خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت

تعداد پست در سایت باید چند عدد باشد ؟

تعداد پست در سایت

تعداد پست در سایت در واقع  به سایت شما بستگی دارد، نگران نباشید سئودانان به تمامی سوالات شما در این مقاله جواب میدهد. شما در حال انجام کار جدیدی هستید، یاد می گیرید که چگونه مقاله بنویسید و اینکه چه تعداد پست در سایت خود احتیاج دارید که منتشر کنید، و یک پلتفرم منحصر به فرد برای نمایش کار خود، نشان دادن تخصص خود و رشد نام تجاری خود ایجاد می کنید.

اما همانطور که در حال شروع هستید، ممکن است در مورد سوالاتی مانند:

۱ – یک وبلاگ بایدچند تعداد پست در سایت داشته باشد؟

۲ – چند تعداد پست در سایت در هفته باید منتشر کنید؟

۳ – چه مدت قبل از اینکه وبلاگ شما ترافیک داشته باشد؟

در اینجا، ما به شما کمک می کنیم تا زمینه ای برای شما فراهم کنیم تا بتوانید انتظارات معقولی برای عملکرد وبلاگ خود داشته باشید و برای موفقیتی که به دنبال آن هستید، بهتر کار کنید

وبلاگ من برای دیدن نتایج جستجو و ترافیک به چند پست نیاز دارد؟ سئودانان۱

آمار پشت وبلاگ های موفق

در گذشته، پست های وبلاگ می توانستند در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای یک پرس و جو یا کلمه کلیدی معین در عرض چند روز نمایش داده شوند. اما الگوریتم گوگل از آن زمان تغییر کرده است.

امروزه، جلوه Google Sandbox باعث می‌شود تا چندین ماه بسیاری از وبلاگ‌ها در نتایج جستجو ظاهر نشوند. چه مدت قبل از اینکه وبلاگ ترافیک داشته باشد؟ بسیاری از وبلاگ نویسان متوجه می شوند که سه تا شش ماه طول می کشد تا ترافیک قابل توجهی در وبلاگ خود مشاهده کنند.

تولید محتوای با کیفیت و ارسال مقالات بیشتر می تواند این زمان انتظار را به حداقل برساند:

 – هرچه پست های بیشتری منتشر کنید، موضوعات بیشتری را پوشش می دهید. وقتی موضوعات بیشتری را پوشش می دهید، وبلاگ شما می تواند به سوالات جستجوی بیشتری پاسخ دهد.

 – پست‌هایی که به خوبی نوشته شده‌اند که ارزش ارائه می‌کنند، در مقایسه با محتوای کم‌کیفیت که کلمات کلیدی مشابهی را نشان می‌دهند، رتبه بالاتری دارند.

اما یک وبلاگ بایدچند تعداد پست در سایت داشته باشد ؟ 

برای راه‌اندازی وبلاگی که ترافیک معنی‌داری به ارمغان می‌آورد، توصیه می‌کنیم با حداقل 10 تا 15 پست شروع کنید.

به طور مداوم پس از راه اندازی منتشر کنید. یک مطالعه نشان داد که داشتن حداقل 24 پست وبلاگ می تواند ترافیک وبلاگ شما را 30٪ افزایش دهد و داشتن بیش از 50 پست می تواند منجر به افزایش 77٪ در ترافیک شود.

به طور کلی، پست های طولانی تر بهتر هستند ,هم برای اهداف بهینه سازی موتور جستجو و هم برای بازدیدکنندگان شما. مطالعات نشان می دهد که پست های وبلاگی که از حدود 1600 کلمه تشکیل شده اند یا خواندن آن حدود 7 دقیقه طول می کشد ، برای نگه داشتن خوانندگان در وبلاگ ها قابل اعتمادترین هستند. پست‌های طولانی‌تر نیز اشتراک‌گذاری و لایک بیشتری دریافت می‌کنند. فقط مطمئن شوید که آنها واقعا برای خوانندگان مفید هستند  نه کپی و  بی معنی وقت گذاشتن برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تولید محتوای باکیفیت که  ارزش ترافیکی را دارد که ایجاد می کنید.

پنج عاملی که باعث افزایش ترافیک وبلاگ می شود

۱- یکپارچه سازی وب سایت ( تعداد پست در سایت )

اگر قبلاً یک وب سایت دارید، وبلاگ شما باید بخشی از آن باشد. اگرچه ممکن است انتشار پست های وبلاگ خود در یک پلت فرم متفاوت (مثلاً Medium) و اتصال آن به سایت اصلی خود از طریق یک زیر دامنه سریعتر باشد، قرار دادن وبلاگ خود در یک وب سایت جداگانه برای سئو اصلا خوب نیست.

وبلاگ خود را از ابتدا به بخشی از وب سایت اصلی خود تبدیل کنید. این کار اتصال پست های وبلاگ خود را به بقیه محتوای وب شما آسان تر می کند و بالعکس و در نهایت به شما کمک می کند در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

۲ – کیفیت محتوا ( تعداد پست در سایت )

پست های وبلاگ شما باید ارزش داشته باشد . این بدان معناست که بسته به برند شما، وبلاگ شما باید آموزش، اطلاع رسانی یا سرگرمی داشته باشد.

قانون زندگی در دنیای وبلاگ نویسی کیفیت بر کمیت است. بهتر است فقط چند پست وبلاگ مفید و خوش نوشته در ماه منتشر کنید تا اینکه محتوای کوتاه، تکراری یا پرکننده را بیشتر منتشر کنید. اگر نتوانید محتوای باکیفیت بنویسید، ارزشی برای خوانندگان خود نخواهید داشت. اگر ارزش ارائه نکنید، احتمال کمی وجود دارد که محتوای شما در نتایج جستجو رتبه خوبی پیدا کند ،مهم نیست چند بار کلمه کلیدی خاصی را ذکر می کنید.

۳ – زمانبندی انتشار ( تعداد پست در سایت )

انتشار منظم مطالب مهم است. اما به چند پست وبلاگ در هفته ترجمه می شود؟

بسیاری از مردم در اولین راه اندازی وبلاگ خود یک تا سه پست در هفته منتشر می کنند. برخی از نویسندگان پس از تثبیت بیشتر و داشتن زمان و بودجه، بیشتر منتشر می کنند. اما لازم نیست هر روز منتشر کنید. از هر پنج وبلاگ نویس فقط یک نفر در واقع بیش از یک بار در هفته پست می گذارد.

استفاده از یک تقویم تحریریه مانند الگوهای رایگان Compose.ly می تواند به شما کمک کند تا برنامه پست خود را ثابت نگه دارید.

مهمتر از میزان انتشار شما این است که چگونه به طور مداوم منتشر می کنید. اگر به طور منظم پست کنید، اعتبار بیشتری نسبت به زمانی که مکرر اما به طور تصادفی پست می کنید، ایجاد می کنید. با یک برنامه منظم، خوانندگان عادت می کنند هر هفته در همان زمان وبلاگ شما را بررسی کنند، انتشار یک پست جدید در هر سه شنبه بهتر از انتشار یک پست جدید در یک روز تصادفی هر هفته است.

۴- حضور در رسانه های اجتماعی ( تعداد پست در سایت )

ترافیک موتورهای جستجوی ارگانیک ارزشمند است، اما لازم نیست کاملاً به آن تکیه کنید.

از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود، یافتن مخاطب و افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید. از هشتگ ها استفاده کنید و در گفتگوها شرکت کنید تا پست های خود را مستقیماً با افرادی که بیشتر به پاسخ های شما اهمیت می دهند به اشتراک بگذارید. شما ترافیک بیشتری ایجاد خواهید کرد و خوانندگان خود را تشویق به مشارکت بیشتر خواهید کرد.

۵ – برتری نسبت به رقبا ( تعداد پست در سایت )

صرف نظر از جایگاه شما ، احتمالاً حداقل چند وبلاگ نویس دیگر درباره موضوعات مشابه شما خواهند نوشت. آنها رقیب شما هستند

اگر می خواهید دنبال کننده ای ایجاد و حفظ کنید، مسئولیت ارائه چیزی بهتر از آنچه رقیب شما می تواند دارد، بر عهده شماست. این به معنای ارسال بیشتر، ارسال محتوای بهتر یا تبلیغ موثرتر است.

اگر می خواهید وبلاگ خود موفق شود، پیدا کردن برتری خود در رقابت ضروری است.

3 راه اندازی استراتژی برای موفقیت بیشتر در وبلاگ نویسی ،اگر به تازگی یک وبلاگ راه‌اندازی کرده‌اید و یا به دنبال راه‌هایی برای ایجاد ترافیک بیشتر هستید، در اینجا سه استراتژی وجود دارد که به شما کمک می‌کند زودتر به موفقیت برسید:

پست های خود را فورا منتشر کنید.

بهتر است قبل از دعوت از افراد برای خواننده شدن، شروع به انتشار پست های خود کنید. این استراتژی، جایی که وبلاگ شما بدون اینکه تبلیغ شود فعال می شود، به عنوان راه اندازی نرم شناخته می شود. این با راه اندازی سخت متفاوت است، جایی که یک سایت و تمام محتوای آن در یک روز و ساعت خاص عمومی می شود.

راه اندازی نرم یک انتخاب عالی برای وبلاگ نویسانی است که هنوز مخاطبی ندارند. موتورهای جستجو مانند Google زمان خواهند داشت تا وبلاگ شما را ببینند و فهرست کنند، به این معنی که می توانید قبل از اینکه وبلاگ خود را به طور رسمی عمومی کنید، ترافیک موتورهای جستجو را ایجاد کنید.

انتشار فورا پست ها همچنین به افزایش حجم مطالب در وبلاگ شما کمک می کند. بازدیدکنندگان متوجه خواهند شد که وبلاگ شما دارای محتوای مفید متعددی است و این می تواند به تبدیل یک بازدیدکننده تصادفی یک بار به یک خواننده معمولی کمک کند.

برای تبلیغ وبلاگ خود صبر کنید

قول هایی ندهید که هنوز نمی توانید به آنها عمل کنید. خوانندگان سازگاری را دوست دارند و وبلاگ های کاملاً جدید اغلب نمی توانند آن را ارائه دهند.

هنگامی که یک وبلاگ جدید راه اندازی می کنید، باید برخی از چین و چروک ها مانند:

 – بازنگری پست های اولیه

 – آزمایش و ایجاد تغییرات در طرح وبلاگ.

 – سازماندهی پست ها و صفحات وب

 – پیدا کردن صدای مناسب برای محتوای خود

 – وارد شدن به شیار و تعیین جریان کاری که برای شما کار می کند.

در حالی که لازم نیست وبلاگ شما در زمان انتشار کامل باشد، انتظار قبل از تبلیغ به شما زمان می‌دهد تا آزمایش کنید و تغییراتی را که برای ارائه محتوای معنادار به مخاطبان هدف خود نیاز دارید، انجام دهید. هنگامی که بلاخره وبلاگ خود را تبلیغ کردید، گنجینه ای از پست ها را در کتابخانه محتوای خود خواهید داشت تا خوانندگان از آن لذت ببرند و یک برنامه منظم انتشار که هر هفته باعث انتظار می شود.

از رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

هنگامی که 10 تا 15 پست منتشر کردید، یک روال برای خود ایجاد کردید که به شما امکان می دهد به طور منظم منتشر کنید، و تصمیم گرفتید که از طرح بندی وبلاگ خود راضی هستید، می توانید شروع به تبلیغ محتوای خود کنید.

رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای شروع تبلیغ محتوای شما هستند. بسته به جایگاه خود، از پلتفرم های محبوب مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و حتی یوتیوب برای تبلیغ مقالات خود استفاده کنید:

 – اطلاعیه ها و به روز رسانی های وبلاگ خود را ارسال کنید.

 – پیوندهای پست های وبلاگ خود را با تکه ها یا تیزرهای جالب ارسال کنید.

 – از فالوورها بخواهید پست های شما را لایک کنند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند.

 – در گفتگو شرکت کنید  به نظرات پاسخ دهید.

 – از تعاملات خود در رسانه های اجتماعی برای الهام بخشیدن به پست های جدید استفاده کنید برخی از افراد ممکن است با سؤال نظر بدهند، و شما می توانید با پست های وبلاگ جدید به آنها پاسخ دهید!

رسانه‌های اجتماعی همچنین به شما امکان می‌دهند برند خود را شخصی کنید، زیرا مستقیماً با مخاطبان هدف خود در پلتفرمی که احتمالاً برای ارتباط با دوستان و خانواده از آن استفاده می‌کنند، درگیر می‌شوید. گفته می‌شود، در حالی که رسانه‌های اجتماعی تعاملات گاه به گاه بیشتری را تسهیل می‌کنند، مطمئن شوید که حرفه‌ای و با برند خود بمانید.

خبرنامه های ایمیل یکی دیگر از راه های عالی برای تبلیغ وبلاگ شما است. یک لیست ایمیل بسازید تا بتوانید با مردم ارتباط برقرار کنید:

 – اطلاعیه ها و به روز رسانی های وبلاگ خود را ارسال کنید.

 – فهرستی از پست های وبلاگ مفیدی را که در مورد موضوع خاصی نوشته اید تهیه کنید.

 – قطعات یا تیزرهای کوتاه از پست های وبلاگ جدید را با پیوندهایی به صفحه وب خود ارسال کنید.

هدف از تبلیغ وبلاگ شما این است که محتوای شما توسط مخاطبان مورد نظر شما دیده شود. هیچ راهی بهتر از تعامل مستقیم با مردم برای انجام این کار وجود ندارد. رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیل هر دو ابزاری هستند که می توانید از آنها برای افزایش چشمگیر موفقیت وبلاگ خود استفاده کنید.

چگونه بررسی کنیم که یک وب سایت روزانه چند پست بارگذاری  می کند؟

تحقیق در مورد محتوا یکی از مهم ترین و زمان برترین کارهای هر تولید کننده محتوا است. فرقی نمی کند که بخواهید در مورد بهینه سازی موتور جستجو تحقیق کنید، محتوای خود را در فیس بوک تبلیغ کنید یا برای وب سایت خود تبلیغات اجرا کنید.

قبل از انجام هر کار دیگری باید با آنچه مردم و رقبای شما در مورد آن می نویسند و تعداد پست هایی که هر روز، هفته و ماهانه منتشر می کنند شروع کنید.

Dailypostchecker.com یک وب سایت بسیار ساده برای استفاده است که دقیقاً در عرض چند ثانیه کار را انجام می دهد.

اگر می‌خواهید بدانید رقیب شما روزانه چند پست ارسال می‌کند و می‌خواهید با دانستن میزان محتوای روزانه یا ماهانه و غیره از استراتژی سئوی او جاسوسی کنید، چک‌کننده پست روزانه به سادگی برای شما مناسب است.

به سادگی به وب سایت بروید، URL فید RSS وب سایتی را که می خواهید از آن جاسوسی کنید، دریافت کنید، و فقط URL فید را در جستجو وارد کنید و دکمه جستجو را فشار دهید.

متوجه خواهید شد که با نمایش تعداد پست‌هایی که این وب‌سایت روزانه، هفتگی یا به‌طور میانگین در طی روزهای گذشته منتشر کرده است، نتایج قابل درک را برای شما فراهم می‌کند.

این نه تنها تعداد پست های روزانه در حال ارسال را نشان می دهد، بلکه بررسی کننده پست روزانه آخرین پست هایی را که در وب سایت رقیب شما منتشر شده است را نیز نشان می دهد.

هر چند وقت یکبار باید برای سایت تخصصی خود مطالب ارسال کنم؟

واقعا مهم نیست. من تا جایی که می توانم مطالب را منتشر می کنم. وقتی برای اولین بار راه اندازی می کنم، حدود 10 قطعه محتوا خواهد بود.

اما پس از آن، می توانید انتشار را متوقف کنید و روی تبلیغ و شبکه سازی سایت خود تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا ارتباط برقرار کنید و به سایت خود نگاه کنید. البته، با استفاده از Content Traffic Profit Sprint به عقب برمی‌گردید و محتوای بیشتری اضافه می‌کنید.

قبلاً در انتشار محتوا به طور منظم مقداری حقیقت وجود داشت تا حس خوبی به Google ارسال شود، بنابراین آنها متوجه می شوند که شما به طور منظم منتشر می کنید. در حال حاضر، این واقعا به رتبه بندی شما کمک نمی کند.

آیا ارسال چندین پست به طور همزمان اشکالی ندارد؟

من 20 پست در یک روز منتشر کرده ام، 15 پست بعد، سپس هیچ چیزی برای 6 ماه منتشر نشده است. ترافیک ثابت بود و با گذشت زمان افزایش یافت. بنابراین واقعاً مهم نیست که هر چند وقت یکبار محتوا را منتشر می کنید.

توصیه من این است که باید طوری کار کنید که مناسب شما باشد. من پروژه های مجزا و تکه های کار را دوست دارم , دوی سرعت. برخی افراد دوست دارند برنامه ای برای انتشار 1 پست در هفته یا 2 پست در ماه داشته باشند و این کاملاً خوب است.

خواسته های مخاطب را در نظر بگیرید و بر اساس آن عمل کنید.

مخاطبان شما دائما  در وبلاگ شما پیمایش نخواهند کرد. در عوض، آنها هر روز یا هفته ای یک بار زمان مشخصی را برای وبلاگ شما در نظر می گیرند. و آنها می خواهند محتوای ارزشمند را ببینند نه موضوعات پیچیده ای را که درک نمی کنند.

اگر وبلاگ‌های خود را در رده «محتوای همیشه سبز» نگه ندارند، وبلاگ‌های تجربه کاربری در سایت می‌توانند به سرعت سقوط کنند. به همین ترتیب، افزایش تعداد پست‌های وبلاگ با سرعتی که مخاطب نتواند با آن همراه شود، می‌تواند منجر به لغو اشتراک شود.

به عنوان مثال، در طول مرحله آزمایشی 6 ماهه HVLC، وبلاگ HubSpot شاهد بود که تعداد زیادی از کاربران اشتراک خبرنامه های ایمیل خود را لغو کردند، زیرا آنها تعداد پست های وبلاگ را در هفته بدون در نظر گرفتن اولویت ها و خواسته های مخاطبان افزایش دادند.

بنابراین، شما باید به شدت مراقب توزیع و ایجاد محتوا باشید.

تعداد پست در سایت

محتوای خود را اینگونه منتشر کنید.

دانستن نحوه نوشتن محتوای با کیفیت تنها اولین قدم برای راه اندازی یک وبلاگ است. برای موفقیت در وبلاگ خود، باید بدانید که چند تعداد پست در سایت احتیاج دارید برای انتشار؟

»هنگام راه اندازی رسمی وبلاگ خود، 10 تا 15 پست منتشر کنید.

»به تولید محتوای معنادار برای مخاطبان هدف خود ادامه دهید.

» متعهد به یک برنامه منظم انتشار باشید.

»وبلاگ خود را با استفاده از ابزارهایی مانند پلتفرم های رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیلی عمومی کنید.

 بهترین شیوه های سئو را در طراحی وب سایت خود دنبال کنید و به طور طبیعی کلمات کلیدی را در کپی خود ببافید.

هر چقدر هم که دشوار باشد، به یاد داشته باشید که صبر یک فضیلت است. به عبارت دیگر، قبل از تصمیم گیری در مورد اصلاحات شدید یا تغییر محتوا، به وبلاگ خود زمان بدهید.

برای مشاوره سئو رایگان و هم چنین خدمات سئو با ما در ارتباط باشید.

نوشته شده توسط سئودانان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سئودانان وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *