خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت

فروش آنلاین جواهرات به چه صورت است؟

فروشگاه آنلاین جواهرات،سئودانان

 

مطلبی راجع به فروش آنلاین جواهرات  که توسط سئودانان جمع اوری شده است.

جواهرات بخشی جاودانه و قدرتمند از تجربه انسان است. 

بر اساس گزارش انجمن بین المللی جواهرات (IGS)، اولین کشف جواهرات به حدود 25000 سال پیش بازمی گردد. آن یک گردنبند ساده کاسه ماهی بود که در غاری در موناکو یافت شد. 

اهمیت و معنای این گردنبند می تواند هر چیزی باشد . یک هدیه، یک نماد وضعیت یا حتی فقط یک دکور زیبا. حتی اگر ما هرگز داستان واقعی را نمی دانیم، تصور کردن احتمالات بسیار جذاب است.

از جوامع مصر باستان تا ایالات متحده مدرن، جواهرات به مردم کمک کرده است تا فردیت، عشق به شرکای عاشقانه و دوستی خود را ابراز کنند. لذت بردن از چیزهای زیبا، بیان خود، بیان مد و اقلام جواهرات را به اجدادمان به عنوان کلکسیون به ارمغان می‌آوریم، در تجارب انسانی ما سخت است. 

به زبان ساده، جواهرات به ما احساس خاص بودن می دهند . و این چیزی است که هر انسانی در سیاره زمین در حال حاضر به آن نیاز دارد.

اگر به ایجاد یا گسترش کسب و کار فروش آنلاین جواهرات فکر می کنید ، زمان بندی هرگز بهتر از این نبوده است.فروش آنلاین جواهرات یکی از سودزاترین روش های حال حاضر است.

گزارش نیویورک تایمز از دسامبر 2020 نشان داد که فروش آنلاین جواهرات خوب در طول همه گیری به دلیل تمایل مردم به درمان خود افزایش یافته است. 

پیش‌بینی‌های کنونی نشان می‌دهد که بازار جهانی جواهرات تا سال 2025 به 291.7 میلیارد دلار خواهد رسید .از پیش‌بینی 229.3 میلیارد دلاری در سال 2019. همچنین تخمین زده می‌شود که تا سال 2021، 79 درصد از فروش جواهرات در ایالات متحده از اقلام غیر لوکس بوده است.

این پیش‌بینی‌های اقتصادی تصویری را برای یک بازار جهانی گسترده، با فضایی برای تازه‌واردان و غول‌های صنعت مستقر ترسیم می‌کنند. زیبایی جواهرات در تنوع آن است و پلتفرم هایی مانند eBay و Etsy این امکان را برای کوچکترین کسب و کارها فراهم می کند تا مشتریان وفادار خود را به صورت آنلاین پیدا کنند. 

در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه با یک فروشگاه آنلاین که باعث افتخار شما می شود، وارد اقتصاد پر رونق (و در حال رشد) جواهرات شوید. 

شما یاد خواهید گرفت که چگونه جایگاه مناسبی برای محصولات خود بیابید، یک تجربه مشتری دوست داشتنی ایجاد کنید، یک مسیر فنی برای ساخت فروشگاه آنلاین خود شناسایی کنید ، فروش آنلاین جواهرات  را شروع کنید و پایه های مناسبی را برای کمک به مقیاس کسب و کار خود ایجاد کنید.

چرا باید جواهرات را آنلاین بفروشید؟

همه‌گیری COVID -19 تغییری دائمی در روش خرید مردم ایجاد کرده است. 

ناگفته نماند، عدم قطعیت های بهداشت عمومی می تواند نگرانی های ایمنی را برای مردم ایجاد کند تا جواهرات را در فروشگاه ها امتحان کنند.  

با در نظر گرفتن این زمینه، ایجاد یک کسب و کار آنلاین فروش  جواهرات یک حرکت هوشمندانه است زیرا راهی مطمئن و کارآمد برای دسترسی به خریداران است. 

فراتر از ملاحظات عملی ایمنی و کارایی، خرده‌فروشی آنلاین مسیری را برای افراد ایجاد می‌کند تا برندهایی را که در غیر این صورت با آن‌ها مواجه نمی‌شدند، کشف کنند. 

به عنوان یک تاجر، شما این توانایی را دارید که به مشتریان در هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشید، صرف نظر از جایی که در آن قرار دارید. صرف نظر از اینکه شما یک طراح جواهرات مستقل در Etsy هستید یا عضوی از یک تیم در یک عملیات نام تجاری بزرگتر هستید، برای ایجاد یک فروشگاه قابل کشف شرایط برابر دارید.

به خاطر داشته باشید که حتی قبل از همه‌گیری کووید-19 روندهای جمعیتی در حال حرکت بود که فروش آنلاین جواهرات را مورد توجه قرار داد. یکی از روندهای مهمی که باید تماشا کرد، افزایش جمعیت خرید Gen Z است.

اندکی قبل از شروع همه‌گیری، Gen Z قبلاً 40 درصد از خریداران جهانی را به خود اختصاص داده بود ، به این معنی که آنها در مسیر تبدیل شدن به نیروی خرج کننده غالب هستند. این افراد تغییری در نحوه تصمیم گیری مردم از همه نسل ها ایجاد کرده اند.

به‌عنوان اولین نسل از بومیان دیجیتال، این گروه برای کشف محصولات جدید به رسانه‌های اجتماعی و تجربیات خرده‌فروشی آنلاین تکیه می‌کنند – روندی که طبق گفته فدراسیون ملی خرده‌فروشی (NRF) در طول همه‌گیری افزایش یافته است . 

تحقیقات NRF همچنین نشان داده است که 87٪ از والدین هنگام تصمیم گیری برای خرید به توصیه های فرزندان خود اعتماد می کنند.

این روندها به یک تغییر تاریخی در شیوه خرید جواهرات جدید اشاره می کند که یک عنصر اساسی فرهنگی بی انتها برای جامعه انسانی ما است. نکته کلیدی برای شروع، یافتن جایگاه مناسب و ساختن برندی متمایز است.

تجزیه و تحلیل بازار: جایگاه های تجاری پرطرفدار جواهرات

وقتی فروش آنلاین جواهرات را شروع میکنید، فرصتی وجود دارد که با برند خود در سرتاسر جهان به افراد دسترسی پیدا کنید. این بازار گسترده به این معنی است که فرصتی برای همه خرده فروشان، از تیفانی و کارتیه گرفته تا فروشگاه جواهرات محلی  وجود دارد تا یک پایگاه مشتری متعهد و وفادار را جذب کنند. 

طرف دیگر این پتانسیل رشد این است که رقابت زیادی نیز وجود دارد. صرف نظر از نوع جواهرات، قابل کشف کردن نام تجاری شما می تواند یک چالش باشد، به خصوص از آنجایی که جلب توجه شما دشوار است. خریداران گزینه های به ظاهر نامحدودی برای تصمیم گیری در مورد خرید خود دارند.

با دانستن اینکه بازار شلوغ است، اولین قدمی که می توانید برای ساختن فروشگاه آنلاین خود بردارید، شناسایی جایگاه خود است. به طور کلی، اکثر فروشگاه های جواهرات آنلاین در یک یا چند دسته از هفت دسته زیر قرار می گیرند:

 ۱ – جواهرات مد مقرون به صرفه.

از گردنبند گرفته تا دستبند، حلقه و لوازم جانبی لباس، جواهرات مد به سرعت مد می‌شوند و از مد می‌افتند. این قطعات از نظر کیفیت و طول عمر پایین تر هستند اما برای خریدارانی که به دنبال اظهار نظر هستند بسیار مقرون به صرفه هستند.  

یکی از راه‌های ماندن در صدر بازار جواهرات مد، مرور مجلاتی مانند Seventeen، Vogue، Marie Claire، Harper’s BAZAAR و Cosmopolitan است. اینفلوئنسرها در TikTok و Instagram معمولاً لحن را برای روندها تعیین می کنند. 

جواهرات مد تمایل دارند از مواد با کیفیت پایین تر مانند فلزات بدلی (یعنی نقره به جای پلاتین) و سنگ های قیمتی (یعنی زیرکونیای مکعبی به جای الماس) تشکیل شوند. طراحان اغلب طرح ها را بر اساس اقلام با قیمت بالاتر قرار می دهند.

مهم است که در نظر داشته باشید که صنعت جواهرات مد متنوع است. قطعات ممکن است به 5 دلار ارزان یا 100 دلار گران باشند. اقلام فردی ممکن است به صورت انبوه در کارخانه ها تولید شوند یا توسط طراحان مستقل و صاحبان فروشگاه Etsy ساخته شوند.

“مقرون به صرفه” همیشه به معنای “ارزان” نیست. اما این به معنای “لوکس” نیز نیست.

 ۲ – جواهرات بدن.

فرصتی برای تاجران جواهرات وجود دارد که در دنیای پیرسینگ بدن، متشکل از حلقه‌های بینی، حلقه‌های ناف، حلقه‌های انبر، حلقه‌های ابرو و غیره، نامی برای خود دست و پا کنند.

جواهرات بدن نسبت به دستبندها یا گردنبندها شخصی تر هستند، به خصوص به دلیل تفاوت در اندازه سوراخ کردن و واکنش های آلرژیک به فلزات. به عنوان مثال، برخی از افراد باید انواع خاصی از فلزات گرانبها را انتخاب کنند یا تیتانیوم با درجه کاشت را انتخاب کنند تا از ناراحتی جلوگیری کنند.

به همین دلیل، جواهرات بدنه اغلب شامل قطعاتی در اندازه‌های مختلف و گزینه‌های فلزی می‌شوند – که هر دو می‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارند. برخی از فروشگاه ها نیز ممکن است گزینه ای برای سفارشی سازی قطعات به درخواست خریداران ارائه دهند.

به عنوان مثال، یک حلقه بینی تکی می تواند در طلا، نقره عیار یا تیتانیوم کاشت با پشتی صاف، L پشت به چپ، L پشت به راست، پیچ یا منحنی موجود باشد.

در میان خریداران، اغلب به دلیل عوامل شخصی مانند سطح راحتی، سلامت و محل سوراخ کردن، تنوع بیشتری در ترجیحات وجود دارد.

 ۳ – جواهرات آبکاری شده.

خریداران اغلب از ظاهر و احساس فلزات گرانبها لذت می برند اما قادر به پرداخت قیمت جواهرات خوب نیستند. یکی از گزینه های رسیدن به این بازار جواهرات آبکاری شده از فلزات ارزان قیمت و پوشیده شده با یک لایه فلز گرانبها است. 

نمونه هایی از جواهرات آبکاری شده عبارتند از نقره عیار با روکش طلای 14 عیار یا نقره استرلینگ با روکش نقره خالص. نیکل همچنین یک ماده ارزان قیمت است که با فلز گرانبهای کمیاب مانند طلا یا نقره پوشانده می شود.

اگر جواهرات آبکاری شده می فروشید، حفظ رابطه نزدیک با تولیدکنندگان مهم است. برای اولین بار، باید مطمئن باشید که هیچ سرنخی در چیزی که می فروشید وجود ندارد، زیرا مواد خطرناک شناخته شده است و می تواند فروشگاه شما را در معرض خطر قانونی قرار دهد. 

همچنین باید با خریداران بالقوه مشخص کنید که جواهرات روکش شده اند و یک فلز گرانبها واقعی نیستند. به خاطر داشته باشید که برخی افراد نسبت به فلزات غیر گرانبها واکنش های آلرژیک دارند، بنابراین شفافیت شما به عنوان یک تاجر برای اطمینان از احساس ایمنی ضروری است.

 ۴ – جواهرات دست ساز.

این دسته شامل جواهرات “ساخته شده به سفارش” است و شامل سطحی از سفارشی سازی برای هر خریدار است. ارزش برای خریداران این است که کالایی را دریافت می کنند که از نظر جنس، رنگ و اندازه منحصر به ترجیحات آنها است. 

اشکال جواهرات دست ساز این است که هر قطعه زمان برای تولید ایجاد می کند و تولید اغلب نمی تواند مقیاس پذیر باشد. به همین دلیل، جواهرات دست ساز معمولاً از خرده فروشان بوتیک یا افراد در پلتفرم های فروش مانند Etsy تهیه می شوند. تاجران جواهرات ساخته شده به صورت سفارشی تمایل دارند که به صورت انفرادی یا صاحب مشاغل کوچک باشند.

در حالی که تجارت جواهرات دست ساز در مقیاس چالش برانگیز است، این همیشه چیز بدی نیست – بازاری از خریداران وجود دارد که از لمس شخصی و تجربه سفارشی قدردانی می کنند. قطعات منحصر به فرد ممکن است قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

 ۵ – جواهرات زیبا.

طاقچه جواهرات زیبا از فلزات گرانبها، سنگ های قیمتی کمیاب و طرح های منحصر به فرد تشکیل شده است. به طور معمول، قطعات در دسته های محدود و انحصاری برای همراهی با قیمت های بالا ساخته می شوند که می توانند به ارزش های بالاتر از ده ها هزار دلار برسند.

جذابیت جواهرات خوب این است که مواد کمیاب هستند و کاردستی بالاست. جواهرات زیبا تا آخر عمر ماندگار می شوند و به میراثی تبدیل می شوند تا مردم به نسل های آینده منتقل شوند. 

اکثر خریداران ممکن است در طول عمر خود فقط تعداد کمی جواهرات خوب را خریداری کنند، به دلیل هزینه. خریداران ثروتمندتر ممکن است بیشتر جواهرات گران‌قیمت بخرند و احتمالاً به برنامه‌های وفاداری ملحق می‌شوند.

خریداران اغلب جواهرات خوب را یک سرمایه گذاری می دانند، زیرا با گذشت زمان بسیاری از قطعات ارزشمندتر می شوند. به همین دلیل، جواهرات خوب به عنوان قطعات دست دوم دارای تقاضا و ارزش فروش مجدد هستند.

رایج ترین نمونه های جواهرات زیبا شامل جواهرات الماس مانند حلقه ازدواج و نامزدی است. مردم همچنین تمایل به خرید جواهرات خوب برای مناسبت های خاص دارند.

 ۶ – جواهرات قدیمی.

خریداران قدیمی به سمت جذابیت جواهراتی که راه خود را در طول تاریخ و زمان برای رسیدن به عصر مدرن ما باز کرده است جذب می شوند. جواهرات به دلیل بی زمانی و ماندگاری بسیاری از قطعات به عنوان یک کالای دست دوم از محبوبیت خاصی برخوردار و کاربردی هستند.

اقلام قدیمی به دلیل منحصر به فرد، منحصر به فرد یا خاص بودن، جذابیت زیادی در صنعت مد دارند. علاقه مندان به وینتیج تمایل دارند از قابلیت کشف اقلام منحصر به فرد لذت ببرند.

از آنجایی که اقلام قدیمی دست دوم هستند، هر کالا ممکن است داستان منحصر به فردی از نظر صاحب قبلی، دوران تاریخی یا طراح مد اصلی داشته باشد. این داستان های مبدا این قابلیت را دارند که ارزش هر مورد را افزایش دهند.

جواهرات قدیمی از لوازم مد، اقلام دست ساز و حتی اقلام لوکس تشکیل شده است. برخی از عتیقه‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که داستان جالبی دارند، این پتانسیل را دارند که در طول زمان ارزشمندتر شوند.

قیمت گذاری اغلب به صورت موردی است.

 ۷ – جواهرات تجارت منصفانه.

یکی از پیامدهای همه گیری COVID-19 این است که خریداران در خریدهای خود اخلاقی تر و آگاه تر می شوند . صنعت طلا و جواهر، مانند بسیاری دیگر، در طول تاریخ دارای مشکلات حقوق بشری و زیست محیطی در زنجیره تامین خود بوده است. 

به همین دلیل، برندهایی با شیوه های تجارت منصفانه این پتانسیل را دارند که نام خود را به عنوان برندهای مسئولیت پذیر اجتماعی به دست آورند. نمونه‌هایی از شیوه‌های کسب‌وکار آگاهانه شامل پرداخت دستمزدهای بالاتر از بازار به کارگران، تامین منابع مستقیم از کشاورزان، استفاده از مواد بازیافتی و مشارکت با جوامع محلی برای ایجاد حس رفاه بیشتر است.

همه انواع جواهرات پتانسیل را دارند که تجارت منصفانه، شیوه های تجاری پایدار و آگاهانه را در خود جای دهند. همه شرکت های جواهرسازی در ایجاد استانداردهای بالاتر برای صنعت نقش دارند.

نحوه فروش آنلاین جواهرات در 7 مرحله

افزایش فناوری تجارت الکترونیک در دسترس به این معنی است که هر کسی می تواند یک فروشگاه آنلاین جواهرات را در عرض چند دقیقه راه اندازی کند. اما یک کسب و کار موفق جواهرات، چه در حال ساخت ویترین فروشگاهی جدید باشید و چه در حال گسترش یک فروشگاه موجود، شامل ایجاد یک استراتژی برند فراگیر است.

در نهایت، فروشگاه شما باید اثری ماندگار در ذهن هر خریدار بگذارد. این کافی نیست که فروش آنلاین جواهرات را شروع کنید، هر نقطه تماس دیجیتالی باید یک داستان جذاب، به یاد ماندنی و جذاب را به مردم منتقل کند که باعث شود مردم احساس الهام و نشاط کنند.

جواهرات یک خرید ویژه با ارزشی فراتر از قیمت تمام شده کالا است. مردم گردنبند، گوشواره، دستبند و دیگر تکه های بیانی می پوشند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و شخصیت خود را نشان دهند.

مراحل زیر به شما کمک می کند پایه های یک تجربه دیجیتالی دوست داشتنی را بسازید:

مرحله 1: از فروشگاه های جواهرات آنلاین الهام بگیرید.

تجربیات تجارت الکترونیک محصول تخیل است. اما نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست، زیرا تعداد زیادی بازیگر برتر در این فضا وجود دارد.

قبل از ساختن فروشگاه خود، نگاهی به آنچه که بازیکنان کلیدی در حال حاضر انجام می دهند بیندازید. با این چشم انداز، با الهام از توصیه های ارزشمند برای ادغام در نام تجاری خود خواهید آمد. 

در حین انجام این تمرین، نگاهی به نحوه تمرکز وب سایت های مختلف بر روی ویژگی های زیر بیندازید:

 – طراحی کاربر پسند.

 – عملکرد سبد خرید

 – بهینه سازی موبایل

 – مدیریت کمپین تبلیغاتی

 – مجموعه های فصلی

 – توضیحات و جزئیات محصول

 – مشخصات فنی.

 – ویژگی های آزمایشی مجازی

 – تسویه حساب بدون درز.

این ویژگی ها، با هم، یک سفر مشتری ایجاد می کنند که حس همدلی با خریداران شما را ایجاد می کند. فروشگاه‌های آنلاین موفق جواهرات به خریداران کمک می‌کنند احساس خاصی داشته باشند و از تجربه جستجوی آنچه می‌خرند لذت ببرند.

یکی از نمونه‌هایی که ما آن را دوست داریم مشتری BigCommerce Icing on the Ring است که یک خرده‌فروش جواهرات زیبا با قدمتی بیش از 50 سال است که به عنوان یک فروشگاه جواهرات سفارشی با محصولات سفارشی شروع به کار کرد.

 از زمان آنلاین شدن، Icing on the Ring فهرستی از اقلام آماده بیشتری ایجاد کرده است که خریداران می‌توانند به راحتی آن‌ها را با کارت اعتباری یا از طریق PayPal مرور و خریداری کنند

بازدیدکنندگان می توانند محصولات باکیفیت را مرور کنند و در عین حال تجربه یادگیری را نیز داشته باشند. به عنوان مثال، Icing on the Ring مطالب آموزشی در مورد سنگ های قیمتی و موادی که استفاده می کند منتشر می کند.

همچنین متوجه خواهید شد که رسانه های اجتماعی بخش اصلی تجربه وب سایت Icing on the Ring هستند. بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌توانند محصولاتی را که دوست دارند در اینستاگرام خریداری کنند (و برای الهام گرفتن از پست‌های اینستاگرام مشتریان همکار مرور کنند).

مرحله 2: لیست علاقه مندی ویژگی های خود را بسازید.

به عنوان یک نتیجه از مرحله 1، شما ایده خوبی در مورد چگونگی ایجاد یک تجربه تجاری لذت بخش برای فروشگاه جواهرات آنلاین خود خواهید داشت. اکنون، می‌توانید آنچه را که مشاهده می‌کنید به‌عنوان دو فهرست روی کاغذ بیاورید: «باید داشته‌ها» و «دارای خوب است». 

از نقطه نظر منافع انسانی، چه ویژگی های وب سایت باعث می شود که تجربه برند تا حد ممکن برای خریداران موفق باشد؟ اگر بخشی از یک تیم تجارت الکترونیک بزرگتر هستید، ممکن است منطقی باشد که گروهی متقابل از ذینفعان ایجاد کنید که شامل تیم های بازاریابی، درآمد و فنی شما می شود تا فهرستی تهیه کنید که دیدگاه های ارزشمند همه را به تصویر بکشد.

موارد ضروری می تواند شامل موارد زیر باشد:

 – ادغام با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام.

 – بررسی های برجسته

 – تسویه حساب 1 کلیک کنید.

 – کوپن.

 – عکاسی با کیفیت بالا با نماهای متعدد.

 – بهینه سازی موبایل

امکانات بالقوه خوب می تواند شامل موارد زیر باشد:

 – مجموعه های فصلی

 – گزینه های پرداخت پیشرفته مانند تامین مالی.

 – چت زنده برای پشتیبانی فوری از مشتری.

 – محتوای ویدیویی یا واقعیت افزوده

به خاطر داشته باشید که لیست هایی که ایجاد می کنید، در این مرحله، جامع نخواهند بود. در عوض، آنها نقطه شروعی برای شروع شناسایی اولویت های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شما ارائه می دهند.

برای الهام گرفتن، نگاهی به مشتری BigCommerce Lisi Lerch بیندازید ، یک طراح لوازم جانبی مد که در قطعات بیانی تخصص دارد. متوجه خواهید شد که وب سایت از خطوط اصلی تجارت خود پشتیبانی می کند: فروش تجارت الکترونیک، کیف های سفارشی و روابط با فروشندگان. یک تجربه وب سایت واحد، چندین خط کسب و کار را به یک نام تجاری منسجم و یکپارچه هماهنگ می کند.

وب سایت شما در طول زمان تکامل می یابد و با رشد کسب و کار شما، شروع به ترکیب ویژگی های بیشتری در فروشگاه آنلاین خود خواهید کرد. 

هدف شما، در این مرحله ابتدایی ایجاد لیست علاقه مندی ها، ایجاد پایه ای برای عملیات ظاهری و باطن خود است.

مرحله 3: تصمیم بگیرید که آیا تیم توسعه خود را گسترش دهید یا خیر.

تا زمانی که به این مرحله برسید، دیدگاه واضح و ملموسی در مورد آنچه می خواهید با حضور تجارت الکترونیک خود بسازید، خواهید داشت. اکنون، می توانید به این فکر کنید که چگونه ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

سوال اساسی در این مرحله این است که آیا شما می توانید همه این کارها را خودتان انجام دهید. اگر شرکت شما دارای یک تیم تجارت الکترونیک داخلی با توسعه دهندگان ماهر است، ممکن است در این زمینه کنترل داشته باشید. اگر شما یک فرد انفرادی هستید که به دنبال فروش محصولات خود درآمازون، دیجیکالا و … هستید، ممکن است اصلاً به منابع توسعه و مهندسی نیاز نداشته باشید.

اما اگر به دنبال ساخت چیزی هستید که مقیاس بزرگ‌تر، گسترده‌تر و سفارشی‌تر از چیزی که به طراحی ساده نیاز دارد، بسازید، ممکن است لازم باشد برای کمک با تیمی از استراتژیست‌ها و فن‌آوران باتجربه تجارت الکترونیک تماس بگیرید. 

حداقل، حتی اگر تیم شما تخصص داخلی داشته باشد، ممکن است از همکاری با مشاورانی بهره مند شوید که می توانند پیش از بروز مشکلات احتمالی را پیش بینی کنند.

کار با تیمی از مشاوران، به خصوص در مراحل اولیه، می تواند به شما کمک کند تا عدم قطعیت ها و هزینه های ناشی از ارائه دیدگاه شما به بازار را کاهش دهید.

مرحله 4: یک پلت فرم تجارت الکترونیک شخص ثالث را انتخاب کنید.

شما می توانید پلت فرم تجارت الکترونیک خود را به عنوان مرکز مرکزی عملیات تجاری خود در نظر بگیرید. این یک مرکز فرماندهی برای مدیریت همه چیز از تجربه وب سایت شما گرفته تا موجودی، حمل و نقل، بازاریابی، امنیت و شیوه های انطباق است.

پلتفرم‌های تجارت الکترونیک فناوری‌های چند بعدی هستند که اجزای مختلفی را که برای اجرای یک عملیات تجارت الکترونیکی موفقیت‌آمیز و مقیاس‌پذیر به آن نیاز دارید، به هم پیوند می‌دهند. به خصوص با رشد کسب و کار شما، اجرای عملیات خود بدون این فناوری غیرممکن خواهد شد.

مزیت استفاده از راه حل تجارت الکترونیک شخص ثالث به جای ساختن داخلی خود این است که نرم افزار بهتر، قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتری دریافت می کنید. 

وقتی نرم افزار تجارت الکترونیک را در داخل می سازید، مسئولیت مدیریت و نگهداری همه چیز را بر عهده دارید. اگر نقض امنیتی وجود داشته باشد – یا اگر تغییری در مقررات یک کشور وجود داشته باشد که به روز رسانی مطابقت را ضروری کند – بار انجام همه این تغییرات بر دوش شماست.

پلتفرم های تجارت الکترونیک شخص ثالث دارای تیم هایی هستند که در پشت صحنه کار می کنند تا از راه حلی به روز و روان که کاربر پسند و ایمن است اطمینان حاصل کنند. از آنجایی که این ارائه دهندگان فناوری با انواع مختلف فروشگاه ها به عنوان مشتری کار می کنند، اغلب ویژگی هایی را که برای راه اندازی فروشگاه خود به آن نیاز دارید، در مجموعه پیشنهادات اصلی خواهید یافت.

کلید انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک مناسب، شناسایی اجزای فنی باطن و فرانت اند است که برای کسب و کار منحصر به فرد جواهرات و تجربه مشتری شما مهم هستند.

پلتفرم های اصلی تجارت الکترونیک عبارتند از BigCommerce، Magento، Shopify و WooCommerce. 

پلتفرم تجارت الکترونیک مناسب باید:

 ۱ – از عملکردهای اصلی سایت خود پشتیبانی کنید.

 ۲ – از تعداد تماس های API لازم برای دوره تجارت روزمره پشتیبانی کنید.

 ۳ – از الزامات انطباق جغرافیایی که در آن می فروشید حمایت کنید.

 ۴ – برای پیچیدگی های کسب و کار خود راه حل های نوآورانه ای ارائه دهید.

 ۵ – افزونه هایی (به عنوان مثال بهینه سازی موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی) را که برای اجرای موفقیت آمیز فروشگاه آنلاین جواهرات خود به آن نیاز دارید، بپذیرید.

 ۶ – در پشته فناوری موجود خود، از جمله نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را ادغام کنید.

انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک مناسب تصمیمی است با پیامدهای بلندمدت برای کسب و کار شما و بنابراین مهم است که در مراحل اولیه قضاوت درستی داشته باشید.

این راهنمای انتخاب پلتفرم مناسب تجارت الکترونیک به شما کمک می کند تصمیمی بگیرید که از اهداف کسب و کار جواهرات شما پشتیبانی می کند. 

هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد – هر کسب و کاری متفاوت است.

مرحله 5: اکوسیستم یکپارچه سازی خود را بسازید.

با وجود پلت فرم اصلی تجارت الکترونیک شما، گام بعدی ادغام سیستم های مختلف در یک فناوری تلفیقی است. بیشتر جواهرات فروشی ها برای کارآمدی به چندین نرم افزار نیاز دارند. پشته فن آوری شما چیزی است که سیستم های باطن و فرانت اند شما را قادر می سازد تا عملیات شما را هماهنگ کنند. 

در اینجا برخی از مؤلفه هایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

 – پردازشگر پرداخت شما را قادر می سازد تا تراکنش های آنلاین را به صورت ایمن و ایمن پردازش کنید. به عنوان مثال پردازنده های پرداخت عبارتند از Stripe، PayPal و Square. نکته کلیدی این است که فناوری را انتخاب کنید که با مناطقی که قصد انجام کسب و کار در آنها را دارید مطابقت داشته باشد. پردازشگرهای پرداخت همچنین باید شامل سیستم های داخلی برای تأیید خریداران، محافظت از داده های آنها و جلوگیری از تقلب باشند. می‌توانید درباره پردازنده‌های پرداختی که از قبل در BigCommerce ادغام شده‌اند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 – با نرم افزار مدیریت و انجام سفارش، می توانید تصویری بی درنگ را در عملیات کسب و کار خود حفظ کنید. در هر لحظه، شما مستقیماً متوجه می‌شوید که چه مقدار موجودی در انبار خود دارید و آیا سفارشات را به طور مؤثر انجام می‌دهید. سیستم مدیریت سفارش شما همچنین می‌تواند به شما در به‌روزرسانی‌های مشتریانتان کمک کند و به شما کمک کند چه زمانی نیاز به ایمن کردن موجودی بیشتری دارید پیش‌بینی کنید. می‌توانید برخی از برنامه‌های مدیریت و اجرای سفارش را که BigCommerce در اکوسیستم یکپارچه‌اش پشتیبانی می‌کند، مشاهده کنید. 

 – نرم افزار اتوماسیون بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما کمک می کند یک لایه رشد برای تجارت الکترونیک اصلی خود بسازید. ایده این است که اطلاعات مشتری را به گونه‌ای سازماندهی کنید که بتوانید برنامه‌های بازاریابی متناسب با نقاط تماس و کانال‌های مشتری ایجاد کنید. اتوماسیون بازاریابی شامل شخصی‌سازی، بازاریابی ایمیلی، رسانه‌های اجتماعی و نرم‌افزار برنامه وفاداری است – CRM جایی است که شما تمام داده‌های مشتری خود را سازماندهی می‌کنید تا بتوانید به طور مداوم فعالیت‌های بازاریابی خود را به الگوهای خرید متصل کنید. برای مثال‌های خاص، به برخی از برنامه‌های اتوماسیون بازاریابی که بخشی از اکوسیستم یکپارچه‌سازی BigComemrce هستند، نگاهی بیندازید .

 – نرم‌افزار تأیید آدرس کمک می‌کند تا فرآیندهای تسویه‌حساب، به‌ویژه برای حمل و نقل و تکمیل، روان‌تر شود. وقتی شخصی سفارشی می دهد، فروشگاه شما باید اطلاعات شخصی را برای ارسال و تحویل جمع آوری کند. معمولاً اشتباهات املایی رخ می دهد که می تواند باعث تاخیر در ارسال یا سفارشات برگشتی شود. نرم افزار تأیید آدرس می تواند با استفاده از فناوری برای تأیید صحت (یا نادرست) جزئیات حمل و نقل در زمان واقعی، به محافظت از مشاغل و خریداران در برابر این مشکلات کمک کند.

برای مشاغل جواهرات، به ویژه، نرم افزار برای مدیریت بسیاری از بخش های متحرک تجربه خرید بسیار مهم است. شرکت ها به روشی برای ردیابی اقلام و همچنین اطمینان از اینکه خریداران سطحی از شفافیت در خرید خود دارند، نیاز دارند. پشته فن آوری یک شرکت در پشت صحنه برای اطمینان از یک کسب و کار پایدار با پتانسیل گسترش بسیار مهم است.

مرحله 6: بنیاد خدمات مشتری خود را ایجاد کنید.

درست مانند دنیای فیزیکی، خدمات مشتری بخش مهمی از موفقیت یک کسب و کار جواهرات خواهد بود. معمولاً خریداران سؤالاتی فراتر از آنچه که جزئیات محصول شما بیان می کند، دارند، به ویژه در مورد اندازه، مواد و خط مشی های فروشگاه.

با فرآیندهای خدمات مشتری اولیه، به خریداران کمک می‌کنید قبل از متعهد شدن به خرید، تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. این تصمیمات آگاهانه با افزایش درآمد و کاهش هزینه هایی که با نرخ بازگشت بالا و ذخیره مجدد اقلام همراه است، به محافظت از حاشیه های کسب و کار شما کمک می کند.

خدمات مشتری یک سرمایه گذاری استراتژیک در کسب و کار جواهرات شما است و شما می توانید از ابزارهای مختلفی برای اجرای یک استراتژی موفق استفاده کنید. مثالها عبارتند از:

 – نرم افزار گفتگوی زنده

 – مراکز پیام رسانی

 – مراکز دانش با پاسخ به سوالات متداول.

 – دسترسی به دستیار خرید شخصی

سطح پشتیبانی مشتری که می توانید ارائه دهید به اندازه و پیچیدگی کسب و کار شما بستگی دارد. صرف نظر از سطح خدماتی که ارائه می کنید، نکته کلیدی این است که در مورد زمان پاسخگویی خود با خریداران خود شفاف باشید.

اگر به دنبال نکاتی برای ایجاد یک استراتژی پشتیبانی مشتری با استفاده از BigCommerce هستید، برای نکات کاربردی و توصیه های نرم افزاری به این مقاله عمیق نگاهی بیندازید .

مرحله 7: جنبه انسانی عملیات تجاری خود را بسازید.

حتی با وجود بهترین فناوری، باید مطمئن شوید که عملیات مختلف تجارت الکترونیک شما از سطح مناسبی از پشتیبانی انسانی برخوردار است. 

همانطور که تجارت آنلاین جواهرات شما رشد می کند، باید مطمئن شوید که افرادی با مجموعه مهارت های مناسب برای نظارت بر همه چیز دارید. بر اساس لیست بالا، به افرادی نیاز دارید که بتوانند موارد زیر را از نزدیک نظارت کنند:

 – بازار یابی.

 – موفقیت مشتری

 – عملیات آنلاین

 – فن آوری.

 – درآمد.

در مراحل ابتدایی تجارت الکترونیک شما، یک نفر ممکن است بتواند به عنوان یک “مدیر کل” برای همه این نقش ها عمل کند. این شخص ممکن است عنوان شغلی “مدیر تجارت الکترونیک” یا “رئیس مدیریت درآمد” را داشته باشد. 

با گذشت زمان، با گسترش کارکردهای تجاری، باید انتظار داشته باشید که افراد متخصص بیشتری را استخدام کنید.

این فرد باید از نزدیک با تیمی که بر عملیات فیزیکی کسب و کار شما نظارت دارد کار کند تا از تجربه برند منسجم و یکپارچه اطمینان حاصل کند.

یک استراتژی بازاریابی با تاثیر بالا بسازید

می توانید فروش آنلاین جواهرات خود را به عنوان پایگاه اصلی برند جواهرات خود در نظر بگیرید. مقصدی برای بازدید مخاطبان است. همانند مکان‌های دیدنی در دنیای فیزیکی، باید به خریداران کمک کنید تا راه خود را به آنچه ارائه می‌دهید پیدا کنند. این فرآیند شامل ایجاد یک حضور آنلاین است که چندین پلتفرم را در بر می گیرد. 

در زبان بازاریابی، بیان برند شما از طریق حضور آنلاین آن، «استراتژی بازاریابی همه‌کانالی» نامیده می‌شود. فراتر از فرستادن افراد به ویترین فروشگاه آنلاین شما، حضور آنلاین شما می تواند به شما در جمع آوری داده های شخصی کمک کند تا تجربه برند مورد نظر، مرتبط و لذت بخش تر را ایجاد کنید.

در اینجا یک الگو وجود دارد که شما را در روند ایجاد یک حضور آنلاین معنادار راهنمایی می کند:

 ۱- ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی.

حضور در اینستاگرام برای جواهرات فروشی شما ضروری است. پلتفرم های دیگری که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از فیس بوک، توییتر، تیک تاک و یوتیوب.

نیازی نیست در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید. در عوض، چند مورد را انتخاب کنید – هر کدام را در یک زمان بسازید.

یکی از مثال‌هایی که باید در نظر گرفت فید اینستاگرام Icing on the Ring است که شامل عکاسی مفید از محصول می‌شود. مخاطبان می توانند به راحتی اقلامی را که Icing on the Ring می فروشد کشف کنند و درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این برند از ترکیبی از تصاویر ثابت و ویدیوهای پویا برای ایجاد یک تجربه جذاب استفاده می کند.

Icing on the Ring همچنین مشتریان خود را تشویق می کند تا عکس های خود را با استفاده از هشتگ #icingonthering به اشتراک بگذارند. 

مشتریان همچنین می توانند با ارسال عکس اصلی از طریق فرمی در وب سایت تجارت الکترونیک در کمپین های رسانه های اجتماعی Icing on the Ring شرکت کنند.

 ۲ – انگیزه های وفاداری ایجاد کنید.

جواهرات اغلب یک خرید بسیار مورد توجه است، به این معنی که مردم با دقت به آنچه می خرند فکر می کنند. به خصوص اگر نام تجاری شما یک خرده فروش جواهرات خوب باشد، ممکن است چندین ماه جستجو طول بکشد تا خریدار آماده خرید شود.

با توجه به اینکه جواهرات خریدی با توجه بالا است، خریداران ممکن است تمایل داشته باشند قیمت ها و اقلام را در برندهای مختلف مقایسه کنند. یک برنامه پاداش یا وفاداری انگیزه ای برای مردم ایجاد می کند تا خریدهای خود را با شرکت شما انجام دهند.

 ۳ – یک خبرنامه راه اندازی کنید.

گاهی اوقات، مردم آماده تعامل با برند شما به گونه ای نیستند که منجر به یک نتیجه معاملاتی شود. در این لحظات، یک خبرنامه ایمیلی یک کانال بازاریابی ارزشمند برای علاقه مند کردن خریداران به برند و محصولات جواهرات شما است.

خواندن یک خبرنامه موفق فراتر از فروش محصولات شما، سرگرم کننده خواهد بود. به همین دلیل، ارائه یک ارزش پیشنهادی واضح برای اشتراک مهم است. 

 ۴ – یک استراتژی بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ایجاد کنید.

بازاریابی محتوا تمرین ایجاد آموزش برند در قالب مقاله، فیلم و تصویر است. این یک استراتژی مؤثر در دنیای رسانه محور امروزی است که در آن مردم قبل از خرید در مورد موارد تحقیق می کنند. همراه با بازاریابی محتوا، بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) نیز انجام می شود، که عملی برای نمایش محتوا در گوگل بر اساس کلمات کلیدی است. 

برای موفقیت در سئو، تیم بازاریابی شما باید کلمات کلیدی مرتبط با برند شما را شناسایی کند و بر این اساس محتوا را توسعه دهد.

یک نمونه استراتژی محتوایی برای بررسی، مرکز آموزشی Icing on the Ring است که به مخاطبان امکان می دهد درباره خرید جواهرات اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال، نگاهی به مقاله زیر بیندازید ، که شیوه‌های منبع‌یابی اخلاقی Icing on the Ring را توضیح می‌دهد.

اولویت بندی بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی قابل اندازه گیری بسیار مهم است. به عنوان مثال، می توانید پیگیری کنید که آیا خریدار قبل از خرید با محتوا درگیر شده است یا خیر.

  1. ایجاد کمپین های تبلیغاتی رسانه ای پولی برای افزایش آگاهی و افزایش فروش.

با حضور یک برند تثبیت شده، برند جواهرات شما در موقعیت مناسبی قرار می گیرد تا با استفاده از تبلیغات رسانه ای پولی به موفقیت دست یابد. ایده شرکت در اکوسیستم تبلیغات دیجیتال برای ایجاد آگاهی در مورد برند خود – و جذب مجدد مخاطبان از طریق فرآیند بررسی است. 

شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک (مالک اینستاگرام)، گوگل (مالک یوتیوب) و توییتر گزینه‌هایی را برای خرید نقاط تبلیغاتی ارائه می‌کنند. همچنین می‌توانید با انتشارات و بلوک‌ها تماس بگیرید تا ببینید آیا مکان‌هایی برای تبلیغات مستقیم وجود دارد یا خیر.

به خاطر داشته باشید که محصولات تبلیغاتی مختلفی برای انواع مختلف کسب و کار موجود است. به عنوان یک برند جواهرات، برای تضمین بیشترین تأثیر سرمایه گذاری رسانه ای پرداختی شما، مهم است که مطمئن شوید راه حل های تبلیغاتی را انتخاب می کنید که از اهداف درآمدی شما پشتیبانی می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رسانه پولی، به این تفکیک مقاله جامع و کامل نگاهی بیندازید . 

 ۶ – برای ایجاد آگاهی و اعتماد از برند، با تأثیرگذاران کار کنید. 

اینفلوئنسر کسی است که در رسانه های اجتماعی حضور دارد و توانایی متقاعد کردن مردم را برای خرید دارد. اینفلوئنسرها به عنوان منابع قابل اعتماد اطلاعات از درجه بالایی از اقتدار برخوردار هستند.

پاریس توضیح می‌دهد : «چه عکس‌های بداخلاق، بررسی‌های ویدیویی گستاخانه، وبلاگ‌های پرپیچ و خم، یا داستان‌های مبهم که به زودی ناپدید می‌شوند، ارزش محتوای مورد بحث از اقتدار درک شده – و مهم‌تر از همه، اصالت – از سازنده آن ناشی می‌شود. Marineau for Wired

اینفلوئنسرها پذیرای همکاری با برندها برای تبلیغ محصول خود هستند. اما به خاطر داشته باشید که کمپین‌ها باید بیشتر از فروش انجام دهند – مشارکت قوی بین تأثیرگذاران و برندها بر اساس همسویی ارزش‌ها ایجاد می‌شود.

BigCommerce اخیراً راهنمای ایجاد یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار قدرتمند را منتشر کرده است که می توانید آن را در اینجا بررسی کنید .

 ۷ – با فروشندگان و شرکای توزیع همکاری کنید.

این تکنیک برای هر برندی مناسب نیست. اما اگر محصولات خود را تولید می کنید، ممکن است در کار با خرده فروشان شریک برای فروش محصولات خود از طرف فروشگاه خود موفق شوید.

نمونه ای برای مدل سازی Lisi Lerch است که محصولاتش هم در وب سایت برند و هم در پلتفرم های خرده فروشی مانند QVC ظاهر می شوند.

این نوع رابطه توزیع یک راه ارزشمند برای لیسی لرچ برای افزایش آگاهی از برند است. QVC پلتفرمی است که خریداران می توانند Lisi Lerch را به عنوان یک طراح کشف کنند. این فرآیند کشف یک قیف از خریداران به وب‌سایت تجارت الکترونیک Lisi Lerch ایجاد می‌کند. نام برند نیز قابل تشخیص تر می شود.

روابط توزیع و فروش، مسیرهای قدرتمندی برای ایجاد آگاهی از برند هستند. مهم است که شرکا را با دقت انتخاب کنید. با این حال، و مطمئن شوید که شرکت شما فضای کافی برای دستیابی به حاشیه سود سالم در فروش دارد. 

همچنین ایده خوبی است که از وکیلی استفاده کنید که بتواند در مورد مسائل مربوط به حقوق استفاده برای تصاویر محصول و ارتباطات برند مشاوره دهد. شرایط و ضوابط بخش مهمی از برنامه استراتژیک شما خواهد بود.

 ۸ – نظرات را در بازاریابی خود بگنجانید.

توصیفات و بررسی محصول اجزای مهم موتور بازاریابی جواهرات شما هستند. به عنوان انسان، ما به طور طبیعی تمایل داریم به همسالان خود برای بینش اعتماد کنیم.

در یک مطالعه، محققان دریافتند که با توجه به دو محصول مشابه، مردم بیشتر احتمال دارد محصولی را بخرند که نقدهای بیشتری داشته باشد – حتی زمانی که گزینه ای که کمتر مورد بررسی قرار گرفته کیفیت بالاتری داشته باشد.

برای خریدی با ملاحظات بالا مانند جواهرات، بررسی‌ها می‌توانند خریداران را با احساس اعتماد تقویت کنند. بررسی‌ها یکی از آموزنده‌ترین راه‌هایی است که به ما کمک می‌کند مطمئن شویم که از چیزی که می‌خریم خوشحال خواهیم بود.

بررسی ها می توانند بخشی از بازاریابی شما به روش های مختلف باشند:

 – در وب سایت شما برجسته شده است.

 – بخشی از کمپین هشتگ رسانه های اجتماعی.

 – در کپی آگهی گنجانده شده است.

 – در راهنمای خرید گنجانده شده است.

 – در یک کمپین بازاریابی ایمیلی برجسته شده است.

تاثیرگذارترین بررسی ها شامل داستان های معناداری است که قابل ربط و تسکین آن لذت بخش است. نقش برند کمک به تسهیل بحث همتا به همتا است

کلام پایانی

صنعت طلا و جواهر آنلاین در حال رونق است و فضای زیادی برای تازه واردان و شرکت های تاسیس شده وجود دارد. می توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را به عنوان یک مرکز مرکزی برای برند خود در نظر بگیرید تا مخاطبان را مغناطیسی کنید و با خریداران اعتماد کنید.

فروش آنلاین جواهرات مستلزم ایجاد تعادل بین فناوری، استراتژی بازاریابی و عملیات انسانی است. شما می توانید یک ویترین دیجیتال را به عنوان یک فضای مجازی در نظر بگیرید که در آن مردم را دور هم جمع می کنید . درست همانطور که در دنیای واقعی انجام می دهید.

فناوری و فرآیندهای مناسب به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مردم از تجربه‌شان با برند شما لذت می‌برند و برای طولانی‌مدت درگیر می‌شوند. 

هر کاری که انجام می دهید، در ساخت فونداسیون خود کوتاهی نکنید. آینده دیجیتالی شرکت شما با اولین قدمی که برمی دارید آغاز می شود.

پس همین العان به فکر فروش آنلاین جواهرات باشید.

نوشته شده توسط سئودانان

برای اطلاعات بیشتر به صفحان زیر نگاهی بیاندازید.

سئو چیست

سئو سایت

سئو وردپرس

آموزش سئو

سئو محتوا

سئودانان وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *