و اینها تنها چند راه هستند که می توانید سئو را در جریان کار فعلی خود ادغام کنید .
اگر به دقت نگاه کنید، موارد دیگر وجود دارند و بعید است که لازم باشد کاملاً از ابتدا شروع کنید.
نرم افزار، فناوری و پرسنل موجود خود را ارزیابی کنید، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که برخی از قطعات را از قبل آماده کرده باشید.
و اگر نیاز به افزایش مقیاس تولید دارید، ممکن است بودجه را در بخشهای موجود پیدا کنید.
7. استراتژی سئوی خود را با قیف مشتری خود هماهنگ کنید
در پایان روز، فروش نام بازی است. بدون مشتری، هیچ درآمدی وجود ندارد، و این به معنای عدم کسب و کار است.
برای کمک به فرآیند فروش، استراتژی سئوی شما باید با قیف مشتری شما هماهنگ باشد.
گاهی اوقات به عنوان سفر مشتری توصیف می شود ، قیف فروش شما خلاصه ای از نقاط تماس مشتریان با شرکت شما است که از آگاهی به بعد از خرید می روند.
سئو به خوبی با هر مرحله از این چرخه مطابقت دارد:
– آگاهی: در دنیای مدرن، بسیاری از مشتریان ابتدا در مورد کسب و کار شما به صورت آنلاین می شنوند. مثلاً از طریق جستجوی گوگل.
– علاقه: اینجاست که مشتریان شروع به تحقیق می کنند. و چه جایی بهتر از وب سایت شما برای انجام تحقیق؟
– تصمیم: مشتری می خواهد خرید کند و بین شما و رقیب تصمیم می گیرد. توضیحات متا شما با ذکر حمل و نقل رایگان می تواند چیزی باشد که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.
– خرید: تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه می دهد . داشتن یک نقطه فروش بهینه شده برای موتورهای جستجو، خرید را برای مردم آسان می کند.
– پس از خرید: نظرات مشتریان، چه در وب سایت شما یا در یک سایت شخص ثالث، یک راه عالی برای ایجاد اعتماد و افزایش ارتباط شما با کلمات کلیدی است.
8. گزارش و تنظیم انتظارات واقع بینانه
گزارش دهی ضروری است. شما باید بتوانید به طور موثر پیشرفتی را که دارید اندازه گیری و گزارش دهید.
گزارشدهی به شما امکان میدهد دادههای منسجم و دقیقی را ایجاد کنید که باعث اعتماد میشود.
این به شما کمک می کند تا عوامل پشت رتبه بندی خود را درک کنید و زمینه هایی را که می توانید در آنها پیشرفت کنید شناسایی کنید، و مهمتر از همه، ارزش سئو را برای تصمیم گیرندگان سازمان ثابت می کند.
یکی از رایج ترین اشتباهات افرادی که با سئو آشنایی ندارند، انتظار نتایج یک شبه است.
و به دلیل متغیرهای مرتبط با رقابت، پیوندهای ورودی و خود محتوا، ارائه یک بازه زمانی مشخص تقریبا غیرممکن است .
شما باید با درک این موضوع که سئو به زمان نیاز دارد وارد فرآیند شوید و هر چه کلمات کلیدی که دنبال آن هستید رقابتی تر باشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به بالاترین سطح صعود کنید.
این باید از همان ابتدا به ذینفعان منتقل شود تا از واقعی بودن انتظارات اطمینان حاصل شود.
برای راهنمایی در مورد نحوه ایجاد گزارشهای تاثیرگذار که بینشهای با کیفیت ایجاد میکنند، راهنمای ما را اینجا بخوانید .
9. استراتژی خود را اندازه گیری و مستند کنید
تبریک میگویم که تا اینجا پیش رفتید، اما هنوز کارتان را تمام نکردهاید.
پس از اینکه گزارشهایی درباره نحوه عملکرد استراتژی سئو سایت خود تهیه کردید، باید معیارها را دنبال کنید و تأثیر آن را ثابت کنید.
برخی از مهمترین معیارهایی که باید در نظر بگیرید شامل جلسات ارگانیک، نرخ پرش، صفحات خروج برتر و خطاهای خزیدن است.
با شناسایی همه اینها، ایده بهتری از آنچه مشتریان شما به دنبال آن هستند . و آنچه آنها را از خود دور می کند، به دست خواهید آورد.
برای اطلاعات بیشتر، این مقاله را در سئو سایت بخوانید .
ابزارهای مختلف پولی و رایگان در دسترس هستند که می توانید از آنها برای اندازه گیری و ردیابی تبدیل ها استفاده کنید و آنها را به صورت هفتگی، ماهانه یا بر اساس بازه زمانی دیگری که انتخاب می کنید مقایسه کنید.
به سادگی یکی را پیدا کنید که متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد.
نتیجه :
هیچ کس هرگز نگفته است که سئو آسان است، حداقل کسی که این کار را انجام داده است. اما این یک بخش حیاتی از طرح تجاری هر سازمان مدرن است.
با این حال، با یک استراتژی سئو سایت مستحکم، تمایل به یادگیری، حتی یک مبتدی کامل می تواند وب سایت خود را به بالای صفحه موتور جستجو ارسال کند.
در این مقاله سئودانان، ۹ مرحله را به شما ارائه کردهایم که باید استراتژی سئوی خود را پیاده کنید. اما البته این تازه شروع کار است.
شما به یک برنامه منحصر به فرد نیاز دارید که برای صنعت و نیازهای شما کارساز باشد.
خوشبختانه، خدمات سئو ما می تواند به شما در استراتژی سئو سایت، کمک کند.