خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت

چگونه به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شویم ؟

متخصص سئو

سئو به زمان، تعهد و تجربه نیاز دارد. آیا انگیزه ای برای یادگیری به اینکه چگونه به یک متخصص سئو شدن دارید؟ در اینجا 21 موردی که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو نیاز دارید، آورده شده است.

بنابراین شما می خواهید یک متخصص سئو شوید من کاملا می توانم بفهمم چرا؟

دلایل زیادی برای دوست داشتن سئو وجود دارد.

سئو یک زمینه سریع و پرتقاضا است که طول عمر زیادی در پیش دارد

سئو جذاب است،در ادامه سئودانان کامل به شما توضیح می دهد، که …

متخصص سئو کیست

اما این بدان معناست که سئو افرادی را نیز جذب می کند که آن را به عنوان یک کسب درآمد آسان یا کار از خانه می بینند.آنها چند وبلاگ را اینجا و آنجا می خوانند، اصطلاحات را یاد می گیرند و عنوان خود را به متخصص سئو تغییر میدهند.فقط بعد از چند روز یا بدتر، چند ساعت این مثل این است که چند کتاب پزشکی بخوانید و خودتان را پزشک خطاب کنید.

این روش کار نمی کند.

تخصص سئو مانند هر زمینه دیگری نیاز به زمان، تعهد و تجربه دارد.

شما نمی توانید فقط خود را یک متخصص سئو معرفی کنید.

این دیگر یک رشته جوان نیست.

کارشناسانی وجود دارند که چندین دهه است که سئو را انجام می دهند.

آیا حاضرید راه آنها را دنبال کنید؟

در اینجا 21 چیزی که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو باید بدانید آورده شده است.

۱-اصول سئو را باید بدانید:

برای تبدیل شدن به یک متخصص، از اصول اولیه شروع کنید. شما باید درک کنید که مخاطبان و موتورهای جستجو چگونه با هم تعامل دارند و چه کاری می توانید برای بهینه سازی محتواانجام دهید

یادگیری اصول اولیه به سه جزء اصلی خلاصه می شود :

انواع محتوایی که کاربران می خواهند، انتظار دارند یا نیاز دارند. همه چیز در مورد هدف کاربر است.عملکرد درونی نحوه عملکرد موتورهای جستجو واقعاً.

 ابزارها و تکنیک های مورد نیاز برای بهینه سازی وب سایت ها.

بدون این پیش زمینه، ممکن است بتوانید «چی» را توضیح دهید، اما «چرا» را نه.به عنوان فردی که به مدت 15 سال در این صنعت کار کرده است، دانستن دلیل آن شما را متمایز می کند

وقتی به جنبه های پیشرفته سئو وارد می شوید، دانستن اینکه چرا همه چیز به همین شکل است می تواند شما را موثرتر کند.

متخصص سئو،سئودانان

۲- وب سایت های خود را بسازید.

هنگامی که اصول سئو را درک کردید، زمان اعمال آنها فرا می رسد.اکثر حرفه ای ها به شما خواهند گفت که با ساختن سایت ها و شکستن چیزها بیشترین آموخته ها را کسب کرده اندفقط سعی نکنید سئو را برای برندهای بزرگ انجام دهید. شروع به انجام سئو برای خودتان کنید. چیزی درست کن خواه این یک وبلاگ، سایت وابسته یا یک برنامه باشد… این کار را برای خودتان انجام دهید و مهارت های خود را از این طریق تقویت کنید.

HTML را یاد بگیرید. همه تگ ها را یاد بگیرید.

با محتوا سر و کله بزنید.

موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. این کار تولید محتوا را آسان تر می کند.

شما می خواهید زمان بیشتری را صرف ساختن و بهینه سازی محتوا کنید، نه نوشتن آن !

۳- وردپرس را یاد بگیرید :

یک سوم وب سایت ها با وردپرس ساخته شده اند.

بنابراین اگر می خواهید یک متخصص سئو باشید، باید آن را به خوبی بشناسید.

این فقط این نیست که همه جا وجود دارد، بلکه بهترین CMS برای SEO نیز هست.

وردپرس برای عملکردهایی که به طور مستقیم (مثلاً ابرداده) و غیرمستقیم (مثلاً UX) بر عملکرد SEO تأثیر می‌گذارند، عالی است

۴-Google Analytics و Google Search Console را بیاموزید :

متخصصان سئو از طیف گسترده ای از ابزارها برای بهینه سازی محتوا و تجزیه و تحلیل اثربخشی آنها استفاده می کنند.

Google Analytics و Google Search Console برای هر مرکز فرماندهی SEO ضروری هستند.

Google Analytics همه چیز در مورد اندازه گیری و گزارش است.

سرچ کنسول جستجوی گوگل شما را قادر می سازد تا سایت خود را بهینه کنید.

تخصص سئو مستلزم تسلط بر هر دو است.

۵- درباره سئو هر روز بخوانید :

یادت هست به تعهد اشاره کردم؟

شما باید عزم خود را برای مطالعه روزانه در مورد سئو داشته باشید.

موتورهای جستجوی اصلی هر روز تغییراتی ایجاد می کنند و شما هرگز نمی دانید چه تاثیری بر رتبه بندی شما خواهد داشت.

همکاران، مشتریان و کارفرمایان شما ، از شما انتظار دارند که پاسخی داشته باشید.

شما باید عزم خود را برای مطالعه روزانه در مورد سئو داشته باشید.

۶- نحوه کار موتورهای جستجو را درک کنید :

ممکن است به نظر برسد که بسیاری از سرنوشت شما در دستان موتورهای جستجو قرار دارد.و این کار را انجام می دهد.به همین دلیل است که باید در مورد خزنده ها بدانید.این ربات ها در مورد کیفیت و ارتباط محتوای شما تصمیم می گیرند.چندین عامل کلیدی این تصمیمات را هدایت می کنند.درک هدف جستجو، ارتباط، کیفیت محتوا، پیوندها و قابلیت استفاده به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که چرا الگوریتم ها به روشی که انجام می دهند عمل می کنندموتورهای جستجو یک جعبه سیاه هستند – آنها راز مخفی پشت محصولات خود را فاش نمی کنند.

اما شما می توانید از این فاکتورهای شناخته شده برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید و به خودتان کمک کنید.

۷- دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل را بخوانید :

برای نگاه عمیق‌تر به پشت پرده، دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google را مطالعه کنید.

گوگل افراد را برای رتبه بندی وب سایت ها استخدام می کند، و این راهنما عواملی را که به آنها گفته شده است که به دنبال آنها باشند را پوشش می دهد.

خواندن کوتاهی نیست

ممکن است با نسخه ساده شده محتوای آن، معروف به

 E-A-T آشنا باشید:

   . تجربه و تخصص

   . اقتدار

   . امانت

اگر تازه شروع کرده اید یا حتی در سطح متوسط هستید، نسخه ساده شده مفید است، اما برای تبدیل شدن به یک متخصص، باید کل مطلب را بخوانید.

ارزیاب ها متخصص سئو نیستند – آنها افراد عادی هستند.مشابه ربات‌های موتورهای جستجو، این ارزیاب‌ها بر عملکرد سایت شما تأثیر می‌گذارند.

۸ – به SERP ها نگاه کنید :

همان‌طور که از نامش پیداست در آنچه که درکلمه “SERP” مخفف عبارت Search Engine Results Page 

نتایج جستجو در اثر یک کلمه یا عبارت سرچ شده، شما مشاهده می‌کنید را گویند.

به صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) نگاه کنید.

چگونه تشکیل شده اند؟

چه محتوایی را نمایش می دهند؟

 چه کسی آن را خوب انجام می دهد؟

به نحوه تغییر نتایج هنگام جستجوی انواع مختلف پرس و جو توجه کنید.

ببینید این جستجوی «نحوه درست کردن سس آلفردو» با «سس آلفردو» چقدر متفاوت است.

می‌توانید این قطعه‌های ویژه دستور غذاها را ببینید زیرا من در کادر جستجو سؤالی پرسیدم.

می‌توانید این قطعه‌های ویژه دستور غذاها را ببینید زیرا من در کادر جستجو سؤالی پرسیدم.

گوگل در مورد هدف پشت این پرسش‌ها تصمیم می‌گیرد و محتوا را در قالبی ارائه می‌کند که فکر می‌کند کاربران بیشتر از همه می‌خواهند.

۹- با سئو فنی آشنا شوید :

سئوی فنی هر کاری است که شما انجام می دهید تا خزیدن و فهرست بندی سایت خود را آسان تر کنید.سئوی فنی شامل قابلیت استفاده از موبایل، سرعت سایت، داده های ساختاریافته، جاوا اسکریپت و همه مکانیسم هایی است که بر نحوه عملکرد یک وب سایت تأثیر می گذارد.این عوامل در میزان رتبه سایت در SERP ها نقش دارند.شما می توانید محتوای شگفت انگیزی داشته باشید، اما سایتی کند یا با باگ های زیاد به عملکرد شما آسیب می زند.با محتوای بسیار زیادی که باید با آن رقابت کرد، یک وب سایت با پایه ای محکم از SEO فنی می تواند استراتژی شما را بسازد یا شکست دهد.در راهنمای سئو فنی ما بیشتر بیاموزید.

۱۰- کسب درآمد در مورد استراتژی محتوا، ایجاد، بهینه سازی و تبلیغات :

در حالی که سئوی فنی به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به طور موثرتری خزیده و فهرست بندی کنند، درک محتوا به شما کمک می کند تا تجربه کاربر، زمان حضور در سایت، لینک ها و موارد دیگر را بهبود ببخشید.روزهایی که محتوا با استراتژی اول کلمه کلیدی ایجاد می شد، گذشته است.از آنجایی که بروزرسانی مرغ مگس خوار و RankBrain وارد صحنه شدند، محتوا باید در یک استراتژی اول کاربر ایجاد شوداما، فقط به این دلیل که شما محتوایی را منتشر کرده اید، به این معنی نیست که کاربران آن را پیدا خواهند کرد.محتوا باید برای افزودن زمینه به محتوا بهینه شود تا به موتورهای جستجو کمک کند تا بفهمند چگونه آن را دسته بندی کنند.این محتوا همچنین باید توسط یک استراتژی تبلیغاتی پشتیبانی شود.سئو به تنهایی کافی نیست . سایر کانال های بازاریابی (مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل) به موفقیت یا شکست محتوای شما کمک می کنند.

۱۱- از تاکتیک های لینک سازی استفاده کنید که در واقع کار می کنند :

لینک بیلدینگ یکی از اولین چیزهایی است که هنگام مطالعه سئو در مورد آن می آموزید.و همچنین یکی از موضوعاتی است که مشکوک ترین توصیه های موجود را دارد،

برای بهره مندی از لینک سازی، به لینک های با کیفیت نیاز دارید، نه فقط کمیت.

رسیدن به آنجا مستلزم ترکیبی از گزارش خوب و ایجاد رابطه است.

 

 

۱۲-به یک چک لیست همیشه پیش نروید :

ذهنیت چک لیست زمانی است که شما آنقدر روی پیروی از یک هنگ متمرکز شده اید که انعطاف ناپذیر می شوید و از زمانی که آن روال دیگر کار نمی کند، بی اطلاع می شوید.موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر هستند.شما باید سازگار باشید و ذهنیت چک لیست به معنای عبور کورکورانه از فهرست کارهایی است که باید انجام دهید.با گذشت زمان، موارد موجود در آن فهرست کارها قدیمی می‌شوند یا به‌روزرسانی‌های جدید را به حساب نمی‌آورنددر نهایت، ذهنیت چک لیست بر نتایج شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.در عوض، ذهن باز و نتیجه گرا باشید.اگر با وجود پایبندی به چک لیست، رتبه شما کاهش یافته است، خلاقانه فکر کنید.

کمک بخواهید.

برای تغییر آماده باشید.

فقط اسیر چک لیست خود نشوید.

۱۳- به گروه های فیس بوک بپیوندید :

گروه های فیس بوک به شما امکان دسترسی به یک شبکه آماده از همتایان را می دهند.فقط به دنبال گروه های سئو نباشید، به دنبال گروه هایی باشید که شامل بازاریابان، تولیدکنندگان محتوا و حرفه ای های رسانه های اجتماعی نیز می شوند.اگر به تجارت الکترونیک یا بازاریابی B2B علاقه دارید، به دنبال گروه هایی با آن حوزه های تمرکز باشید.وسعت شبکه ای که می توانید در فیس بوک به آن دسترسی داشته باشید بی نظیر است.

۱۴- کارشناسان سئو را در توییتر دنبال کنید :

گاهی اوقات شما نیاز به استراحت از وبلاگ ها و سایت های خبری معمولی خود دارید.دنبال کردن کارشناسان سئو در توییتر یک راه دیگر برای دسترسی به دانش فراوان آنها در اختیار شما قرار می دهداز توییتر برای اطلاع از آخرین اخبار، شرکت در مکالمات و دریافت نظرات در مورد موضوعات سئو استفاده کنید که سیاه و سفید نیستند.برای شروع، سایر کارشناسان سئو را دنبال کنید که وبلاگ های برتر سئو از قبل دنبال می کنند.وقتی افراد مناسبی را در توییتر دنبال می‌کنید، دانش سئوی شما را تقویت می‌کند و شما را به فرصت‌هایی متصل می‌کند که ممکن است در غیر این صورت در مورد آنها نشنیده باشید.

۱۵- در کنفرانس های سئو و بازاریابی شرکت کنید :

یکی دیگر از راه‌های ارتقای مهارت‌های خود، شرکت در رویدادها است.کنفرانس ها و وبینارها منابع عالی برای یادگیری بیشتر در مورد جنبه های خاص بازاریابی محتوا هستند.رویدادهای حضوری ممکن است در حال حاضر به حالت تعلیق درآیند، اما تعداد زیادی کنفرانس مجازی همچنان ادامه دارد.ارائه ها دارای راهنمایی های متخصص در مورد موضوعاتی هستند که برای اکثر متخصصان سئو مهم است.

آنها می توانند گران باشند، اما یک کنفرانس عالی ارزش سرمایه گذاری را دارد.حضور در رویدادها این فرصت را به شما می دهد که مستقیماً از کارشناسان صنعت بشنوید، فرصتی که ممکن است در غیر این صورت به دست نیاورید.

۱۶- به پادکست ها گوش کنید :

هنگامی که در خواندن و تماشا کردن نیاز به استراحت دارید، سعی کنید گوش دهید.پادکست ها در سال های اخیر افزایش یافته اند و این شامل پادکست هایی می شود که سئو را پوشش می دهند.در مسیر رفت و آمدتان، یا زمانی که در حال آشپزی یا ورزش هستید، گوش دهید.پادکست بهترین راه برای تغذیه مغز شما در حین انجام چند کار است.شما می توانید هر تعداد فرمت، طول نمایش و میزبان را متناسب با علاقه خود پیدا کنید.

۱۷- شبکه شخصی خود را رشد دهید :

شما همه چیز را نمی دانید

شما همه پاسخ ها را ندارید

و در سئو، احتمالا هرگز این کار را نخواهید کرد.

اما اشکالی ندارد!

برخی از متخصصان سئو که در سئو جاوا اسکریپت کاملاً متخصص هستند، تقریباً چیزی در مورد لینک بیلدینگ نمی دانند.

 

سایر افراد در صنعت ما در استراتژی محتوا و تبلیغات شگفت‌انگیز هستند، اما در برخی از جنبه‌های فنی SEO وحشتناک هستند.

در برخی موارد، شما به کمک شخص دیگری در صنعت نیاز خواهید داشت.

بنابراین شروع به ایجاد ارتباطات کنید.

از رسانه های اجتماعی برای شروع ایجاد روابط استفاده کنید.

پلتفرم هایی مانند توییتر و لینکدین این کار را نسبتاً آسان می کنند.

 بهترین راه برای ایجاد ارتباط و رشد شبکه خود این است که مایل به اشتراک گذاری اطلاعات باشید..

فقط نگیرید و نگیرید.

 بده و بستان داشته باشیم.

 به یاد داشته باشید، روابط یک خیابان دو طرفه است.

 تجربیات و تخصص خود را به اشتراک بگذارید.

ایده این است که به طور مداوم در تماس بمانیم و با مردم ارتباط برقرار کنیم.

با گذشت زمان، این ارتباطات شما را به عنوان یک متخصص می بینند.

همچنین، مطالبی را که دیگران به اشتراک گذاشته اند به اشتراک بگذارید و نظر بدهید.

در نهایت، می‌خواهید شبکه‌ای از افراد قابل اعتماد بسازید که می‌توانید با آنها عیب‌یابی کنید، ایده‌های خود را از بین ببرید و نکات، استراتژی‌ها و سایر آموخته‌ها را به اشتراک بگذارید

۱۸- از دوره های رایگان استفاده کنید :

یکی از چیزهای مهم در مورد یادگیری سئو، اطلاعات رایگان در دسترس شماست.مطمئناًمطالب های  زیادی برای فیلتر کردن وجود دارد.اما تعداد زیادی دوره رایگان از شرکت ها و مدرسان بسیار معتبر نیز وجود دارد.به شما امکان می دهد بر اساس موضوع کاوش کنید  به عنوان مثال MOZ

۱۹- به یادگیری و رشد مجموعه مهارت های خود ادامه دهید :

هیچ نقطه پایانی برای متخصص شدن وجود ندارد.

و بسیاری از مهارت های دیگر در کنار سئو وجود دارد که شما را موثرتر می کند

توسعه وب، کپی رایتینگ یا حتی طراحی گرافیک را مطالعه کنید.

با صنعت خاصی آشنا شوید یا در نوع خاصی از محتوا تخصص پیدا کنید.

گسترش مستمر مجموعه مهارت های خود، تخصص شما را عمیق تر می کند و شما را به عنوان یک منبع آگاه معرفی می کند.و همچنین شما را با ارزش تر می کند – بنابراین می توانید درآمد بیشتری کسب کنید یا هزینه بیشتری دریافت کنید.

۲۰- از اشتباهات خود درس بگیرید و موفقیت های خود را تکرار کنید :

سئو یک علم دقیق نیست و کارشناسان از طریق آزمون و خطا چیزهای زیادی یاد می گیرند.

اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند.

از آنها یاد بگیرید و ادامه دهید.

از طرف دیگر، وقتی کاری را انجام می دهید که کار می کند، آن را یادداشت کنید.

دوباره انجامش بده

تا زمانی که کار نمی کند.

سپس این یک اشتباه می شود که می توانید از آن درس بگیرید.

نکته: هرگز از یادگیری و پیشرفت دست نکشید.

۲۱- صبور باش :

همانطور که در ابتدای این پست گفتم، تبدیل شدن به یک متخصص سئو زمان می برد.سوار موج تغییرات الگوریتم.

به‌روزرسانی‌های ابزارهای جستجو را ناامید می‌کند.جامعه خود را بسازیدهیچ یک از این موارد را نمی توان عجله کرد.

اما اگر برای آن اشتیاق دارید، بازده شغلی پرارزش و پر تقاضا است.

درآ مد متخصص سئو،سئودانان

درآمد متخصص سئو

 – حقوق اولیه برای متخصصان سئو معمولاً بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه است.

 – با تجربه بیشتر، نقش های اجرایی و مدیریتی می توانند حقوق های به مبلغ های بالا و چشمگیری برسد و این نکته که متخصص سئو درآمد بسیار بالایی دارد. و جزو پردرآمدترین شغل ها محسوب میشود.

ساعات کاری

ساعات کاری به طور معمول  ۸ ساعت در روز باید باشد ولی باز هم به پروژه شما بستگی دارد. اگر درگیر تجزیه و تحلیل ترافیک برای یک کمپین بازاریابی بزرگ هستی، ممکن است لازم باشد عصرها و آخر هفته ها گاه به گاه کار کنید.

کار پاره وقت و اشتراک کار در این زمینه کاری موجود است. قراردادهای کوتاه مدت عمدتاً از طریق آژانس های استخدام در دسترس هستند. الگوهای کاری انعطاف پذیر و کار از خانه ممکن است امکان پذیر باشد.

کار سئو مستلزم چه چیزی است ؟

 – کار سئو مستلزم این است که به طور مداوم مهارت های خود را مرور کنید و از پیشرفت ها و روندهای تکنولوژیکی همیشه در حال تغییر مطلع باشید. شما می توانید این کار را با خواندن وبلاگ های سئو و بازاریابی اینترنتی و اطلاع از تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو – به ویژه الگوریتم های گوگل – انجام دهید. شما همچنین باید زمان و تلاش خود را برای ایجاد استراتژی های لینک سازی سرمایه گذاری کنید.

 – شما باید انعطاف پذیر باشید زیرا به احتمال زیاد حجم کاری شما متنوع خواهد بود، می توانید یک روز برنامه نویسی کنید و روزی دیگر محتوای اصلی را برای صفحات وب بنویسید. با این حال، شما اغلب کنترل زیادی بر نحوه مدیریت حجم کاری خود خواهید داشت.

 – رقابت زیادی در بازار سئو سنتی وجود دارد، اما این بخش در حال رونق و رشد است. پیش بینی می شود که کارشناسان سئو همیشه مورد تقاضا خواهند بود.

 – می‌توانید انتظار داشته باشید که نقش‌های سئو را در شرکت‌های بزرگ با بخش‌های بازاریابی پیدا کنید آژانس های دیجیتال مارکتینگ و رسانه نیز تمایل دارند در شهرهای بزرگ مستقر شوند. آژانس هایی که در سطح جهانی فعالیت می کنند به احتمال زیاد فرصت هایی برای کار در خارج از کشور خواهند داشت. خوداشتغالی به عنوان مشاور سئوی آزاد برای متخصصان با تجربه سئو امکان پذیر است.

 – ممکن است از شما خواسته شود که به مسافرت بروید، به خصوص در نقش های آزاد و آژانس که بازدید از مشتریان بخش مهمی از کار است.

خلاصه:

متخصص سئو بودن دنیایی از فرصت ها را در اختیار شما قرار می دهد.شما می توانید نقشی حیاتی در راه اندازی یک استارت آپ داشته باشید.شما می توانید حضور آنلاین یک شرکت 50 ساله را ارتقا دهید.شما می توانید به یک فرد انفرادی کمک کنید تا مخاطبان جدیدی را جذب کند.شما می توانید به یک خرده فروش کمک کنید تا اهداف فروش خود را شکست دهد.

نوشته شده توسط سئودانان

برای اطلاعات بیشتر به صفحات زیر نگاهی بیاندازید.

سئو چیست

سئو سایت

سئو وردپرس

آموزش سئو

سئو محتوا

و همچنین برای اطلاع از خدمات ما وارد صفحه خدمات سئو ما شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سئودانان وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *