بهترین شرکت خدمات سئو
چگونه بهترین شرکت خدمات سئو را انتخاب کنیم؟
نحوه انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو را در ۱۱ مرحله بی دردسر در زیر بیاموزید.
۱ – یک پلن ایجاد کنید
اگر می خواهید با یک شرکت سئو قابل اعتماد و محترم شریک شوید، بسیار مهم است که کسب و کار شما یک پلن ایجاد کند. به همین دلیل – قبل از تماس با هر آژانس سئو باید با تیم بازاریابی خود و تصمیم گیرندگان شرکت برای ایجاد یک دستور کار بازاریابی ملاقات کنید.
چند نکته در دستور کار شما باید شامل شود:
. اهداف: مهمترین ویژگی برنامه بازی شما، اهداف شما به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید با سئو انجام دهید چه افزایش ثبت نام برای یک سرویس آزمایشی رایگان یا افزایش فروش یک محصول جدید. مطمئن شوید که اهداف نیز ایجاد می کنید، یا اهداف مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و مبتنی بر زمان.
. بودجه: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب یک شرکت سئو، بودجه شما است. قبل از اینکه تیم شما بر روی عدد خاصی به توافق برسد، در مورد میانگین هزینه خدمات سئو تحقیق کنید . به خاطر داشته باشید که با سئو، شما اغلب چیزی را که برای آن پرداخت می کنید به دست می آورید . به آژانس هایی با خدمات به اصطلاح «ارزان» بسنده نکنید. آنها در دراز مدت برای شرکت شما هزینه بیشتری خواهند داشت.
. خدمات: نوع خدمات سئوی کسب و کار شما نیز بر بودجه و برنامه کلی بازی شما تأثیر می گذارد. برای مثال، اگر کسبوکاری هستید که در سطح محلی و ملی فعالیت میکنید، میتوانید روی یک طرح سئو استاندارد و محلی سرمایهگذاری کنید . همچنین ممکن است بخواهید طرحی تهاجمی تر داشته باشید که هزینه بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.
. مدت زمان: بودجه شما و همچنین خدمات مورد نیاز، بر مدت زمان خدمات سئوی شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که باید در نظر بگیرید که بودجه شما چقدر طول می کشد . به خاطر داشته باشید، سئو یک استراتژی مداوم است و چند ماه طول می کشد تا نتایج را ارائه دهد. به همین دلیل، اگر می خواهید نتایج خود را به حداکثر برسانید، برنامه ریزی کنید تا بیش از 12 ماه با یک آژانس سئو همکاری کنید.
. آژانس: یکی از عواملی که بسیاری از کسب و کارها هنگام انتخاب یک شرکت سئو نادیده می گیرند، انواع نمایندگی های موجود است. در حالی که برخی خدمات اولیه سئو را ارائه می دهند، برخی دیگر مجموعه ای از خدمات یکپارچه را ارائه می دهند ، اینها شرکت های سئوی کامل هستند، مانند WebFX. با یک آژانس خدمات کامل شریک شوید و میتوانید تمام خدمات سئوی خود را مانند کپینویسی سئو برون سپاری کنید و از افت زمان مدیریت این خدمات در داخل خودداری کنید.
در بیشتر موارد، برنامه بازی شما دستخوش تغییرات متعددی می شود. با یادگیری بیشتر در مورد سئو، از قیمت آن گرفته تا خدمات آن، برنامه بازاریابی دیجیتال بهتری خواهید ساخت . با این حال، ضروری است که هنگام جستجوی یک شرکت سئو، اولین قدم خود را بردارید.
۲ – در مورد خدمات سئو تحقیق کنید
هنگامی که یک پیش نویس اولیه از برنامه بازی شرکت خود تهیه کردید، به تحقیقات عمیق در مورد خدماتی که کسب و کار شما می خواهد یا نیاز دارد، بروید. این مرحله مهم است، زیرا همه آژانس ها خدمات سئو یکسانی ارائه نمی دهند.
چهار سرویس اصلی که برای سئو پیدا خواهید کرد عبارتند از:
۰ سئوی استاندارد: برای اکثر مشاغل، یک سرویس سئو استاندارد کافی است. مانند خدمات سئوی زیر، روی افزایش دید آنلاین شما برای اعضای مخاطب هدف شما تمرکز دارد. این بهبود دید آنلاین می تواند منجر به سرنخ ها و تراکنش های بیشتر شود که به رشد شرکت شما کمک می کند.
۰ سئوی محلی: با سئوی محلی، شما بر روی بهبود دید آنلاین خود برای مصرف کنندگان در منطقه خود تمرکز می کنید. اگر یک رستوران، فروشگاه خردهفروشی یا هر تجارت دیگری هستید که معاملات درون فروشگاهی انجام میدهد، میخواهید به سئوی محلی نگاه کنید. این می تواند منجر به افزایش عظیم درآمد شود، زیرا 80 درصد جستجوهای محلی است.
. سئوی سازمانی: برای کسب و کارهایی که دارای استراتژی سئو هستند، سئوی سازمانی را انتخاب کنید. تمرکز آن بر افزایش دید آنلاین شما برای کلمات کلیدی سخت تر و رقابتی تر است. این به شرکت شما کمک می کند تا در یک بازار اشباع شده برجسته شود، که می تواند به کسب و کار شما فشار لازم را برای افزایش سهم بازار خود بدهد.
. سئوی فروشگاهی: ظهور خردهفروشی آنلاین سئوی تجارت الکترونیک را ایجاد کرد که بر روی بهینهسازی دید آنلاین شما برای مشتریانی که آماده خرید محصول هستند تمرکز دارد. این رویکرد برنده های بزرگی را برای کسب و کار شما ایجاد می کند و در نتیجه خریدهای بیشتر و درآمد بیشتری برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما به همراه دارد.
اگر مطمئن نیستید که کدام سرویس سئو برای کسب و کار شما مناسب است، این قابل درک است. آنچه مهم است این است که شما از این خدمات مختلف و آنچه مستلزم آن است آگاه هستید . زمانی که بعداً با آژانسها مشورت کنید، اطلاعات زمینهای در اختیار شما قرار میدهد.
۳ – بررسی قیمت سئو
اکنون که یک ایده کلی از خدمات سئو که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد دارید، به میانگین قیمت این خدمات بهینه سازی نگاه کنید . در اغلب موارد آژانس ها بسته های مختلفی را برای خدمات سئو ارائه می دهند که بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود.
هنگام تحقیق در مورد میانگین هزینه خدمات سئو، متوجه خواهید شد که اکثر شرکت ها قیمت های خود را منتشر نمی کنند. این حرکت باعث کار بیشتر برای تیم شما می شود، زیرا برای درخواست قیمت باید با آژانس تماس بگیرید و همچنین اطلاعات کافی در مورد کسب و کار خود ارائه دهید.
به همین دلیل، هنگام انتخاب یک شرکت سئو، باید تلاش های تحقیقاتی خود را بر روی شرکت هایی متمرکز کنید که قیمت های خود را به صورت آنلاین منتشر می کنند. این کار باعث صرفه جویی در وقت تیم شما می شود و اطمینان حاصل می کند که لیست کوتاه شرکت های سئو خدماتی متناسب با بودجه شما ارائه می دهد.
برای قیمت سئو اینگلیسی همچنین میتوانید از طریق وبسایتهای صنعتی معتبر مانند Search Engine Land یا Ahrefs اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سئو پیدا کنید . این وب سایت ها هر سال در مورد میانگین هزینه سئو تحقیق می کنند و سپس یافته های خود را با خوانندگان به اشتراک می گذارند.
ارزش بازدید از این وب سایت ها را دارد و در عین حال بودجه بازاریابی اولیه خود را برای سئو نیز توسعه می دهید. آنها می توانند داده های مشخصی را برای ارائه به تصمیم گیرندگان شرکت در اختیار شما قرار دهند، به علاوه به تیم شما کمک کنند تا بودجه ای هوشمندانه برای سئو ایجاد کند.
۴ – توصیه هایی بخواهید
در حالی که میتوانید آژانسهای سئو مختلفی را از طریق جستجو کشف کنید، یکی از بهترین راهها برای یافتن یک مورد اعتماد، چت کردن با افراد در شبکه حرفهایتان است. خواه صاحب کسب و کار همسایه باشد یا کسب و کاری که مراقبت از ساختمان شرکت شما را انجام می دهد.
چند نمونه از افرادی که می توانید برای توصیه های آژانس سئو بخواهید عبارتند از:
– دوستان در شبکه شخصی و حرفه ای شما
– شرکت های غیر رقابتی در صنعت شما
– ارائه دهندگان خدمات در شبکه حرفه ای شما
. نتایج: وقتی روی سئو سرمایه گذاری می کنید، به دنبال نتایجی هستید که به هدف شما دست پیدا می کند. به همین دلیل است که شما می خواهید ببینید که چگونه آژانس های سئو موفقیت خود را اندازه گیری می کنند. یک شرکت سئو را انتخاب کنید که بر معیارهای مهم برای کسب و کار شما تمرکز کند، مانند افزایش بارگیری برای یک آزمایش رایگان، در مقابل معیارهای بیهوده .
ارزش تبلیغات دهان به دهان در یافتن و انتخاب یک شرکت سئو بسیار زیاد است. این یک تایید مستقیم است که این آژانس نه تنها سئو را میداند، بلکه میداند چگونه یک تجربه مثبت و با نتایج را به مشتریان خود ارائه دهد.
توصیههای دوستان، همکاران و شرکا نیز میتواند کسبوکار شما را از آژانسهای سئوی نه چندان درخشان راهنمایی کند. اینها میتوانند شامل آژانسهایی باشند که از روشهای سئو کلاه سیاه استفاده میکنند، اما اغلب شامل شرکتهایی میشوند که به جای حفظ مشتریان فعلی، بیشتر بر جذب مشتریان جدید تمرکز میکنند.
در بیشتر موارد، این نوع آژانس های سئو دارای یک تیم فروش گسترده و یک تیم بازاریابی کوچک هستند.
به همین دلیل بسیار مهم است که شما و تیمتان با آنها تماس بگیرید و توصیه هایی را بخواهید.
۵ – لیستی از شرکت های سئو تهیه کنید
هنگامی که لیستی از توصیه ها را از شبکه شخصی و حرفه ای خود تهیه کردید، شما و تیمتان می توانید شروع به تحقیق در مورد گزینه های اضافی کنید. می توانید از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کنید و همچنین توصیه های کارشناسان صنعت را مرور کنید
برای سادهسازی فهرست شرکتهای سئو و همچنین آمادهسازی برای مراحل آتی در انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو، یک سند Excel ایجاد کنید. در اینجا، میتوانید نام آژانسهایی را که در نظر دارید، به اضافه اطلاعات زیر فهرست کنید:
– تجربه
– خدمات
– قیمت
– گواهینامه ها
– میانگین امتیاز بررسی
– مدت قرارداد
همانطور که آژانس های سئو را به صورت آنلاین جستجو می کنید، به خاطر داشته باشید که آژانس های رتبه برتر برای نتایج جستجو همیشه بهترین نیستند. در حالی که آنها می توانند رتبه اول را برای یک نتیجه جستجو کسب کنند، همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که مشتریان کم دارند.
با توجه به صنعت، کلمات کلیدی مرتبط با شرکت ها یا خدمات سئو اغلب دارای سطح رقابت بالایی هستند. این بدان معناست که برای ایجاد محتوایی که در صفحه اول نتایج جستجو برای آن کلمه کلیدی ظاهر می شود، به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.
البته شایان ذکر است که همیشه اینطور نیست. بسیاری از آژانس های سئو موفق می توانند برای کلمات کلیدی رقابتی رتبه بندی کنند. به همین دلیل است که شما باید به دنبال شواهدی مانند شهادت نامه ها و مطالعات موردی باشید تا تأیید کنید که آنها نتایج را به مشتریان خود ارائه می دهند.
در مرحله بعد می توانید این تحقیق را شروع کنید.
۶ – بررسی ها و توصیفات مشتری را بخوانید
با بررسی، و همچنین توصیفات مشتری ، بینش فوری در مورد نقاط ضعف و قوت یک آژانس دریافت می کنید. این بازخورد صادقانه از مشتریان گذشته و فعلی همچنین می تواند به کسب و کار شما نسبت به عادات نمایندگی هشدار دهد که آنها را به بهترین انتخاب برای شرکت شما تبدیل نمی کند.
به عنوان مثال، اگر سازنده ای هستید که محصول جدیدی را در چند ماه آینده عرضه می کند، یک آژانس سئو می خواهید که بتواند در این مهلت ارائه دهد. اگر آنها مستعد تاخیر و از دست دادن موعد مقرر هستند، بعید است که بتوانید با عرضه این محصول به آنها اعتماد کنید.
هنگام مرور نظرات و توصیفات مشتریان، ضروری است که فراتر از وب سایت آژانس بروید. شما همچنین می خواهید ببینید مشتریان گذشته و فعلی در رسانه های اجتماعی و همچنین سایت های دیگر چه می گویند. به این ترتیب، دیدگاهی بی طرفانه در مورد این شرکت ها به دست می آورید.
با مرور نمونه کارها و مطالعات موردی آژانس های سئو که در نظر دارید، فهرست خود را محدودتر کنید. در بیشتر موارد، آژانسها نمونههایی از کارهای گذشته خود را در وبسایت خود قرار میدهند .اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن نداشته باشند، اغلب نشانهای از این است که آنها یک شرکت جدید یا کمتر از ستاره هستند.
همانطور که این مطالعات موردی و نمونه کارها را مطالعه می کنید، به دنبال ویژگی های زیر باشید:
. صنعت: در بیشتر موارد، شما می خواهید که نمونه کارها یک آژانس دارای مجموعه ای متنوع از نمونه ها از چندین صنعت مختلف باشد – مگر اینکه آنها یک آژانس تخصصی سئو باشند. با مثال های مختلف، تطبیق پذیری و تجربه آژانس و همچنین آنچه را که آنها می توانند برای شرکت و بخش شما بیاورند را نشان می دهد.
. رویکرد: بررسی ها، و همچنین نمونه کارها، می توانند بینشی در مورد نحوه رویکرد یک آژانس سئو به کار خود ارائه دهند. اگر میخواهید بهترین شرکت خدمات سئو را برای کسبوکار خود انتخاب کنید، میخواهید شرکتهایی را بیابید که بر رویکرد مشارکتی تمرکز دارند، که نمونه کارها و مطالعات موردی آنها اغلب بر آن تأکید میکنند.
۸ – اطلاعات ها را پیدا و فهرست کنید
همانطور که اطلاعات بیشتری در مورد لیست آژانس های سئو خود جمع آوری می کنید، به احتمال زیاد در حال کشف نقاط فروش منحصر به فرد (اطلاعات) هر آژانس هستید. ضروری است که سند اکسل خود را با این اطلاعات ها به روز کنید، زیرا آنها می توانند به تیم شما کمک کنند تا انتخاب های شما را محدود کرده و تصمیم بگیرند.
آنها از فناوری بازاریابی نوآورانه استفاده می کنند: در بازاریابی دیجیتال، داده ها بسیار ارزشمند هستند. به همین دلیل ارزش بررسی نوع فناوری که یک آژانس سئو از آن استفاده می کند را دارد. در برخی موارد، شرکتها فناوری داخلی را توسعه میدهند.چند نمونه از برخی از اطلاعات هایی که می خواهید در یک آژانس سئو می خواهید عبارتند از:
آنها رویکرد عملی دارند: اطلاعات دیگر زمانی است که یک شرکت سئو بر روی رویکرد عملی به کسب و کار و استراتژی سئو شما تمرکز می کند. به عنوان مثال، آنها به شما یک مدیر حساب اختصاصی ارائه می دهند، بنابراین شما یک نقطه تماس ثابت خواهید داشت. با اتخاذ این رویکرد، این شرکت ها می توانند به توسعه تیم بازاریابی شما تبدیل شوند.
آنها نتایج قابل اندازه گیری ارائه می دهند: شما به دنبال این بودید که چگونه یک آژانس نتایج خود را هنگام مرور نمونه کارها اندازه گیری می کند، اما این یک نقطه فروش منحصر به فرد است .و نشانه آژانسی است که برای مشتریان و اهداف آنها ارزش قائل است. همچنین بررسی نحوه ارائه این نتایج به مشتریان توسط آژانس بسیار مهم است. به عنوان مثال، آیا آنها دسترسی کامل به داده های کمپین خود را 24/7 در اختیار شما قرار می دهند؟
-
۹ – برای مشاوره برنامه ریزی کنید
در این مرحله، شما باید فهرست کوتاهی از آژانس های سئو بالقوه برای کسب و کار خود داشته باشید. نامزدهای بالقوه خود را با تیم خود بررسی کنید و سپس با این آژانس ها تماس بگیرید تا قیمت سئوی سفارشی را دریافت کنید.
در بیشتر موارد، زمانی را برای ملاقات با یکی از نمایندگان شرکت ترتیب می دهید.
به این جلسه به عنوان یک مصاحبه دو طرفه نگاه کنید. شما می خواهید ارزیابی کنید که آیا این آژانس برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، و همچنین آیا آنها آژانسی هستند که می توانید به آن اعتماد کنید.
چند نمونه سوال برای پرسیدن ، عبارتند از:
– با چند مشتری در صنعت ما کار می کنید؟
– وقتی یک استراتژی سئو کار نمی کند، چگونه پاسخ می دهید؟
– تیم بازاریابی اینترنتی شما در مقایسه با تیم فروش شما چقدر بزرگ است؟
– چه مقدار از زمان تیم داخلی ما نیاز دارید؟
– مشتریان چقدر با شما می مانند؟
– آیا مرجعی دارید که بتوانیم با آنها صحبت کنیم؟
همچنین باید انتظار داشته باشید که آژانس سوالاتی از شرکت شما بپرسد، از جمله:
اهداف شما چه هستند؟
مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
از چه کانال های بازاریابی استفاده می کنید؟
اطلاعات شما چیست؟
مخاطب هدف شما چگونه شما را پیدا می کند؟
در طول جلسه خود، باید احساس کنید که آژانس به تجارت شما علاقه دارد. آنها باید علاقه فعالی به کسب و کار، محصولات و اهداف شما داشته باشند . که نشان می دهد آنها بر روی یک رویکرد شخصی سازی شده تمرکز می کنند و نه یک روش ساده.
۱۰ – یک ممیزی سئو دریافت کنید
وقتی صحبت از نحوه انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو میشود، گوگل درخواست ممیزی جستجو را توصیه میکند. در حالی که میتوانید از طریق انواع ابزارهای جستجوگر سئو ، یک مورد رایگان دریافت کنید ، یک ممیزی جامع توسط یک تیم میتواند بینشی در مورد آنچه آژانس میتواند برای شما انجام دهد را به شما ارائه دهد.
به عنوان مثال، آژانس سئو می تواند از ممیزی خود برای برجسته کردن برخی از توصیه هایی که به عنوان ارائه دهنده سئو شما می کند استفاده کند. ممیزی فنی و جستجو نیز می تواند دانش آژانس را از بهترین شیوه های سئو نشان دهد.
– آنها چندین دهه تجربه ارائه می دهند: در آژانس بازاریابی دیجیتال، تعداد زیادی شرکت جوان وجود دارد، اما بهترین شرکت ها آنهایی هستند که چندین دهه تجربه دارند. تجربه آنها نشان میدهد که آنها با بهروزرسانیهای الگوریتم موتورهای جستجو سازگار شدهاند، و همچنین خدمات سطح بالایی را برای سالها به مشتریان ارائه کردهاند – در غیر این صورت، آنها دوام نمیآوردند.
-توجه به این نکته ضروری است که اکثر آژانس ها ممیزی فنی و جستجو را به صورت رایگان ارائه نمی کنند .اگرچه آنها اغلب برخی از صفحات وب شما را هنگام جمع آوری یک قیمت سفارشی برای تجارت شما بررسی می کنند. در نتیجه، باید فهرست نامزدهای خود را به تعداد معدودی محدود کنید.
پس از مشاوره، باید یک ایده کلی از آژانس هایی که بیشتر دوست دارید داشته باشید. برای بحث در مورد انجام ممیزی فنی و جستجو و همچنین زمان مورد انتظار برای انجام ممیزی با آنها تماس بگیرید.
هنگامی که ممیزی فنی و جستجوی خود را دریافت می کنید، باید به چند نکته توجه کنید:
۱ – فهرست مستندی از مسائل
۲ – یک لیست اولویت بندی شده از توصیه ها
۳ – یک طرح اجرایی برای توصیه ها
ضروری است که آژانس سئو توصیه های خود را با شواهدی از گوگل و همچنین سایر موتورهای جستجو پشتیبانی کند. این شواهد باید از وبسایت گوگل برای پشتیبانی از این که اینها بهترین توصیههای عملی هستند ارائه شوند.
۱۱ – اکنون تصمیم بگیرید
اکنون، پس از تحقیق و بررسی شرکتهای متعدد سئو، نوبت به انتخاب خود رسیده است. زمانی را برای ملاقات با تیم خود اختصاص دهید و تمام اطلاعاتی را که در چند ماه گذشته جمع آوری کرده اید، مانند قیمت ها، بررسی ها و گزارش های حسابرسی، مرور کنید.
اگر برای انتخاب آژانس مشکل دارید، سؤالات زیر را در نظر بگیرید:
با پاسخ به این سوالات و همچنین بررسی تمام اسناد و مدارک خود در مورد این آژانس ها، باید اطلاعات کافی برای تصمیم گیری آگاهانه و آگاهانه داشته باشید که شما را با یکی از بهترین آژانس های سئو در صنعت شریک کند.
بهترین شرکت خدمات سئو را برای کسب و کار خود انتخاب کنید
سئودانان با بیش از چندین سال تجربه ، یکی از بهترین شرکت های خدمات سئو است.
اگر خواهان مشاوره سئو بیشتر، درخواستها و تماسهای بیشتر هستید، میتوانید به شماره ۰۹۱۹۰۹۷۲۵۶۶ با ما تماس بگیرید تا درباره یک استراتژی مبتنی بر نتایج برای کسبوکارتان بحث کنیم.