برندسازی چیست ؟ تمام چیزهایی که برای خلق آن باید انجام داد
- سئودانان
- برندینگ
برندسازی فعالیت های بازاریابی است که با هدف شناخته شدن بیشتر برند شما انجام می شود کار را با تبلیغ نام برند، لوگو یا نام شرکت خود به گونه ای انجام دهید که آگاهی رسانی آن افزایش یابد نام تجاری بخشی از مدیریت برند است و شکل بسیار گسترده ای از بازاریابی است. هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل اجراست. هدف از برندسازی ایجاد ارزش برند است. این امر آن را از سایر روش های بازاریابی که اغلب هدفشان تحریک یک کار است متمایز می کند.
چرا برندسازی مهم است؟
اگر می خواهید لوگو، نام شرکت یا نام تجاری شما بلافاصله با دیدن آن توسط شخصی شناخته شود، برندسازی بخش مهمی از بازاریابی است. همه می توانند از روی لوگو متوجه شوند که یک محصول از نایک است، بدون اینکه نامی ذکر شود. علاوه بر این، شما می خواهید با دیدن لوگو، نام شرکت یا نام تجاری شما، احساسات خوبی ایجاد شود. با ایجاد آگاهی، اطمینان حاصل می کنید که مشتریان بالقوه محصولات شما را بر محصولات رقبای شما که آنها را نمی شناسند و تجربه ای در مورد آنها ندارند، انتخاب می کنند. بنابراین، نام تجاری می تواند یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای توجه به آن باشد.
روی برند خود تمرکز کنید نه روی یک محصول
با کار بر روی برندسازی، روی برند تمرکز می کنید و به همین دلیل است که برندسازی به عنوان یک استراتژی برند در نظر گرفته می شود. نقطه مقابل استراتژی برند، استراتژی محصول است. فرض کنید شلوار جین می فروشید، سپس از یک استراتژی محصول برای تبلیغ یک جفت جین خاص از کل طیف خود استفاده می کنید. اگر روی برندسازی و در نتیجه بر روی استراتژی برند در بازاریابی کار میکنید، مطمئن می شوید که نام تجاری شما بهتر شناخته شده و ارتباط مثبتی با گروه هدف شما ایجاد میکند. نتیجه این است که شما از کل مجموعه خود فروش بیشتری خواهید داشت. بنابراین نام تجاری کمتر خاص است، اما اگر آن را به درستی انجام دهید، نتایج عا لی به همراه خواهید داشت در طولانی مدت.
دریابید که چگونه استادان رتبه بندی می توانند ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کنند
ـ لینک سازی : ما بک لینک های مرتبط را برای کمک به رشد وب سایت شما و تبدیل شدن به یک اقتدار درک می کنیم.
ـ محتوا : ما محتوای نهایی را می نویسیم که به اشتراک گذاشته می شود، لینک می دهد و ترافیک را جذب می کند.
– تکنیک : متخصصان ما دقیقا می دانند که چگونه وب سایت شما را برای موتور جستجوی گوگل بهینه کنند
مزایای برندسازی
کار بر روی برندسازی چندین مزیت مهم برای شما دارد:
– اگر برند یا شرکت شما شناخته شده باشد، موقعیت پایدارتری در بازار به شما خواهد داد.
– مصرف کنندگان اغلب خوشحال هستند که برای یک محصول یا خدمات از برندی که می شناسند و به آن اعتماد دارند، هزینه بیشتری می پردازند.
اگر برند، لوگو یا نام شرکت شما به طور گسترده ای شناخته شده باشد، شما را در موقعیت بسیار قوی در مقایسه با رقبایتان قرار می دهد
برندسازی همچنین به نفع مصرف کنندگان است
شما در استفاده از برندسازی تنها نیستید. مصرف کنندگان نیز از این سود می برند:
– هنگام خرید محصولات یا خدمات از برندی که می شناسید و با آن تجربه دارید، می توانید از دریافت کیفیت مطمئن باشید.
– گاهی اوقات طیف محصولات بسیار زیاد است و با انتخاب برندی که از قبل می دانید در زمان صرفه جویی می کنید.
– اگر محصولات یا خدماتی را از برند یا شرکتی خریداری می کنید که قبلاً تجربه یا دانشی در مورد آن دارید، خطر خرید بد را محدود می کنید.
– با خرید محصولات و خدمات از یک برند یا شرکت، تداوم و وحدت ایجاد می کنید.
برخی از مصرف کنندگان به طور خاص یک شرکت یا برند خاص را انتخاب می کنند زیرا ارزش های خاصی دارند که با باورهای مصرف کننده مطابقت دارد. نمونه بارز این محصولات محصولات بادی شاپ هستند که روی حیوانات آزمایش نشدهاند و مسئولیت اجتماعی در آنها به وضوح در اولویت است.
برندسازی درست انجام شده است
با کار با برندسازی، نه تنها گردش مالی خود را افزایش خواهید داد. شما همچنین خدماتی را به گروه هدف خود انجام می دهید، زیرا اطمینان و تداومی را در اختیار آنها قرار می دهید که با نام تجاری ناشناخته ندارند. با تبدیل مشتریان خود به مشتریان تکراری، به آنها فرصتی برای خرید بدون ریسک ارائه می دهید. این یک مزیت بزرگ است، به خصوص در مورد فروشگاه های آنلاین. یکی دیگر از پیامدهای آگاهی بیشتر از برند این است که مشتریان دائمی شما محصولات یا خدمات شما را به دوستان و اقوام توصیه می کنند. بنابراین برندینگ یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که نباید دست کم گرفت
اقلام تبلیغاتی
بارزترین شکل برندسازی، اقلام تبلیغاتی است. این شامل یک خودکار، یک حلقه کلید، لباس، هدایای تبلیغاتی و سایر محصولاتی است که روی آنها لوگو، شعار، نام شرکت یا وب سایت خود را چاپ می کنید. به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتری یک جا تلفن همراه با لوگوی خود بدهید. سپس روی میز او قرار داده می شود و هر کس که از آنجا عبور می کند هر روز آن را می بیند. این باعث می شود نام تجاری یا شرکت شما برای مخاطبان بزرگتری قابل مشاهده باشد.
حمایت
با حمایت مالی از یک باشگاه ورزشی محلی یا ملی، همه افراد مرتبط با آن باشگاه می توانند لوگو یا نام شرکت شما را ببینند. این را می توان روی پیراهن، و همچنین در یک بیلبورد در اطراف زمین و روی فنجان های نوشیدنی در غذاخوری به تصویر کشید. حمایت مالی نه تنها در باشگاه های ورزشی، بلکه در رویدادها و سازمان ها نیز انجام می شود. به عنوان مثال، اگر از یک کنفرانس حمایت مالی کنید، لوگو یا نام شما به یک گروه هدف نسبتاً خاص نشان داده می شود. حمایت مالی روش خوبی برای کار روی برندسازی است. اگر این کار را درست انجام دهید، به زودی از شما به عنوان اسپانسر به جای دیگران که از باشگاه فوتبال محلی خود درخواست اسپانسر می کند، خواهد شد.
پیام بازرگانی
نمونه نهایی برندسازی – و مطمئناً میتوان این فهرست را بیشتر گسترش داد – سئو سایت شما ـتبلیغات در تلویزیون، رادیو، و همچنین در اپلیکیشنها، رسانههای اجتماعی، پلتفرمهای فروش و سایر مکانهای آنلاین است. همه این تبلیغات به عنوان نام تجاری تلقی نمی شوند. اگر نقطه ای ایجاد می کنید که در درجه اول بر درک برند خود تمرکز می کند و نه بر فروش یک محصول خاص یا تحریک یک اقدام، آنگاه برندسازی است. یک مثال خوب از این، یک تبلیغ ویدیویی برای یک برند خاص از محصولات مراقبتی است.
نوشته شده توسط سئودانان
برای مشاوره برند وسئو خود به مشاوره نیاز داری ؟
پس با ما تماس بگیر.
نگاهی بیاندازید.
و همچنین برای اطلاع از خدمات ما وارد صفحه خدمات سئو ما شوید.