خدمات سئو فروشگاهی
با خدمات سئو فروشگاهی درآمد آنلاین خود را افزایش دهید .
آیا خدمات سئو فروشگاهی را هنگام بازاریابی آنلاین استفاده میکنید و آیا ازسایت فروشگاهی خود بیشترین بهره را می برید؟ آیا از تکنیک های بازاریابی آنلاین استفاده می کنید و مشتریان مناسبی را پیدا می کنید که به محصولات یا خدمات سئو شما نیاز دارند؟ هنگامی که بهترین تکنیک های بازاریابی آنلاین را در استراتژی بازاریابی خود قرار می دهید، می توانید قیف بازاریابی خود را با مشتریانی پر کنید که از قبل به دنبال چیزی هستند که شما می فروشید.
این تکنیکها که تحت عنوان «تکنیکهای سئوی » گردآوری شدهاند، برای جذب جستجوگران از موتورهای جستجو به صفحات وب شما طراحی شدهاند. تکنیکهای سئوی تجارت الکترونیک به شما کمک میکند با جستجوگران آنلاینی که از قبل انگیزه خرید محصولاتی مانند محصولاتی را که میفروشید، ارتباط برقرار کنید. پس وظیفه شما این است که به محض اینکه در وب سایت شما قرار گرفتند، محصولات خود را به آنها بفروشید.
این تکنیک های سئوی تجارت الکترونیک چگونه کار می کنند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
خدمات سئو فروشگاهی چیست؟
تعریف خدمات سئوی فروشگاهی، بهینه سازی وب سایت فروشگاهی برای موتورهای جستجو است. به عبارت دیگر، شما از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو برای هدایت ترافیک از موتورهای جستجو به فروشگاه تجارت الکترونیک خود استفاده می کنید.
با این حال، این فقط ترافیک عمومی نیست. این ترافیک متشکل از افرادی است که به موتورهای جستجو می روند تا محصولات یا خدماتی را درست مانند آنچه می فروشید پیدا کنند. هدف سئوی فروشگاهی، برقراری ارتباط با این جستجوگران است. و شما این کار را از طریق بهینهسازی وبسایت فروشگاهی خود انجام میدهید تا محصولات شما در فهرست نتایج در رتبه اول قرار گیرند، یا تا جایی که میتوانید به رتبه اول نزدیک شوند.
با استفاده صحیح از خدمات سئوی فروشگاهی، ترافیک ارگانیک بیشتری تولید خواهید کرد و این ترافیک به محصولات شما علاقه مند می شود.
چرا خدمات سئو فروشگاهی مهم است؟
بهینه سازی موتورهای جستجو سئو فناوری و قدرت گسترده موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ را برای شما به کار می گیرد. با خدمات سئو فروشگاهی و بهینه سازی فروشگاه الکترونیکی خود، افراد بیشتری محصولات شما را، هنگام جستجوی آنلاین پیدا می کنند. و این فقط ترافیک ارگانیک است، قبل از اینکه شروع به اجرای تبلیغات پولی کنید.
و نکته هم اینجاست، محصولات و وبسایتهای تجارت الکترونیک شما احتمالاً در صفحات نتایج موتورهای جستجو ، رتبهای دارند. با سئو می توانید رتبه آنها را با هدف بالا رفتن به صفحه اول نتایج بهبود بخشید. دلیل آن این است که اکثر جستجوگران روی یک نتیجه در صفحه اول کلیک می کنند. برای اینکه بتوانید از مزایای سئو استفاده کنید، باید تلاش کنید تا برای کلمات کلیدی مورد نظر خود به شماره یک برسید.
مهمترین نکته این است که سئوی تجارت الکترونیک ترافیک واجد شرایط شما را به طور تصاعدی افزایش می دهد.
Backlinko متوجه شد که رتبه شماره یک در موتورهای جستوجو گوگل 31.7 درصد از کل کلیک ها برای آن کلمه کلیدی است. این هدفی است که باید برای آن تلاش کرد. برای زمینه، در اینجا لیستی از درصد کلیک ها برای بقیه صفحه اول وجود دارد.
۱ – موقعیت ۱: 31.73%
۲ – موقعیت ۲: 24.71%
۳ – موقعیت۳: 18.66%
۴ – موقعیت ۴: 13.6%
۵ – موقعیت ۵: 9.51%
۶ – موقعیت ۶: 6.23%
۷ – موقعیت ۷: 4.15%
۸ – موقعیت ۸: 3.12%
۹ – موقعیت ۹: 2.97٪
۱۰ – موقعیت ۱۰: 3.09٪
مزایای سئوی تجارت الکترونیک (فروشگاهی)
بیایید به جزئیات بپردازیم. ما می دانیم که سئوی تجارت الکترونیک به هدایت ترافیک واجد شرایط به وب سایت های تجارت الکترونیک شما کمک می کند. اما خدمات سئو فروشگاهی چه مزایای دیگری ارائه می دهد؟ در اینجا لیستی از مزایای اصلی آورده شده است.
1. دیده شدن نام تجاری و آگاهی از برند
آگاهی از برند تفاوت زیادی در نحوه خرید افراد ایجاد می کند. وقتی مردم از برندهای واقعا بزرگ مانند کوکا، دیزنی یا کلینکس خرید می کنند، می توانید این را ببینید. اگر کسی کوکاکولا سفارش دهد، همه می دانند که چیست. کلمه “کوکا” به معنای کولای است که توسط کوکاکولا ساخته می شود. در برخی از مناطق ایالات متحده، کک به معنای هر نوشابه گازدار است. حتی افرادی که نوشابه نمی نوشند از نام تجاری “کوکا” آگاه هستند.
همین امر در مورد نام های تجاری دیزنی و کلینکس نیز صادق است. همه می دانند منظور آنها چیست و حداقل بخشی از آنچه آن شرکت می سازد. نام تجاری Kleenex نیز به کلمه عمومی بافت های صورت تبدیل شده است.
بعید است که برند تجارت الکترونیک شما هرگز به آگاهی از برند کولا برسد، اما برندسازی و خدمات سئو فروشگاهی ما همچنان برای شما کارساز خواهد بود. هرچه افراد بیشتری برند شما را بشناسند و آن را با احساسات یا رویدادهای مثبت مرتبط کنند، تبدیل آنها به خریدار آسان تر خواهد بود.
2. ترافیک واجد شرایط
جستجوگران در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری در حال حاضر به دنبال چیزی هستند که شما می فروشید. اگر آنها پس از جستجو در گوگل وارد صفحه تجارت الکترونیک شما شوند، از قبل واجد شرایط هستند.
آنها می توانند در چندین مکان در قیف بازاریابی دیجیتال شما باشند. به عنوان مثال، اگر آنها به دنبال یک کالسکه کودک هستند، ممکن است به دنبال مقایسه کالسکه های مختلف نوزاد، ویژگی ها و قیمت آنها باشند. یا ممکن است امروز آماده خرید باشند زیرا هفته آینده موعد تولد نوزادشان است. ترافیک ارگانیکی که از بازاریابی جستجو به دست می آورید از قبل به محصولات شما علاقه مند است.
3. مخاطبان بازاریابی مجدد را افزایش دهید
از آنجایی که ترافیک ارگانیک شما واجد شرایط است، می توانید مخاطبان بازاریابی مجدد خود را افزایش دهید. شما می دانید که آنها حداقل تا حدودی به فروشگاه تجارت الکترونیک شما علاقه مند هستند. آنها ممکن است به لیست ایمیل شما بپیوندند یا می توانید از طریق استفاده از کوکی ها برای بازاریابی مجدد اطلاعاتی به دست آورید.
4. تجربه کاربری بهتر (UX)
سئوی درون صفحه نیز در فروشگاه شما مهم است. آسان کردن هر صفحه برای پیمایش، تعامل و تمرکز بر اطلاعات مرتبط، تجربه کاربری مثبتی را به بازدیدکنندگان میدهد. یک تجربه خوب همیشه در تشویق تبدیل ها مفید است.
5. نرخ کلیک بالاتر (CTR)
همه چیز در مورد کلیک هاست. جذب بازدیدکنندگان وب سایت ارگانیک برای تبدیل هدف اصلی بازاریابی جستجو است. این تبدیل میتواند فعالیتهای مختلفی از پیوستن به لیست پستی گرفته تا خرید محصول شما باشد، اما همه آنها باعث افزایش کلیکها میشوند.
6. شریک با تبلیغات پولی (PPC)
مشارکت سئوی تجارت الکترونیک ارگانیک با PPC یک راه کارآمد و موثر برای به حداکثر رساندن ترافیک وب سایت به فروشگاه شما است. آنها یک همکاری بازاریابی دیجیتال ایجاد می کنند که ترافیک را واجد شرایط می کند و آن را به صفحات فرود مناسب می فرستد.
7. افزایش رشد بلند مدت
در حالی که می خواهید محصولات را در حال حاضر بفروشید، ادامه رشد نیز مفید است. رشد بازدیدکنندگان تجارت الکترونیک در درازمدت به شما مخاطبان گستردهتری میدهد که همچنان از تجارت الکترونیک شما خرید میکنند. همانطور که مخاطبان شما رشد می کنند، با ادامه کار بر روی سئوی تجارت الکترونیک، کسب و کار شما نیز افزایش می یابد.
معایب سئوی فروشگاهی
واقعاً هیچ اشکالی در سئوی فروشگاهی وجود ندارد. به کارگیری استراتژی هایی که آژانس خدمات سئوی فروشگاهی شما در مورد آنها تصمیم می گیرد، تمام مزایای ذکر شده در بالا را فراهم می کند. اگر بهترین روشها را دنبال نکنید و کمپینهای خود را زیر نظر نداشته باشید یا آزمایش نکنید، تنها اشکالات وجود دارد .
برنامه های خدمات سئو فروشگاهی چیست؟
برنامه های خدمات سئو فروشگاهی مستلزم استخدام یک آژانس سئوی حرفه ای تجارت الکترونیک است تا به طور منظم با شما همکاری کند تا سئوی تجارت الکترونیک شما را نصب و بهبود بخشد. تجربه آنها، آشنایی با تجارت الکترونیک و سئو، و دسترسی به بهترین ابزارها، شیوه های سئوی شما را بهبود می بخشد.
شرکت سئوی تجارت الکترونیک همچنین می داند که چه چیزی در سایت های فروشگاهی کار می کند و چگونه سئوی فروشگاه شما را آزمایش کند تا بیاموزد که چگونه تلاش های سئوی خود را به حداکثر برسانید. آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک می تواند این کار را در زمان بسیار کمتری نسبت به کارکنان شما انجام دهد زیرا این همان چیزی است که آنها در آن تخصص دارند.
برنامه های خدماتی را می توان برای تعهدات یکباره، خدمات ماهانه یا پروژه های بزرگتر و چند مرحله ای که برای موفقیت طولانی مدت با شرکت سئوی تجارت الکترونیک خود کار می کنید، ترتیب داد.
خدمات سئوی تجارت الکترونیک ما شامل چه مواردی است؟
خدمات سئوی سفارشی تجارت الکترونیک ما برای هر مشتری شخصی سازی شده است اما به طور کلی شامل موارد زیر است:
– تست تجربه کاربر یافتن بهترین تجربه کاربری در پلتفرم تجارت الکترونیک شما
– بهینه سازی صفحات محصول صفحات محصول خود را بهینه کنید تا بهترین نتایج را در تبدیل یا فروش داشته باشید
– تحقیق رقابتی نگاهی به رقبای خود و نحوه هدایت ترافیک آنها
– بازاریابی و ایجاد محتوا ایجاد محتوای جدید یا اصلاح محتوای قدیمی برای بهبود نتایج سئو از طریق تکنیک های بازاریابی محتوا بهینه سازی محتوا نگاهی به فروشگاه آنلاین فعلی خود برای تعیین روش های اضافی برای بهینه سازی برای نرخ تبدیل و فروش بهتر
چرا کسب و کارهای تجارت الکترونیک به سئو نیاز دارند؟
برای خلاصه کردن همه چیزهایی که تاکنون گفتیم، کسب و کارهای تجارت الکترونیک باید از استراتژی های سئو برای افزایش ترافیک واجد شرایط، افزایش تبدیل و افزایش درآمد و فروش استفاده کنند. مهم نیست که چه چیزی می فروشید، بهینه سازی فروشگاه آنلاین شما نتایج را بهبود می بخشد.
مهمترین عامل: اندازه گیری، نظارت و آزمایش
عوامل زیادی در بازاریابی دیجیتال و خدمات سئو فروشگاهی وجود دارد، اما مهم ترین عامل در مدیریت و بهینه سازی سئوی تجارت الکترونیک، آزمایش، نظارت و تنظیم استراتژی های سئو بر اساس نتایجی است که می بینید.
دلایل مختلفی برای اندازه گیری، نظارت و آزمایش کمپین های سئو وجود دارد، اما یک دلیل مهم این است که کلمات کلیدی در طول زمان و از مکانی به مکان دیگر تغییر می کنند. آنچه در گذشته یک استراتژی کلمه کلیدی خوب است، ممکن است در آینده نباشد. دلیل دیگر این است که فناوری جدید می تواند برای بهبود نتایج شما اضافه شود.
استراتژی خدمات سئو فروشگاهی
هر استراتژی سئوی سفارشی تجارت الکترونیک منحصر به فرد است و برای کسب و کار شما شخصی سازی شده است. ما خدمات سئو فروشگاهی به این عناصر نگاه می کنیم تا تعیین کنیم چگونه به جلو برویم.
– تحقیق کلمات کلیدی هدفمند : یافتن بهترین کلمات کلیدی برای کسب و کار خود و جاسازی آنها در فروشگاه تجارت الکترونیک خود برای نتایج بهینه.
– محتوای وبلاگ : به دنبال راههایی هستید که محتوای وبلاگ شما میتواند از استراتژی بهینهسازی شما پشتیبانی کند، از جمله اصلاح پستهای قدیمی، ایجاد پستهای جدید، و جاسازی فناوری جدید برای تجربه کاربری بهتر.
– ساختار وب سایت : بررسی، آزمایش و بهبود ساختار وب سایت شما برای UX بهتر از جمله طراحی مجدد، به روز رسانی عملکردها و بهبود فرآیندها.
– گسترش روابط عمومی : تلاش برای ایجاد روابط با وب سایت های با ارزش بالا در صنعت شما از طریق همکاری، بک لینک و محتوای تخصصی.
– شناسایی مشکلات : گاهی اوقات مشکلات توسط افرادی که روزانه از یک وب سایت استفاده می کنند نادیده گرفته می شوند. ما میتوانیم متخصصان بازاریابی دیجیتال را بیاوریم که میتوانند به مشکلاتی اشاره کنند که تفاوت بزرگی در UX ایجاد میکند. اینها می توانند هر چیزی از ناوبری، کلمات کلیدی بهتر، ارائه و غیره باشند.
– تکرار تحقیق کلمات کلیدی: تکرار تحقیق کلمات کلیدی به صورت دوره ای، کلمات کلیدی جدیدی را پیدا می کند که دیگر برای کمک به بهبود ترافیک ارگانیک شما استفاده نمی شوند.
در نتیجه سئودانان با خدمات سئو فروشگاهی خود میتواند تجارت آنلاین شما را به نتایج عایلی و هدف برساند.برای اطلاعات بیشتر به صفحات زیر نگاهی بیاندازید.
و همجنین برا اطلاع از خدمات ما وارد صفحه خدمات سئو شوید.