خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی را  باید انجام بدهید برای سایتتان اگر اجناسی برای فروش دارید،زیرا حتی در خواب هم مییتوانید پول در بی آورید.

آنچه در این مقاله می خوانید.

یکی از خدمات سئو سئودانان سئو سایت فروشگاهی است.، برای دریافت از خدمات سئو  با ما تماس بگیرید.

اگر محصولاتی را خرده‌فروشی می‌کنید و می‌خواهید به گسترده‌ترین مخاطبان ممکن دسترسی پیدا کنید، داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی سئو و بهینه‌شده الزامی است.

چرا خوب سئو سایت فروشگاهی؟

یک وب سایت فروشگاهی عالی به شما کمک می کند تا اصول اولیه مشتریان خود را درک کنید، به عنوان مثال، جمعیت شناسی مانند مکان، گروه های سنی، و نحوه یافتن شما.

با استفاده از ردیابی، سپس می توانید از اطلاعات بازدیدکنندگان خود برای تجزیه و تحلیل رفتار استفاده کنید تا حتی بهتر با آنها آشنا شوید.

اگرچه یک وب سایت فروشگاهی بیش از این کار می کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کجای کارها اشتباه است. به عنوان مثال، کدام منبع ترافیک کار نمی کند، کدام پیشنهاد جذاب نیست، و مسائل رها کردن سبد خرید و علل بالقوه آنها.

البته، دلیل واضح‌تری که می‌خواهید سایت خود را کاملاً بهینه کنید، رشد تجارت الکترونیک در سراسر جهان است. سال به سال، تجارت الکترونیک همچنان در حال رشد است و به نظر می رسد این الگو ادامه خواهد داشت .

اگر قبلا آنلاین هستید، عالی است. با این حال، اگر اقدامات پیشگیرانه ای برای افزایش دید انجام ندهید، این خطر را دارید که برای مشتریان بالقوه و سرنخ های جدید نامرئی بمانید.

چطوری این کار را انجام میدهی؟ به اندازه کافی ساده است: با سئو سایت فروشگاهی؟

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

سئو سایت فروشگاهی یک استراتژی است که به خرده فروشان وب کمک می کند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. یک وب سایت خوب طراحی شده و بهینه شده با محتوای باکیفیت، رتبه بهتری در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد داشت و باعث افزایش دید فروشگاه شما و افزایش ترافیک می شود.

به عبارت دیگر، سئو برای تجارت الکترونیک و آنلاین بر بهینه سازی سایت شما متمرکز است، که به دست آوردن سرنخ و تبدیل آسان تر می شود.

با این حال، بر خلاف سئو برای وب سایت های متمرکز بر محتوا، سئو برای تجارت الکترونیک چیزی فراتر از افزودن کلمات کلیدی، نوشتن پست های وبلاگ و به دست آوردن لینک است. شما باید بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و به چه چیزی پاداش می دهند.

این بدان معناست که دانش کاری سئو برای تجارت الکترونیک، در نظر گرفتن دستورالعمل های گوگل ، تجزیه و تحلیل قصد خریدار و اجرای استراتژیک آن است.

بهترین روش های سئو سایت فروشگاهی

تجارت الکترونیک برای سئو یک زمینه پیچیده است، و با وجود میلیون ها سایت خرده فروشی آنلاین ، برجسته کردن سایت شما همیشه آسان نیست.

اگرچه ممکن است ایجاد رتبه بندی سئو چالش بزرگی به نظر برسد، می توانید با به کارگیری برخی از بهترین شیوه ها شروعی مثبت داشته باشید . با گذشت زمان، این شانس شما را برای دیده شدن و به دست آوردن مشتریان و مشتریان ارگانیک بیشتر افزایش می دهد.

برای افراد ناآشنا، بهترین روش ها برای سئو  سایت فروشگاهی چگونه است؟ خوب، شما می توانید با پرداختن به اصولی مانند:

جهت یابی

لینک های داخلی

اجتناب از بهم ریختگی

ایجاد محتوای منحصر به فرد

از جمله متن جایگزین برای تصاویر

با این حال، کارهای بسیار بیشتری می توانید انجام دهید. در زیر، فهرست سئوی ما را برای بهترین شیوه‌های سئو سایت فروشگاهی که امروز می‌توانید پیاده‌سازی کنید، بررسی کنید.

1. تحقیق کلمات کلیدی را به روش صحیح انجام دهید

راه های مختلفی برای بهینه سازی سایت فروشگاهی شما وجود دارد و هر رویکردی برای هر سایت یا محصولی مناسب نیست. با این حال، برخی از دستورالعمل ها برای هر خرده فروش آنلاین اعمال می شود، و یکی از آنها انجام درست تحقیق کلمات کلیدی است.

بله، شما مرتبط ترین و محبوب ترین کلمات کلیدی در صنعت خود را می خواهید، اما باید قصد خریدار را نیز درک کنید.

هدف کلمه کلیدی هدفی است که در پشت یک عبارت جستجو قرار دارد. شما می توانید با نگاه کردن به عبارات و اصطلاحات خاصی که افراد هنگام جستجوی یک مورد آنلاین استفاده می کنند، آن را شناسایی کنید.

دو نوع اصلی از هدف کلمه کلیدی وجود دارد که اغلب می بینید.

هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی

هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی در سئو برای توصیف نوع اطلاعاتی که جستجوگر به دنبال آن است استفاده می شود.

این نوع جستجوها معمولاً عبارتند از:

چگونه کارها:اینها جستجوهایی هستند که حاوی سؤالاتی مانند “چگونه می توانم؟”

خرید مستقیم:این شامل جستجوهایی با کلمات کلیدی مانند “خرید این” است.

جستارهای واقعی:وقتی جستجوگر جزئیات بیشتری در مورد یک موضوع می خواهد، از کلماتی مانند “واقعیت” و “اطلاعات” استفاده می کند.

هدف کلمه کلیدی تجاری

هدف کلمه کلیدی تجاری زمانی است که مردم به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در خرید کمک کند. این بدان معنی است که آنها می خواهند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و در سریع ترین زمان ممکن آن را خریداری کنند.

مصرف کنندگان معمولاً زمانی از اهداف کلمه کلیدی تجاری استفاده می کنند که بدانند چه می خواهند اما هنوز نمی دانند کجا آن را پیدا کنند. این را زمانی می بینید که در حال تایپ عبارات خاصی در گوگل هستید مانند «خرید دوربین دیجیتال» یا «پیدا کردن معاملات جدید لپ تاپ».

کاربران کلمات کلیدی تجاری معمولاً قصد خرید بیشتری دارند و کمتر احتمال دارد که اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات را جستجو کنند تا اینکه صرفاً جستجو کنند کجا آن را پیدا کنند.

تعیین هدف کلمه کلیدی

تصمیم گیری در مورد هدف کلیدواژه مصرف کنندگان چالش برانگیز به نظر می رسد، اما می توانید آن را برای خودتان آسان تر کنید. به عنوان مثال،( آموزش سئو) آن را به چند مرحله تقسیم می کند.

تجزیه و تحلیل موتور جستجوی گوگل :توجه ویژه ای به تبلیغات پولی، نتایج نمودار دانش و فهرست های ارگانیک داشته باشید.

به تبلیغات گوگل برای مقاصد تجاری نگاه کنید:دیدن قیمت پیشنهادی برای کلمات کلیدی، ایده رقابتی بودن کلمات کلیدی را به شما می دهد.

تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید:به دنبال محتوایی با نرخ پرش بالا باشید زیرا ممکن است به این معنی باشد که با هدف جستجوگر مطابقت ندارد.

همچنین می توانید از ابزارهای کلمات کلیدی مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید. موارد دیگری که می توانید امتحان کنید عبارتند از:

Ubersuggest,kwfinder و ….

به مردم پاسخ دهید

پاسخ عمومی یک ابزار عالی است. این به شما امکان می دهد کشف کنید که مردم در سراسر جهان در مورد چه چیزهایی کنجکاو هستند و از آن رنج می برند.

پاسخ عمومی نیز بصری است. فقط کلمه کلیدی خود را در صفحه اصلی وارد کنید تا دقیقا متوجه شوید که مردم چه می پرسند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا در هر زمان مشخص کنید کدام موضوعات محبوب‌تر هستند، که ممکن است به عنوان ابزار دیگری برای تحقیق کلمات کلیدی مفید باشد. با این حال، اگر راهنمایی بیشتری می‌خواهید، مجموعه‌ای از آموزش‌ها در دسترس است.

استفاده از آن رایگان است، اما می توانید برای ویژگی های بیشتر به حرفه ای ارتقا دهید. مثال زیر از “مولتی ویتامین” استفاده می کند.

نتایج تصویر دقیقی از نوع سوالاتی که افراد می پرسند ارائه می دهد و ایده بهتری از قصد ارائه می دهد.

2. بهینه سازی صفحات محصول برای بهبود رتبه

اگر می خواهید مشتریان جدیدی را جذب و به دست آورید، به بهینه سازی کاربر در صفحه خود نگاه کنید این مهم است زیرا به سایت شما رتبه بالاتری می‌دهد ، یعنی جریان‌های تازه‌ای از ترافیک ارگانیک و تبدیل‌های بیشتر.

هر بخش از سایت تجارت الکترونیک شما نیاز به بهینه سازی ندارد، بنابراین در این بخش، بیایید روی مواردی تمرکز کنیم که برای خرده فروشان آنلاین بیشترین اهمیت را دارند: توضیحات محصول، تصاویر و نظرات.

توضیحات محصول خود را بهینه کنید

یک صفحه محصول جالب است زیرا دارای بسیاری از ویژگی های مختلف است که همه نیاز به توجه دارند. شما همچنین می خواهید چند چیز را از صفحه متمایز کنید تا تعامل بازدیدکنندگان را جلب کنید و آنها را وادار به کلیک کردن کنید.

برای شروع بهینه سازی صفحات محصول تجارت الکترونیک خود، باید سه جنبه کلیدی را در نظر داشته باشید:

مهمترین چیزها در صفحه چیست؟

چگونه می توانید دید و تاثیر را با این عناصر به حداکثر برسانید؟

چگونه می توانید از این اطلاعات برای بهبود اثربخشی توضیحات محصول خود استفاده کنید؟

اکنون، شروع کنید به اینکه چه کاری می توانید انجام دهید تا تأثیر توضیحات محصول خود را به حداکثر برسانید. این می تواند مواردی از این قبیل باشد.

افزودن تصاویر متعدد، با کیفیت بالا و منحصر به فرد

از جمله کلمات کلیدی

از جمله توضیحات مفصل و غنی از کلمات کلیدی

افزودن فراخوان به اقدام (CTA)

از جمله توصیفات

تصاویر خود را بهینه کنید

یکی از حوزه‌هایی که گاهی اوقات از سئو برای تجارت الکترونیک نادیده گرفته می‌شود، تصاویر است. عکس ها روشی عالی برای انتقال پیام و جلب نظر مخاطب هستند. با این حال، آنها همچنین می توانند حواس مردم را از پیامی که می خواهید منتقل کنید منحرف کنند، بنابراین مراقب باشید که از تصاویر زیاد استفاده نکنید و توضیحات خود را شلوغ نکنید.

اگرچه تصاویر باکیفیت برای نشان دادن کالاهای شما در بهترین حالت حیاتی هستند، اما چیزهای بیشتری در این مورد وجود دارد. بهینه سازی تصاویر شما برای سئو رتبه بندی موتورهای جستجوی بالاتر و ترافیک بیشتری را از سوی مشتریان بالقوه به شما می دهد و ممکن است ترافیک کانال های رسانه های اجتماعی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی تصاویر وجود دارد:

تصاویر مناسب برای پلتفرم خود انتخاب کنید. میزبان شما معمولاً اندازه های بهینه تصویر و سایر دستورالعمل های تصویر را مشخص می کند.

برای عکس‌ها زیرنویس‌هایی با برچسب‌های alt ارائه دهید.

از کلمات کلیدی مناسب در نام فایل استفاده کنید.

بررسی ویژگی ها

بررسی‌ها بخشی از اطلاعات را ارائه می‌دهند که به خریداران کمک می‌کند تا با یک محصول یا فروشگاه خاص انتخاب کنند.

بررسی ها برای موفقیت در تجارت الکترونیک حیاتی هستند، زیرا بسیاری از افراد به آنها اعتماد دارند. علاوه بر این، آنها به شما کمک می کنند تا با مشتریان بالقوه خود اعتماد ایجاد کنید و نرخ تبدیل را بهبود بخشید.

می‌توانید مشتریان را تشویق کنید که در هر زمان خرید، با ارسال پیام‌های خودکار، نظرات خود را ارائه کنند. همچنین می‌توانید کمپین‌های ایمیلی را برای ارسال یادآوری‌ها یا پیشنهادات پس از بررسی در سایت شما تنظیم کنید.

قبل از حرکت، در اینجا نکات بهینه سازی بیشتری وجود دارد:

از برچسب‌های متعارفبرای پیوند دادن صفحات محصول تکراری و محصولات گروهی مشابه با یکدیگر استفاده کنید.

یک صفحه خوش نوشته ایجاد کنید که شامل اطلاعات لازم در مورد محصول، تصویری از محصول و ویدیویی از آن در حال عمل است.

حداقل یک CTA را در صفحه محصول خود قرار دهید. برای مثال، «افزودن به سبد خرید» یا «بررسی در دسترس بودن».

اطمینان حاصل کنید که جزئیات و سیاست‌های حمل و نقل را از قبل درج کرده‌اید تا مشتریان از همان ابتدا بدانند چه چیزی می‌پردازند.

3. مطمئن شوید که سایت شما کاربر پسند است

UX مخفف تجربه کاربری است. شما می توانید UX را با طراحی خوب تقویت کنید و زیبایی شناسی را از نظر بصری جذاب تر کنید.

با این حال، این فقط در مورد خوب جلوه دادن یک وب سایت نیست. این در مورد این است که آن را به خوبی کار کند. UX شامل همه چیز از ناوبری، سهولت استفاده و “احساس” کلی وب سایت است.

UX همچنین در مورد اطمینان از اینکه افراد می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، درگیر نگه داشتن آنها در هنگام مرور و ارائه بهترین تجربه ممکن به بازدیدکنندگان است.

ممکن است فکر نکنید که UX بر SEO تأثیر می گذارد، اما تعامل بین این دو سال ها پیش آغاز شد ، و UX نیز برای قابل کشف بودن ضروری است.

علاوه بر این، تغییرات اخیر به این معنی است که UX به زودی به یک فاکتور رتبه بندی گوگل تبدیل می شود. با توجه به Search Engine Land ، این بدان معناست که اگر گوگل فکر می کند وب سایت شما تجربه بدی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، ممکن است رتبه پایین تری داشته باشد. گوگل رتبه بندی جدید را با “Core Web Vitals” اندازه گیری می کند و دستورالعمل های خود را به صورت آنلاین تنظیم کرده است.

بسیاری از چیزها می توانند بر UX تأثیر بگذارند، اما چند عامل کلیدی آشکار است:

تبلیغات نباید در دید کاربر از محتوا تداخل ایجاد کند.

سایت شما باید سریع بارگذاری شود و سازگار با موبایل باشد.

هر وب سایتی باید بدون شلوغی باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد.

شما باید CTA را بگنجانید تا مشتریان بدانند در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.

در نهایت، از یک استایل ثابت در سراسر استفاده کنید و آن را در دسترس قرار دهید .

4. کلمات کلیدی طولانی را فراموش نکنید

شما معمولاً کلمات کلیدی طولانی را در سمت راست صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می بینید.

کلمه کلیدی دم بلند اصطلاحی است که معمولاً حجم جستجوی کمی دارد اما هنوز معیارهای مربوط به کسب و کار شما را برآورده می کند. آنها همچنین تمایل به تبدیل خوبی دارند زیرا با آنچه جستجوگر به دنبال آن است مطابقت بهتری دارند و معمولاً ترافیک بیشتری را ارائه می دهند.

به این دلایل، شما نباید از رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی بترسید زیرا آنها منبع ارزشمندی برای ترافیک هستند.

کلمات کلیدی طولانی برای موارد زیر عالی هستند:

جایگاه های رقابتی ، افزایش نرخ تبدیل ، رتبه بندی سایت های جدید راحت تر

5. از یک ساختار URL ساده استفاده کنید

راهنماهای دقیق تری در مورد ساختار URL وجود دارد، اما این بخش اصول اولیه را در اختیار شما قرار می دهد.

یک ساختار URL ساده نه تنها تجربه کاربر را افزایش می دهد، بلکه تلاش های تجارت الکترونیک سئو شما را نیز تا حدی بهبود می بخشد.

علاوه بر این، زمانی که سایت تجارت الکترونیک شما دارای ساختار URL ساده باشد، اشتراک گذاری محصولات در رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت ها آسان تر است و می تواند سئو سایت فروشگاهی را بهبود بخشد زیرا داده های مرتبط تری را برای موتورهای جستجو فراهم می کند.

برای بهترین نتایج، URL ها باید تا حد امکان خوانا و قابل فهم باشند.

به عنوان مثال، در اینجا نمونه ای از کارهایی است که نباید انجام دهید: https://www.example.com/article-about-hiking/

استفاده از این ساختار URL بسیار بهتر است: https://www.example.com/hiking-articles

گوگل همچنین توصیه هایی برای بهبود ساختار URL دارد.

علاوه بر این، شما می توانید:

۶. از کلمات کلیدی استفاده کنید

موتورهای جستجو URL را اسکن می کنند و از کلمات کلیدی موجود در URL استفاده می کنند تا تعیین کنند که آن صفحه باید در چه رتبه ای در SERP ها قرار گیرد. کلمات کلیدی موجود در URL “متاتگ” نامیده می شوند و به موتورهای جستجو کمک می کنند که محتوا یا موضوع آن صفحه چیست.

به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری در مورد ساختار URL، باید مدتی به فکر کلمات کلیدی خود باشید.

هنگامی که مردم برای کسب و کار شما به صورت آنلاین جستجو می کنند، اغلب کلمات دقیقی را که به دنبال آن هستند تایپ می کنند. به عنوان مثال، شخصی ممکن است «فروشگاه آنلاین کفش» را در موتور جستجو تایپ کند.

بنابراین، وقتی شخصی در «فروشگاه آنلاین کفش» تایپ می‌کند، بسیار مهم است که این کلمات در ساختار URL شما وجود داشته باشند.

۷ . از پودر سوخاری استفاده کنید

Breadcrumbs یک ابزار ناوبری است. آنها به بازدیدکنندگان وب سایت اجازه می دهند تا مراحل قبلی را دوباره دنبال کنند و به جایی که شروع کرده اند بازگردند. Breadcrumbs فقط یک تکنیک قابل استفاده نیست، بلکه مزایای اضافی سئو را نیز ارائه می دهد.

به عنوان مثال، اگر از یک پست وبلاگ از صفحه اصلی خود بازدید می کنید، نان خرده نان برای آن پست «صفحه اصلی > وبلاگ > این پست» خواهد بود.

در بسیاری از ابزارهای طراحی وب، خرده‌های نان را پیدا می‌کنید و می‌توانید آنها را با استفاده از برچسب‌های نشانه‌گذاری یا از طریق جاوا اسکریپت اضافه کنید .

۸. از نشانه گذاری های طرحواره برای کمک به گوگل و کاربران در درک محتوا استفاده کنید

نشانه گذاری های طرحواره تگ های HTML هستند که اطلاعات بیشتری در مورد محتوای صفحات وب ارائه می دهند. با استفاده از این نشانه گذاری ها ، می تواند سئوی شما را برای تلاش های تجارت الکترونیک بهبود بخشد.

وقتی از نشانه گذاری طرحواره استفاده می کنید، قطعه های غنی تولید می کند. اینها راهی برای موتورهای جستجو برای نشان دادن اطلاعات بیشتر در مورد موارد خاص در نتایج جستجو هستند.

آنها همچنین با نشان دادن انواع مختلف اطلاعات به افراد کمک می کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند سریعتر و آسان تر بیابند.

انواع مختلفی از ریچ اسنیپت ها وجود دارد، مانند:

قطعات نشانه گذاری محصول ،قطعه های موسیقی ،تکه های بررسی

انواع طرح های سئو سایت فروشگاهی عبارتند از:

طرحواره محصول:این طرح توسعه ای برای محصولات، خدمات و سازمان ها است. با ارائه اطلاعات غنی از محصول مانند تصاویر، قیمت و در دسترس بودن، امکان کشف محصولات و خدمات جدید در جستارهای جستجوی وب را فراهم می کند. طرح محصول همچنین امکان نمایش تبلیغات محصول را در SERP ها فراهم می کند.

طرح بررسی:این امکان بررسی آنلاین را فراهم می کند. فیلترهای نویسنده و عنوان به شما این امکان را می‌دهند که افراد خاصی را که در وب‌سایت یا پست وبلاگ شما نظر نوشته‌اند پیدا کنید و جستجوگران بتوانند نظرات محصول را پیدا کنند.

طرح در دسترس بودن محصول : طرحدر دسترس بودن محصول فهرستی از محصولاتی است که برای خرید در دسترس هستند. این می تواند یک صفحه باشد یا می تواند در یک فروشگاه آنلاین باشد. چنین لیست هایی معمولاً نام محصول، توضیحات، قیمت، تصاویر و انواع آن را شرح می دهند.

طرحواره ویدئو: طرحوارهویدئویی نوعی ابرداده است که برای توصیف محتوا و قالب استفاده می شود. به عنوان مثال، طرحواره ویدیویی ممکن است شامل زبان صوتی، وضوح تصویر، یا رتبه بندی سنی ویدیو باشد.

طرح قیمت: طرحقیمت تکنیکی برای قیمت گذاری محصولات یا محدوده قیمتی است.

۹. از صفحات و محتوای تکراری خودداری کنید

آیا تا به حال از یک وب سایت بازدید کرده اید و این احساس را داشته اید که قبلاً همه آن را در جایی خوانده اید؟ وقتی خرده‌فروشان آنلاین از کاتالوگ‌ها و تصاویر محصولات تکراری استفاده می‌کنند، این در توضیحات تولید و توضیحات دسته‌بندی بسیار رایج است.

قابل درک است که چرا فروشندگان تجارت الکترونیک همان توضیحات را بازنشر می کنند. معمولاً به این دلیل است که آنها منابع لازم برای تولید محتوای تازه را ندارند.

با این حال، حتی اگر زمان لازم برای بازنویسی همه چیز را ندارید، باز هم می توانید میزان تکراری بودن سایت خود را در توضیحات محصول و سایر زمینه ها به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

به عنوان مثال، توسط

استفاده از یک CMS با ریدایرکت‌های 301 در سراسر سایتیا افزودن تگ‌های متعارف در هر صفحه‌ای که می‌دانید ممکن است تکراری باشد (صفحه‌هایی با عناوین مشابه، صفحاتی که URL یکسانی دارند و غیره)

اضافه کردن پسوند به URL

با استفاده از تصاویر محصولات مختلف

اضافه کردن کلمات کلیدی منحصر به فرد در صفحات دیگر

۱۰. اجازه ندهید سرعت صفحه رتبه شما را از بین ببرد

سرعت بارگذاری صفحه وب سایت اندازه گیری مدت زمانی است که کاربر اینترنت برای باز کردن یک صفحه وب نیاز دارد. می‌توانید آن را با اضافه کردن زمان دانلود همه دارایی‌های پنهان مانند تصاویر، اسکریپت‌ها و شیوه نامه‌ها اندازه‌گیری کنید.

سرعت صفحه یک عامل رتبه‌بندی است و نظرسنجی پس از بررسی نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان حاضر نیستند در حین بارگیری سایت منتظر بمانند.

کاربران وب می گویند سرعت سایت ایده آل آنها فقط دو ثانیه است، اما هر چه سریع تر، بهتر است. اگر از سرعت فعلی خود مطمئن نیستید، می توانید آن را در Cloudflare آزمایش کنید یا ابزار Google را امتحان کنید .

اگر سایت شما خیلی کند باشد چه باید کرد؟ ابتدا باید دلیل را پیدا کنید. میتوانست باشد:

سایت شما به سادگی دارای محتوای بیش از حدی است که سرور شما نمی تواند آن را مدیریت کند.

تعداد زیادی از اسکریپت ها زمان بارگذاری را کاهش می دهند.

بارگذاری تصاویر زمان زیادی می برد.

مشکلی در میزبان وب شما وجود دارد.

در حالی که همه صاحبان سایت های تجارت الکترونیک نمی توانند 100 درصد کامل را در PageSpeed ​​Insights Google تضمین کنند ، می توانید سعی کنید زمان بارگذاری را با موارد زیر افزایش دهید:

داشتن تصاویر کمتر در صفحات ، فشرده سازی فایل ها ، استفاده از ویجت های رسانه های اجتماعی کمتر ، بهینه سازی تصاویر شما ، اجتناب از بهم ریختگی و استفاده از فضای سفید زیاد ، محدود کردن تغییر مسیرها و درخواست های HTTP ، تثبیت زمان پاسخگویی سرور شما ، علاوه بر این، ممکن است بخواهید در مورد تغییر میزبان وب یا ارتقاء بسته میزبانی خود برای پاسخگویی بهتر به نیازهای خود فکر کنید.

۱۱. محتوا برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد

تجارت الکترونیک فقط در مورد تصاویر و کلمات کلیدی نیست. محتوای نوشتاری نیز باید بخشی از استراتژی سئوی شما برای تجارت الکترونیک باشد.

ارسال محتوای منظم نه تنها ترافیک ارگانیک را جذب می کند. این می تواند اعتماد مشتریان شما را جلب کند، رتبه بندی وب سایت شما را افزایش دهد و شهرت شما را به عنوان یک متخصص در جایگاه خود نیز مستحکم کند.

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید:

به اشتراک گذاری قطعات و پاسخ به سوالات متداول ، معرفی محصول جدید و هر چیزی که ارزش خبری دارد ، یک صفحه واژه نامه ، از جمله محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ، توصیفات و راه اندازی ، تظاهرات ویدئویی و Q و As ، وبینارها

برای ایده‌های بیشتر، قدمی فراتر بردارید و مخاطب خود را بشناسید تا نگرانی‌ها و مشکلات اصلی آنها را درک کنید. این به شما امکان می‌دهد محتوایی بنویسید که دغدغه‌های روزمره آنها را برطرف کند و محصولاتی را ارائه دهید که این مشکلات را حل کند.

اکنون ایده هایی برای محتوا دارید. با این حال، محتوا بدون داشتن یک استراتژی ارزشمند نیست. بیایید آن را تجزیه کنیم:

مشتریان خود را با شخصیت های خریدار بهتر بشناسید .

محتوای مورد علاقه آنها را درک کنید. اگر داده‌های محتوای خود را ردیابی می‌کنید، باید ببینید کدام نوع محتوا بیشترین بازدید را دارد. علاوه بر این، می‌توانید از طریق نظرسنجی‌ها یا گروه‌ها از مشتریان و مشتریان احتمالی بپرسید.

یک تقویم محتوا ایجاد کنید و محتوا را ایجاد کنید.

محتوای مناسب برای مراحل مختلف چرخه خرید رامنتشر کنید.

از تست A/B در زمینه های کلیدی مانند عناوین استفاده کنید.

نتایج را اندازه بگیرید و تغییر دهید.

۱۲. ایجاد پیوند برای تجارت الکترونیک

لینک بیلدینگ یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. لینک های با کیفیت به گوگل می گویند که سایت شما دارای اعتبار است. بک لینک ها همچنین بر نحوه رتبه وب سایت شما برای کلمات کلیدی تاثیر می گذارند.

عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما چگونه می توانید این بک لینک های بسیار مهم را ایجاد کنید؟

چند راه برای انجام این کار عبارتند از:

ایجاد بک لینک داخلی

نوشتن پست های مهمان

با استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی

به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

صدور بیانیه های مطبوعاتی

نوشتن نظرات وبلاگ و اشتراک گذاری در انجمن ها (در صورت امکان)

ایجاد اینفوگرافیک و به اشتراک گذاری آنلاین آنها

صدور وایت پیپر و مطالعات موردی

اینها همه راه های قانونی برای ایجاد لینک های با کیفیت هستند. اگرچه ممکن است زمان ببرد، اما نباید با خرید لینک از میانبر استفاده کنید. برخی از لینک‌های پولی دستورالعمل‌های Google را نقض می‌کنند و اگر لینک‌های ارزان می‌خرید، معمولاً کیفیت آن مشکوک است. لینک های بی کیفیت منجر به کاهش رتبه SERP و کاهش ترافیک و همچنین تأثیر منفی بالقوه بر شهرت سایت شما می شود.

۱۳. یک نقشه سایت اضافه کنید

نقشه سایت یک نمایش بصری از وب سایت یا محصول دیجیتال شما است. به بازدیدکنندگان دید پرنده ای از وب سایت ارائه می دهد و صفحات مختلف را کاوش می کند.

نقشه سایت شما باید تمام صفحات سایت شما، از صفحات دسته‌بندی گرفته تا صفحات محصول را با جزئیات مشخص کند. همچنین باید تمام زیرمجموعه‌ها، محصولات و سایر محتوای آن بخش‌ها را شامل شود.

شما می توانید نقشه سایت را به صورت دستی توسعه دهید یا از یک ابزار خودکار مانند Google’s Webmaster Tools برای تولید آن استفاده کنید. نقشه های سایت از هر دو XML و HTML استفاده می کنند، اگرچه نقشه های سایت HTML برای بازدیدکنندگان مفیدتر است.

ابزارهای دیگر برای ایجاد نقشه سایت عبارتند از:

سازنده نقشه سایت شفاف

مولد نقشه سایت نمودار شفاف ابزاری کاربرپسند است که ایجاد یک نقشه سایت برای وب سایت شما را آسان می کند. دارای ویژگی های زیادی مانند اضافه کردن دسته ها و زیر مجموعه ها است.

Powermapper

Powermapper ابزاری با کاربری آسان برای ایجاد و به‌روزرسانی نقشه‌های سایت است و به شما امکان می‌دهد تا پرداخت‌های یک کلیک ایجاد کنید.

این یک ابزار مبتنی بر وب بدون نیاز به تخصص کدنویسی است. با این حال، هزینه ای وجود دارد.

۱۴. اشتراک گذاری اجتماعی را آسان کنید

مت کاتس از گوگل زمانی گفت که اشتراک گذاری اجتماعی بر سئو تاثیر نمی گذارد، اما بسیاری با آن مخالف هستند.

در حالی که به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی ممکن است مستقیماً بر سئو شما تأثیر نگذارد، به اشتراک گذاری محتوای شما در رسانه های اجتماعی باعث افزایش قرار گرفتن در معرض برند می شود و مردم را با کسب و کار شما بیشتر آشنا می کند.

علاوه بر این، هر چه تعداد ذکرهای بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کنید، تأثیر بیشتری بر سئوی شما می‌گذارد :

رانندگی ارگانیک و افزایش دید ، بهبود سئوی محلی ، گسترش دسترسی به محتوای خود و افزایش شناخت برند ،افزایش بک لینک

اگر می‌خواهید راه آسانی برای افزایش اشتراک‌های خود در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید، ابزاری مانند Buffer یا Hootsuite را در نظر بگیرید تا به‌طور خودکار محتوای سایت شما را در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی در فواصل زمانی برنامه‌ریزی‌شده پست کند.

سوالات متداول در مورد سئو سایت فروشگاهی

چگونه کلمات کلیدی مناسب را برای فروشگاه آنلاین خود پیدا کنم؟

چندین منبع رایگان وجود دارد که می‌توانید از آنها برای یافتن ایده‌های کلیدواژه استفاده کنید، مانند kwfinder, Google AdWords، ، و ابزار کلمات کلیدی Google. شما همچنین باید به آنچه رقبای شما برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای مخاطبان خود استفاده می کنند نگاه کنید.

در نهایت، از استفاده از کلمات کلیدی گسترده که کلیک های زیادی ایجاد می کنند، اما ارزش تبدیل زیادی ارائه نمی دهند، خودداری کنید. تا جایی که می توانید از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید.

هزینه سئو برای تجارت الکترونیک چقدر است؟

هزینه سئو به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله تعداد کلمات کلیدی مورد نظر، چشم انداز رقابتی، و میزان تلاشی که برای بهینه سازی هر صفحه برای رتبه بندی نیاز دارید.

تعیین برچسب قیمت برای سئو کار آسانی نیست زیرا بستگی به این دارد که چه تعداد منابع را اختصاص می دهید و به چه چیزی می خواهید برسید. برای کمک به شما در بودجه، Search Engine Journal یک ماشین حساب بودجه SEO را ارائه می دهد .

سئو برای فروشگاه آنلاین چیست؟

سئو برای فروشگاه آنلاین فرآیند بهینه سازی وب سایت است تا بتواند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو داشته باشد. عوامل متعددی بر میزان رتبه وب سایت در SERP تأثیر می گذارد، مانند کیفیت و ارتباط محتوا، استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت و سرعت بارگذاری سایت.

هزینه سئو سایت فروشگاهی چقدر است؟

هزینه سئو سایت فروشگاهی بستگی به تعداد محصولات و سختی کلمات کلیدی متفاوت است،اما در seodanan قیمت بسیار منصفانه است برای اطلاع از قیمت ها مشاوره سئو شوید .

آیا شما خدمات سئو سایت فروشگاهی انجام میدهید؟

بله ما سئو سایت در تمام ضمینه ها انجام میدهیم.

نتیجه گیری سئو سایت فروشگاهی:

سئو سایت فروشگاهی به افزایش دید وب سایت شما کمک می کند، پرس و جوها و مشتریان جدید را به ارمغان می آورد و به ایجاد مخاطبان وفادار شما کمک می کند.

ممکن است به نظر برسد که چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. با این حال، با تمرکز بر روی بهترین شیوه‌های اصلی سئو و بهینه‌سازی بخش‌های حیاتی وب‌سایت خود، لازم نیست آنقدر که به نظر می‌رسد پیچیده باشد.

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که سئو برای تجارت الکترونیک یک شبه اتفاق نمی افتد. در عوض، این یک استراتژی مداوم است که برای دریافت نتایج بهینه نیاز به به روز رسانی دارد.

تجربه شما از سئو سایت فروشگاهی چیست؟ در قسمت نظرات به ما بگویید؟

اسکرول به بالا