب رضایت موتور های جست و جو و افزایش سئوی سایت چه نتیجه ای برای ما دارد؟

1-جذب مشتری های هدفمند

2- بهبود رتبه سایت

3 – ایجاد تجربه ای بی نظیر

4 – و…

جذب مشتری های هدفمند

روش های بسیاری در جذب مشتری وجود دارد، از قدیمی ترین و موثرترین روش های جذب محلی مشتری، پخش تراکت است، حال تصور کنید شما نیز با استفاده از این روش دست به پخش 1000 تراکت میزنید، به این صورت در نظر میگیریم که تمامی هزار تراکت به دست 1000 نفر متفاوت داده شده است، اما آیا تمامی این هزار نفر، نیاز به خدمات و یا محصول شما دارند؟

قطعات تراکت را در محل های عمومی و شلوغ پخش خواهید کرد، اما در مکان های عمومی، هر شخصی با هر میزان سن و سالی وجود دارد و تراکت شما را میگیرد، اما قطعا تمامی افراد نیاز به خدمات و محصول شما ندارند و تراکت را بعد از مدتی به دور می اندازند و تنها از بین 1000 تراکت، شاید 100 نفر نیاز به خدمات و محصول شما داشته باشند. پس 900 تراکت بعدی تنها هدر رفته است.

اما موتور های جست و جو این چنین نیستند و تمامی کاربرانی که در موتور های جست و جو سرچ می کنند دارای هدف هستند، به بیان دیگر شخصی که سرچ می کند “خرید گوشی” به احتمال بسیار زیاد قصد خرید گوشی را دارد، پس از هر 1000 بازدید سایت، 900 نفر بازدید کننده هدفمند هستند و برای رسیدن به هدف خود به سایت شما مراجعه کرده اند و در صورت پیدا کردن نیاز خود در سایت شما، دست به خرید می زند.

بنابراین بهبود سئو وب سایت و کسب و جایگاه ممتاز در نتایج جست و جو می تواند سبب، جذب مشتری های هدفمندی برای شما شود و در این صورت سبب افزایش درآمد و مشتری های شما شود.

سئو سایت 3

بهبود رتبه سایت

بسیاری از افراد رتبه وب سایت را مبنای قدرت و جایگاه وب سایت قرار میدهند، بنابراین کسب رتبه برتر در رتبه کشوری و رتبه جهانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، اما رتبه سایت شما ارتباط مستقیمی نیز با سئو سایت و همچنین سابقه و محتوا سایت شما دارد.

از مهم ترین روش های کسب درآمد وب سایت های خبری، تبلیغات است، اما نرخ تبلیغات از سایتی به سایتی دیگر متفاوت است و این نرخ ارتباط بسیار مستقیمی با رتبه سایت شما دارد، بنابراین اگر وب سایتی آموزش و یا خبری دارید و قصد کسب و درآمد از سایت را دارید، قطعا باید طراحی و بهینه سازی سایت را اولویت خود قرار دهید.

برای مثال نرخ تبلیغات در وب سایتی با رتبه 10 و وب سایت با رتبه 1000 یکسان است؟ قطعا خیر پس رتبه سایت ارتباط مستقیمی با درآمد شما دارد و قطعا باید رتبه سایت خود را مد نظر قرار دهید و با رعایت اصول سئو و جذب مشتری، سبب بهبود رتبه سایت خود شوید.

ایجاد تجربه ای بی نظیر

سوال بسیار مهمی که وجود دارد، این است که، آیا سئو تنها سبب جلب رضایت موتور های جست و جو میشود و تاثیر دیگری ندارد؟

قطعا خیر، زیرا موتور های جست و جو معیار های سئو را به صورت سلیقه ای، انتخاب نکرده اند، بلکه با بررسی دقیق و موشکافانه کاربران خود، این معیار ا را بر اساس نیاز های کاربران طراحی و انتخاب کرده اند، بنابراین رعایت اصول سئو، مانند رعایت کردن استاندارد های محصول است و سبب جلب رضایت مشتری میشود.

به عنوان نمونه در سئو داخلی معیاری را با عنوان، “عنوان و زیر عنوان گذاری در محتوا” داریم، آیا این معیار برای ربات های گوگل اهمیتی دارد؟ قطعا خیر، زیرا ربات که نیاز به خواندن محتوا ما و جذب دانش و مهارت ندارند! بنابراین معیار به جهت سهولت خواندن بازدید کنندگان وب سایت ها است.

بنابراین رعایت معیار های سئو نه تنها سبب جلب رضایت موتور های جست و جو نمی شود، بلکه سبب ایجاد یک تجربه خوب برای کاربران شما میشود و همچنین سبب میشود به دلیل تجربه خوب و مرفه در سایت، در آینده نیز به وب سایت شما بازگردنند.

بهینه سازی سئو سایت را به چه کسی بسپاریم؟

قطعا تا هم اکنون با اهمیت سئو و نقش پر رنگی که سئو در موفقیت شما دارد پی برده اید، بنابراین عدم موفقیت در بهینه سازی وب سایت seo می تواند منجر به شکست کسب و کار شما شود، بنابراین بررسی seo سایت خود را باید به شخصی و یا اشخاصی بسپارید که به توانمندی آنها اطمینان کامل دارید.

زیرا موفقیت کسب و کار شما ارتباط مستقیم با توانایی های شخصی که سئو سایت شما در دستانش است دارد. بنابراین باید در انتخاب فرد مورد نظر دقت کافی را خرج داد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور تشخیص دهیم فردی دارای توانایی های لوازم به جهت انجام سئو سایت ما و بهینه سازی سایت ما است؟ پاسخ این سوال را می توان در ویژگی های یک سئو کار حرفه ای یافت، اما ویژگی های یک متخصص سئو سایت حرفه ای چیست؟

 1 – بروزرسانی مداوم اطلاعات

2 – آنالیز رقبا

3 – آنالیز کلمات کلیدی

4 –  نمونه کار های قدرتمند

5 – مدیریت هزینه ها

6 – و….

بروزرسانی مداوم اطلاعات

همانطور که گفته شد، سئو روز به روز درحال تغییر و تحول است، بنابراین معیار های سئو در طول زمان دچار تغییرات بسیار گسترده ای می شوند، بنابراین یک سئو کار حرفه ای، باید اطلاعات خود را به طور مداوم بروزرسانی کند تا بتواند سئو سایت شما را به نحو احسنت افزایش و بهبود دهد.

بعضا ممکن است، بعضی از معیار ها منسوخ شوند و جای خود را به معیار های جدیدی بدهند، بنابراین اگر سئو کار شما اطلاعات بروزی نداشته باشد، ممکن است سئوی وب سایت شما را بر مبنای معیار های قدیمی پای ریزی کند و سبب آسیب های فراوانی به کسب و کار شما شود و نتیجه دلخواه شما را بازنگرداند.

سئو سایت 4

آنالیز رقبا

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آنالیز رقبا چه ارتباطی با سئو سایت دارد؟

همانطور که در دنیای واقعی ما شاهد رقابت کسب و کار ها با یکدیگر هستیم، در دنیای مجازی نیز کسب و کار های یک حوضه با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند، بنابراین یک سئو کار حرفه باید با آنالیز دقیق رقبا، استراتژی هوشمندانه ای را به جهت کنار زدن رقبا و کسب جایگاه ویژه در بین  مشتری بچیند.

آنالیز کلمات کلیدی

اکثر کاربران توسط موتور های جست و جو به سایت شما آورده می شوند، بنابراین بسیار حائز اهمیت است شما در کلمات کلیدی مرتبط با سایتتان جایگاه ویژه ای را کسب کنید. اما وظیفه یک سئو کار حرفه ای در آنالیز کلمات کلیدی چیست؟

سئو کار وب سایت شما، باید با بررسی دقیق سایت و سپس دست به جست و جوی تمامی کلمات کلیدی که به سایت شما مرتبط است بزند و سعی کند شما را در کسب جایگاه ویژه در نتایج جست و جو، با استفاده از تولید محتوا و انجام دقیق سئو محتوا همراهی کند.

نمونه کار های قدرتمند

از گذشته تا کنون در همه کسب و کار ها داشتن نمونه کاری قدرتمند می تواند اثبات توانمندی های شخص باشد، از این رو برای یک سئو کار حرفه ای، داشتن یک نمونه کار کامل قدرتمند می تواند اثبات توانایی های وی باشد.

سئو سایت 5

مدیریت هزینه ها

نکته ای که حائز اهمیت است این است که سئو کار شما تنها وظیفه انجام سئو سایت را بر عهده ندارد و باید با طراحی استراتژی هوشمندانه و برآورد هزینه و مدیریت هزینه ها، با انجام رپورتاژ آگهی، بک لینک سازی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و… مشتری ها را به سایت شما سوق دهد.

بنابراین حائز اهمیت است، سئو کار شما، علاوه بر انجام دقیق و موشکافانه سئو، به جذب مشتری از دیگر روش های جذب مشتری بزند و مشتری های بسیاری را به کسب و کار شما سوق دهد.

اما مراحل انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

هم اکنون که با اهمیت سئو و مهمترین ویژگی های سئو کار حرفه ای آشنا شدید، وقت آن است که به مراحل سئو نیز آشنا شوید و بدانید یک سئو کار حرفه ای باید به چه صورت سئو سایت شما را به انجام برساند.

آنالیز سئو سایت

قطعا پیش از انجام هر کاری، بهتر است موقعیت کنونی را به صورت دقیق تحلیل و بررسی کرد تا به نتایجی مانند ضعف ها، نقاط قوت، مواردی که نیاز به بهبود دارند و تمامی مواردی که ممکن است در آینده ای نزدیک به آنها نیاز پیدا کنیم دست پیدا کنیم.

بنابراین در مرحله اول بهینه سازی و بهبود سئو سایت، باید سایت به صورت دقیق با استفاده از دانش سئو و همچنین ابزار های سئو بررسی شود و اطلاعاتی مانند نقاطی که به شدت دارای ضعف هستند، نقاطی که نیاز به بهبود دارند و نقاطی که خوب هستند دست پیدا کنیم.

بنابراین در این مرحله سئو کار باید سایت شما را به صورت دقیق بررسی و شرح حال سایت شما را اعلام کند. در این مرحله است که توانایی سئو کار در تشخیص نقص ها و نقاط قوت مشخص می شود، بنابراین شما می توانید با بررسی سئو سایت توسط سئو دانان از سئو سایت خود اطلاعات زیادی را کسب کنید.

بالابردن بازدید سایت با هدف گذاری کلمه کلیدی!

این مرحله از مهم ترین مرحله های سئو است و سئو کار باید با ترتیب دادن استراتژی دقیقی وب سایت شما را به هدف خود نزدیک تر کند، بنابراین در این مرحله سئو کار با استفاده از اطلاعاتی که در مرحله پیشین کسب کرده است، به بررسی دقیق و موشکافانه کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما بزند و بهترین کلمات کلیدی را هدف قرار دهد، تا با بهینه سازی سایت برای گوگل، شما را در صدر لیست نتایج بیاورد و سبب افزایش بازدید در گوگل شود.

این مرحله می تواند آینده کسب و کار شما را تغییر دهد، بنابراین مهم است تا به صورت دقیق سئو کار استراتژی ای دقیق را برای آینده و رسیدن به هدف سایت بچیند.

تولید محتوای ممتاز برای بهبود رتبه سایت در گوگل!

بسیاری از سئو کاران تولید محتوا را انجام نمی دهند و تولید محتوا را به عهده شخصی دیگر میگذارند، اما در این مرحله باید محتوا هایی ممتاز و ارزشمند، با کلمات کلیدی هدف نوشته شوند و سئو کار با بررسی دقیق این محتوا ها، آنها را با معیار های سئو وقف دهد.

بنابراین اگر سئو کار شما دست به تولید محتوا می زند، باید به تولیدکننده شما، مشاوره سئو تخصصی ارائه دهد تا محتوایی سئو شده حاصل شود.

 

بهبود سئو داخلی

هم اکنون در حین تولید محتوا، باید دست به بهینه سازی سئو داخلی سایت زد تا علاوه بر محتوایی سئو شده، دیگر صفحات سایت شما از نظر سئو کاملا اصولی و یونیک باشند. زیرا از مهم ترین قسمت های سئو که تاثیر مستقیمی بر روی سئو سایت دارد، سئو داخلی است.

استفاده از استراتژی ها، به جهت بهبود رتبه گوگل

هم اکنون وقت آن رسیده است که سئو کار با استفاده از ترفند های تبلیغاتی و لینک سازی دست به جذب مشتری برای شما بزند و با تبلیغ در وب سایت ها و رپورتاژ آگهی سبب کسب درآمد شما شود و اولین نتایج شکوهمند سئو را ببینید.

اما توجه کنید، رپورتاژ آگهی و تبلیغات تنها به جهت جذب مشتری موقت نیست و رپورتاژ آگهی و تبلیغات در دنیای مجازی می تواند تاثیرات مثبتی را برای شما به ارمغان بیاورد، بنابراین جذب مشتری با استفاده از تبلیغات و رپورتاژ علاوه بر افزایش مشتری های شما، سبب بهبود seo وب سایت میشود.

 

اندازه گیری کردن عملکرد استراتژی سئو سایت

هم اکنون وقت آن رسیده است که عملکرد و بازدهی سئو سایت خود را بررسی کنیم، اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که سئو یک فرایند پیچیده و طولانی مدت است و نمی توان این انتظار را داشت که در مدت یک ماه بازدهی بسیار زیادی داشته باشد.

بنابراین سئو را در بازه های زمانی یک ماه، شش ماهه و یکساله بررسی می کنند و با مقایسه استراتژی هایی که در طول زمان انجام شده است، بهترین تصمیم را برای آینده و چینش استراتژی قدرتمند برای آینده میگیریم.

 

چطور خدمات بهینه سازی سایت دریافت کنیم؟

تا هم اکنون با اهمیت بسیار ویژه سئو وبسایت و ویژگی های یک سئو کار خوب و حرفه ای آشنا شدید، بنابراین میدانید که به هر فردی نمی توان اعتماد کرد و این مسئولیت بسیار مهم را بر دوش او قرار داد، بنابراین بهترین گزینه انتخاب فردی با تجربه و خبره در کار است. اما ممکن است با سوالاتی همچون قیمت خدمات سئو سایت و تعرفه های سئو سایت روبه رو شوید، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

بنابراین ما اینجا در مرکز تخصصي سئو در مجموعه سئو دانان با گردآوری سئو کارانی خبره و با تجربه، آماده ایم تا با انجام سئو سایت، سئو وبلاگ، سئو سایت شرکتی، سئو وردپرس، افزایش بازدید سایت وردپرس و سئو رایگان سایت با استفاده از مشاوره سئو آنلاین، کسب و کار شما را با استفاده از بهینه سازی سایت سئو شده و سئو سازی سایت، در مسیر موفقیت همراهی کنیم و به سوی موفقیت سوق دهیم. تنها کافیست سفارش سئو سایت خود را ثبت کنید!

برای دریافت خدمات سئو، تنها کافیست، با ما از طریق راه های ارتباطی مانند تماس تلفنی، پشتیبانی آنلاین و…. در ارتباط باشید تا با دریافت مشاوره تخصصی وب سایت و دریافت تعرفه بهینه سازی سایت و قیمت سئو وب سایت و هزینه سئو وب سایت، بالا بردن رنک سایت در گوگل، سایت خود را در راه موفقیت قرار دهید و کسب درآمد های بسیاری کنید.

همانطور که میدانید پروژه سئو سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رعایت اصول سئو و سئو کردن سایت با استفاده از افراد خبره و با تجربه می تواند کسب و کار شما را به سوی موفقیت سوق دهد و سبب افزایش رنک سایت و افزایش بازدید جستجوی گوگل سایت شما شود، بنابراین پیشنهاد میشود از ابتدا کار به طور مداوم از سئوکار حرفه ای، مشاوره های تخصصی بگیرید تا در آینده دچار هزینه های گزاف و اضافی نشوید.