درآمد سئوکار چقدر هست ؟
- سئودانان
- سئو و بهینه سازی
در این مقاله سئودانان می خواهد اول ببیند سئو چیست و سپس به اطلاعاتی راجب درآمد سئوکار بپردازیم.
سئو مخفف و کوتاه شده ی بهینه سازی موتور جستجو می باشد. به عبارتی دیگر این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش باز دید آن می باشد. زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جست و جو مورد بررسی قرار می دهند، هر چقدر که صفحات شما در نتایج جست و جو بهتر باز دید بخورد، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و فعلی بیشتری برای کسب و کار خود دارید.
سئو این گونه کار می کند که موتورهای جست و جو مثل گوگل و بینگ از ربات ها برای حرکت در صفحات وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و گذاشتن آن ها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه بسیار بزرگ در نظر گیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب یا یک صفحه وب را برای کمک به شما پیدا کند که دقیقا همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید بیابید. در مرحله بعد، الگوریتم ها با در نظر گرفتن هزاران فاکتور یا سیگنال طبقه بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل میکنند تا تعیین شود که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس و جو نمایش داده شود. در مقایسه کتابخانه ما، کتابدار تمام کتاب های حاضر در کتابخانه را خوانده است و می تواند به شما بگوید که دقیقا کدام یک پاسخ سؤالات شما را می دهند. در بیشتر زمینه های کسب وکارتان، فهمیدن این که میزان درآمد سئو کار چقدر است کاره تقریبا راحتی میباشد. شما می دانید پولسازان شما چه کسانی و چه سیستم هایی هستند. اما دیدن این که در آمد سئو کار چقدر است، کاره ساده و راحتی نمی باشد.
در ادامه میخواهیم درآمد سئو کار را بررسی کنیم.
ترافیک بیشتر به خودی خود باعث زیاد شدن درآمد نمی شود. اگر آن ترافیک اقدامات درآمد زایی را انجام ندهد، فایده ای ندارد. اما موقع بررسی در مورد بازگشت سرمایه SEO، ترافیک بسیار مهم است. اگر کسی شما را آنلاین پیدا نکند، نمی توانید فروش داشته باشید. اگر کسی از وبلاگ شما بازدید نکند، نمی توانید از کلیک روی تبلیغات وابسته درآمدی داشته باشید. یکی از نتایج اولیه سئو این است که سایت شما را در نتایج جست و جوی ارگانیک بیشتر نمایان میسازد که این ها جست و جوی معمولی هستند و ربطی به تبلیغات ندارد. بیش از 50 درصد از ترافیک در کل وب به این صورت در نتایج جست و جوی ارگانیک وارد وب سایت ها می شود که روی آن ها کلیک شده است. این به این معنا می باشد که وب سایت هایی که روی سئو سرمایه گذاری کرده اند بیش از 50 درصد از کل ترافیک اینترنت را دریافت می کنند.
در آمد سئو کار در ایران
در این بخش هم سئودانان می خواهید اطلاعاتی راجب در آمد سئو کار در ایران و در آمد سئو کار در کشور های مختلف بپردازیم.
میزان در آمد سئو کار در کشور ایران به سِمَتِ او در این کار بستگی دارد. سئو کار ها به دو قسمت کارمندی و فریلنسری تقسیم می شوند. از آن جایی که هر کاری در شروع و ابتدا ی آن به بازدید و ویو بالایی نیاز دارد و کار های اینترنتی نیز به تازگی در ایران رواج پیدا کرده سئو کار ها خیلی بیشتر به چشم می آیند. سئو کار کارمند امتیاز هایی از جمله حقوق ثابت ماهیانه و امنیت شغلی دارند و هم چنین معایبی مانند ساعت کاری مشخص در شرکت، محدود بودن به مکان و زمان مشخص دارند و نمی توانند به آسانی افزایش در آمد داشته باشند. میزان در آمد سئو کار کارمند در ایران 3 الی 5 میلیون تومان می باشد.
فریلنسری یا همون آزاد کاری که به فردی است که بدون این که به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت مشخص و معینی متعهد باشد فعالیت و کار حرفه ای خود را برای مجموعه های مختلف می کند و بسته به نیاز و پروژه های در دسترس، کار فرمای خود را می تواند تغییر دهد.
میزان درآمد سئو کار در کشور های مختلف به این صورت است که در استرالیا 84256 دلار در سال، در روسیه673378 روبل در سال، در چین 142494 ین در سال، در فرانسه 46654 دلار در سال، در ایتالیا42689 یورو در سال و در آلمان 53709 دلار در سال می باشد.
نوشته شده توسط سئودانان
برای اطلاعات بیشتر به صفحات زیر نگاهی بیاندازید.
و همچنین برا اطلاع از خدمات ما وارد صفحه خدمات سئو شوید.