تعداد پست در سایت باید چند عدد باشد ؟
شما در حال انجام کار جدیدی هستید، یاد می گیرید که چگونه مقاله بنویسید و اینکه چه تعداد پست در سایت خود احتیاج دارید که منتشر کنید، و یک پلتفرم منحصر به فرد برای نمایش کار خود، نشان دادن تخصص خود و رشد نام تجاری خود ایجاد می کنید.
اما همانطور که در حال شروع هستید، ممکن است در مورد سوالاتی مانند:
– یک وبلاگ بایدچند تعداد پست در سایت داشته باشد؟
– چند تعداد پست در سایت در هفته باید منتشر کنید؟
– چه مدت قبل از اینکه وبلاگ شما ترافیک داشته باشد؟
در اینجا، ما به شما کمک می کنیم تا زمینه ای برای شما فراهم کنیم تا بتوانید انتظارات معقولی برای عملکرد وبلاگ خود داشته باشید و برای موفقیتی که به دنبال آن هستید، بهتر کار کنید

آمار پشت وبلاگ های موفق
در گذشته، پست های وبلاگ می توانستند در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای یک پرس و جو یا کلمه کلیدی معین در عرض چند روز نمایش داده شوند. اما الگوریتم گوگل از آن زمان تغییر کرده است.
امروزه، جلوه Google Sandbox باعث میشود تا چندین ماه بسیاری از وبلاگها در نتایج جستجو ظاهر نشوند. چه مدت قبل از اینکه وبلاگ ترافیک داشته باشد؟ بسیاری از وبلاگ نویسان متوجه می شوند که سه تا شش ماه طول می کشد تا ترافیک قابل توجهی در وبلاگ خود مشاهده کنند.
تولید محتوای با کیفیت و ارسال مقالات بیشتر می تواند این زمان انتظار را به حداقل برساند:
– هرچه پست های بیشتری منتشر کنید، موضوعات بیشتری را پوشش می دهید. وقتی موضوعات بیشتری را پوشش می دهید، وبلاگ شما می تواند به سوالات جستجوی بیشتری پاسخ دهد.
– پستهایی که به خوبی نوشته شدهاند که ارزش ارائه میکنند، در مقایسه با محتوای کمکیفیت که کلمات کلیدی مشابهی را نشان میدهند، رتبه بالاتری دارند.
اما یک وبلاگ بایدچند تعداد پست در سایتداشته باشد ؟ برای راهاندازی وبلاگی که ترافیک معنیداری به ارمغان میآورد، توصیه میکنیم با حداقل 10 تا 15 پست شروع کنید.
به طور مداوم پس از راه اندازی منتشر کنید. یک مطالعه نشان داد که داشتن حداقل 24 پست وبلاگ می تواند ترافیک وبلاگ شما را 30٪ افزایش دهد و داشتن بیش از 50 پست می تواند منجر به افزایش 77٪ در ترافیک شود.
به طور کلی، پست های طولانی تر بهتر هستند – هم برای اهداف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و هم برای بازدیدکنندگان شما. مطالعات نشان می دهد که پست های وبلاگی که از حدود 1600 کلمه تشکیل شده اند یا خواندن آن حدود 7 دقیقه طول می کشد ، برای نگه داشتن خوانندگان در وبلاگ ها قابل اعتمادترین هستند. پستهای طولانیتر نیز اشتراکگذاری و لایک بیشتری دریافت میکنند. فقط مطمئن شوید که آنها واقعا برای خوانندگان مفید هستند – نه کرک بی معنی. وقت گذاشتن برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تولید محتوای باکیفیت ارزش ترافیکی را دارد که ایجاد می کنید
پنج عاملی که باعث افزایش ترافیک وبلاگ می شود
- یکپارچه سازی وب سایت ( تعداد پست در سایت )
اگر قبلاً یک وب سایت دارید، وبلاگ شما باید بخشی از آن باشد. اگرچه ممکن است انتشار پست های وبلاگ خود در یک پلت فرم متفاوت (مثلاً Medium) و اتصال آن به سایت اصلی خود از طریق یک زیر دامنه سریعتر باشد، قرار دادن وبلاگ خود در یک وب سایت جداگانه برای سئو عالی نیست.
وبلاگ خود را از ابتدا به بخشی از وب سایت اصلی خود تبدیل کنید. این کار اتصال پست های وبلاگ خود را به بقیه محتوای وب شما آسان تر می کند – و بالعکس – و در نهایت به شما کمک می کند در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.
- کیفیت محتوا ( تعداد پست در سایت )
پست های وبلاگ شما باید ارزش داشته باشد . این بدان معناست که بسته به برند شما، وبلاگ شما باید آموزش، اطلاع رسانی یا سرگرمی داشته باشد.
قانون زندگی در دنیای وبلاگ نویسی کیفیت بر کمیت است. بهتر است فقط چند پست وبلاگ مفید و خوش نوشته در ماه منتشر کنید تا اینکه محتوای کوتاه، تکراری یا پرکننده را بیشتر منتشر کنید. اگر نتوانید محتوای باکیفیت بنویسید، ارزشی برای خوانندگان خود نخواهید داشت. اگر ارزش ارائه نکنید، احتمال کمی وجود دارد که محتوای شما در نتایج جستجو رتبه خوبی پیدا کند – مهم نیست چند بار کلمه کلیدی خاصی را ذکر می کنید.
- زمانبندی انتشار ( تعداد پست در سایت )
انتشار منظم مطالب مهم است. اما به چند پست وبلاگ در هفته ترجمه می شود؟
بسیاری از مردم در اولین راه اندازی وبلاگ خود یک تا سه پست در هفته منتشر می کنند. برخی از نویسندگان پس از تثبیت بیشتر و داشتن زمان و بودجه، بیشتر منتشر می کنند. اما لازم نیست هر روز منتشر کنید. از هر پنج وبلاگ نویس فقط یک نفر در واقع بیش از یک بار در هفته پست می گذارد.
استفاده از یک تقویم تحریریه مانند الگوهای رایگان Compose.ly می تواند به شما کمک کند تا برنامه پست خود را ثابت نگه دارید.
مهمتر از میزان انتشار شما این است که چگونه به طور مداوم منتشر می کنید. اگر به طور منظم پست کنید، اعتبار بیشتری نسبت به زمانی که مکرر اما به طور تصادفی پست می کنید، ایجاد می کنید. با یک برنامه منظم، خوانندگان عادت می کنند هر هفته در همان زمان وبلاگ شما را بررسی کنند – انتشار یک پست جدید در هر سه شنبه بهتر از انتشار یک پست جدید در یک روز تصادفی هر هفته است.
- حضور در رسانه های اجتماعی ( تعداد پست در سایت )
ترافیک موتورهای جستجوی ارگانیک ارزشمند است، اما لازم نیست کاملاً به آن تکیه کنید.
از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود، یافتن مخاطب و افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید. از هشتگ ها استفاده کنید و در گفتگوها شرکت کنید تا پست های خود را مستقیماً با افرادی که بیشتر به پاسخ های شما اهمیت می دهند به اشتراک بگذارید. شما ترافیک بیشتری ایجاد خواهید کرد و خوانندگان خود را تشویق به مشارکت بیشتر خواهید کرد.
- برتری نسبت به رقبا ( تعداد پست در سایت )
صرف نظر از جایگاه شما ، احتمالاً حداقل چند وبلاگ نویس دیگر درباره موضوعات مشابه شما خواهند نوشت. آنها رقیب شما هستند
اگر می خواهید دنبال کننده ای ایجاد و حفظ کنید، مسئولیت ارائه چیزی بهتر از آنچه رقیب شما می تواند دارد، بر عهده شماست. این به معنای ارسال بیشتر، ارسال محتوای بهتر یا تبلیغ موثرتر است.
اگر می خواهید وبلاگ خود موفق شود، پیدا کردن برتری خود در رقابت ضروری است.
3 راه اندازی استراتژی برای موفقیت بیشتر در وبلاگ نویسی
اگر به تازگی یک وبلاگ راهاندازی کردهاید و/یا به دنبال راههایی برای ایجاد ترافیک بیشتر هستید، در اینجا سه استراتژی وجود دارد که به شما کمک میکند زودتر به موفقیت برسید:
پست های خود را فورا منتشر کنید
بهتر است قبل از دعوت از افراد برای خواننده شدن، شروع به انتشار پست های خود کنید. این استراتژی، جایی که وبلاگ شما بدون اینکه تبلیغ شود فعال می شود، به عنوان راه اندازی نرم شناخته می شود. این با راه اندازی سخت متفاوت است، جایی که یک سایت و تمام محتوای آن در یک روز و ساعت خاص عمومی می شود.
راه اندازی نرم یک انتخاب عالی برای وبلاگ نویسانی است که هنوز مخاطبی ندارند. موتورهای جستجو مانند Google زمان خواهند داشت تا وبلاگ شما را ببینند و فهرست کنند، به این معنی که می توانید قبل از اینکه وبلاگ خود را به طور رسمی عمومی کنید، ترافیک موتورهای جستجو را ایجاد کنید.
انتشار فورا پست ها همچنین به افزایش حجم مطالب در وبلاگ شما کمک می کند. بازدیدکنندگان متوجه خواهند شد که وبلاگ شما دارای محتوای مفید متعددی است و این می تواند به تبدیل یک بازدیدکننده تصادفی یک بار به یک خواننده معمولی کمک کند.
برای تبلیغ وبلاگ خود صبر کنید
قول هایی ندهید که هنوز نمی توانید به آنها عمل کنید. خوانندگان سازگاری را دوست دارند و وبلاگ های کاملاً جدید اغلب نمی توانند آن را ارائه دهند.
هنگامی که یک وبلاگ جدید راه اندازی می کنید، باید برخی از چین و چروک ها مانند:
– بازنگری پست های اولیه
– آزمایش و ایجاد تغییرات در طرح وبلاگ.
– سازماندهی پست ها و صفحات وب
– پیدا کردن صدای مناسب برای محتوای خود
– وارد شدن به شیار و تعیین جریان کاری که برای شما کار می کند.
در حالی که لازم نیست وبلاگ شما در زمان انتشار کامل باشد، انتظار قبل از تبلیغ به شما زمان میدهد تا آزمایش کنید و تغییراتی را که برای ارائه محتوای معنادار به مخاطبان هدف خود نیاز دارید، انجام دهید. هنگامی که بلاخره وبلاگ خود را تبلیغ کردید، گنجینه ای از پست ها را در کتابخانه محتوای خود خواهید داشت تا خوانندگان از آن لذت ببرند و یک برنامه منظم انتشار که هر هفته باعث انتظار می شود.
از رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
هنگامی که 10 تا 15 پست منتشر کردید، یک روال برای خود ایجاد کردید که به شما امکان می دهد به طور منظم منتشر کنید، و تصمیم گرفتید که از طرح بندی وبلاگ خود راضی هستید، می توانید شروع به تبلیغ محتوای خود کنید.
رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای شروع تبلیغ محتوای شما هستند. بسته به جایگاه خود، از پلتفرم های محبوب مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و حتی یوتیوب برای تبلیغ مقالات خود استفاده کنید:
– اطلاعیه ها و به روز رسانی های وبلاگ خود را ارسال کنید.
– پیوندهای پست های وبلاگ خود را با تکه ها یا تیزرهای جالب ارسال کنید.
– از فالوورها بخواهید پست های شما را لایک کنند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند.
– در گفتگو شرکت کنید – به نظرات پاسخ دهید.
– از تعاملات خود در رسانه های اجتماعی برای الهام بخشیدن به پست های جدید استفاده کنید—برخی از افراد ممکن است با سؤال نظر بدهند، و شما می توانید با پست های وبلاگ جدید به آنها پاسخ دهید!
رسانههای اجتماعی همچنین به شما امکان میدهند برند خود را شخصی کنید، زیرا مستقیماً با مخاطبان هدف خود در پلتفرمی که احتمالاً برای ارتباط با دوستان و خانواده از آن استفاده میکنند، درگیر میشوید. گفته میشود، در حالی که رسانههای اجتماعی تعاملات گاه به گاه بیشتری را تسهیل میکنند، مطمئن شوید که حرفهای و با برند خود بمانید.
خبرنامه های ایمیل یکی دیگر از راه های عالی برای تبلیغ وبلاگ شما است. یک لیست ایمیل بسازید تا بتوانید با مردم ارتباط برقرار کنید:
– اطلاعیه ها و به روز رسانی های وبلاگ خود را ارسال کنید.
– فهرستی از پست های وبلاگ مفیدی را که در مورد موضوع خاصی نوشته اید تهیه کنید.
– قطعات یا تیزرهای کوتاه از پست های وبلاگ جدید را با پیوندهایی به صفحه وب خود ارسال کنید.
هدف از تبلیغ وبلاگ شما این است که محتوای شما توسط مخاطبان مورد نظر شما دیده شود. هیچ راهی بهتر از تعامل مستقیم با مردم برای انجام این کار وجود ندارد. رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیل هر دو ابزاری هستند که می توانید از آنها برای افزایش چشمگیر موفقیت وبلاگ خود استفاده کنید.
پتانسیل وبلاگ خود را آزاد کنید
دانستن نحوه نوشتن محتوای با کیفیت تنها اولین قدم برای راه اندازی یک وبلاگ است. برای موفقیت در وبلاگ خود، باید بدانید که چند تعداد پست در سایت احتیاج دارید برای انتشار؟
– هنگام راه اندازی رسمی وبلاگ خود، 10 تا 15 پست منتشر کنید.
– به تولید محتوای معنادار برای مخاطبان هدف خود ادامه دهید.
– متعهد به یک برنامه منظم انتشار باشید.
– وبلاگ خود را با استفاده از ابزارهایی مانند پلتفرم های رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیلی عمومی کنید.
– بهترین شیوه های سئو را در طراحی وب سایت خود دنبال کنید و به طور طبیعی کلمات کلیدی را در کپی خود ببافید.
هر چقدر هم که دشوار باشد، به یاد داشته باشید که صبر یک فضیلت است. به عبارت دیگر، قبل از تصمیم گیری در مورد اصلاحات شدید یا تغییر محتوا، به وبلاگ خود زمان بدهید.
نوشته شده توسط سئودانان
برای اطلاعات بیشتر به صفحان زیر نگاهی بیاندازید.
سئو دانان یک تیم برنامه نویسی و توسعه دهنده وبسایت در ایران است که همواره با به کار گیری جدیدترین متدهای سئو و بهینه سازی، سئو سایت شما را انجام میدهد.?
Be sure to read the following:

لینک فالو بهتر است یا لینک نوفالو ؟
به دو طریق می توان از یک وب سایت به وب سایت دیگر لینک داد . راه اول یک لینک follow و راه دوم یک لینک nofollow است. از دیدکاربر...
جزییات بیشتر
از کجا بفهمیم چه کسی به سایت ما بلینک داده؟
بک لینک های با کیفیت یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو هستند. اما بدون دانستن تعداد بک لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند و از کجا می...
جزییات بیشتر
15 دلیل که چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد ؟
برندها ابتدا به سئو نیاز دارند، زیرا این روش بادوام ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای درک و رسیدن به مشتریان در لحظات مهم است.امسال نیاز به سئو...
جزییات بیشتر
بهترین چک لیست سئو سال ۲۰۲۲
چک لیست نهایی سئو برای سال ۲۰۲۲ است. اگر به دنبال یک چک لیست سئو جامع برای بهینه سازی وب سایت خود برای سال ۲۰۲۲ هستید، پس مکان مناسب را...
جزییات بیشتر
کلمات کلیدی طولانی چیست؟
تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی یک تاکتیک عالی سئو است. کلمات کلیدی دم بلند، کلمات کلیدی یا عباراتی هستند که نسبت به کلمات کلیدی رایج تر - و معمولا طولانی تر...
جزییات بیشتر
ریسپانسیو بودن سایت یعنی چی؟
با گسترش وب سایت ها و رشد اینترنت، رقابت بر سر رسیدن به مشتری و کسب درآمد بیشتر، از طریق وب سایت به کمک موتورهای جستجو نیز دستخوش تغییرات زیادی...
جزییات بیشتر
چرا لینک داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است ؟
لینک های داخلی چیست؟ لینک داخلی لینکی است که از یک صفحه به صفحه دیگر در همان دامنه اشاره می کند. داشتن یک ساختار خوب از لینک های داخلی در...
جزییات بیشتر
موتورهای جست و جو چگونه کار می کنند؟
آیا می خواهید سایت خود را به روش صحیح بهینه کنید و خود را برای موفقیت آماده کنید؟ بنابراین مهم است که بدانید امروزه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟موتورهای...
جزییات بیشتر
SEO و SEM چه هستند و چه تفاوتی باهم دارند؟
اینترنت ممکن است یک محیط پیچیده و گیج کننده و پر از اصطلاحات تخصصی باشد که ممکن است شما با آن آشنا نباشید. SEM و SEO دو مورد از...
جزییات بیشتر
چگونه UX سایت می تواند بر سئوی شما تأثیر بگذارد ؟
تجربه کاربری (UX) به عنوان یکی از مهمترین عوامل برای سئوی مؤثر در سال 2021 معرفی میشود. با توجه به میانگین دامنه توجه کاربران اینترنت که ظاهراً روز به روز کاهش...
جزییات بیشتر
چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم ؟
با توضیحی مختصر که چگونه درصفحه اول گوگل قرار بگیریم از سئودانان : بهترین مکان برای مخفی کردن جسد در صفحه دوم گوگل است. احتمالاً قبلاً این را شنیده اید....
جزییات بیشتر
۵ مرحله آسان در نحوه یافتن بک لینک های رقیب
یافتن بک لینک های رقیب و سرقت آنها راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان به محتوای شما است. چرا؟ شما باید به نتیجه جستجوی شماره یک در گوگل برسید. 90٪ از کل ترافیک به...
جزییات بیشتر
قوانین ارسال دیدگاه در سایت